![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() Zeg wie zijde gij wel .... ik spreek waar en wanneer ik wil en trouwens t'is niet altijd roze geur en maneschijn in veel families ,t'is niet omdat gij een fijne band met uw kinderen hebt dat het overal zo is zekers en ne mens is vrij van kiezen kinderen of geen t'is het gevoel vanbinnen die ne mens verder leid...sommige willen nu eenmaal geen kinderen Punt. Die soort trekt zijn plang wel..ze weten waar ze voor staan..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 16 september 2015 om 17:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Social engineering. Eerst neemt de staat de kinderen, uiteraard volgen de vrouwen. Vanaf dan heeft de staat volledige controle over het manvolk. Gesponsord door de progressieve/liberale agenda ism de multiculelite. De geschiedenis herhaalt zich.
![]() ![]() ![]() http://godfatherpolitics.com/10298/h...the-community/ Laatst gewijzigd door zonbron : 16 september 2015 om 18:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien bracht de pil ook controle over het aantal kinderen, wat vrouwen ook meer mogelijkheden bood, buiten het traditionele rolpatroon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Jaren geleden was ik aktief in een organisatie van singles, en mijn ervaring is diametraal tegenovergesteld als wat jij schrijft. Het is wel zo dat deze mensen op zoek waren naar een relatie, maar wat ikzelf constateerde was dat m'n vrienden (zoals ik nu ook wellicht) die allen in een vaste relatie zitten een héél enge kijk hebben. Ze hebben altijd gelijk. De singles die ik ontmoette waren daarentegen mensen die allicht hunkerden naar een relatie, en veel minder betweteriger waren dan de anderen. En tja, de meeste vrouwen waren echt aantrekkelijk, verbazingwekkend eigenlijk. Veel aantrekkelijker dan de kakelende kippen en eigenwijze neuzen getrouwd met m'n vrienden. Ik ben blij dat ik ze niet meer hoef te zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het feminisme heeft het vrouwenstemrecht, waar lang weinig vraag naar was, waarschijnlijk bespoedigd, maar het moest er toch komen vanwege de ontwikkelingen in de economie. Het enige wat ik zeker weet over het feminisme is dat het de echtgenoot door de overheid vervangt, de moeder door crèches en scholen enz. Het heeft weinig of niets voor de vrouwen gedaan, en alles voor de versterking van Big Brother.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Burger
|
![]() Op de bovenstaande quote van Rudy.
Wanneer u als vrijgezel praat met een getrouwde collega of leidinggevende (zeker met kinderen), verwacht u er dan maar aan dat hij uw tijd als ondergeschikt beschouwt tegenover de zijne, waardoor overuren, extra shiften etc. steeds in uw richting uitgeschoven zullen worden. Voor mij veel liever een vrijgezel als baas dan een ouder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij de meesten die in een relatie zitten is het na minder dan vijf minuten gesprek duidelijk waarom ze niet in staat zijn alleen te blijven.Ze hebben een zwak karakter zijn onzeker en zijn niet in staat hun eigen leven in handen te nemen.Buiten wat gezeur over hun kinderen en gezaag over hun partner interesseren ze zich aan niet veel.Als je over andere dingen dan familiepraatjes praat zijn het net koeien die voor de eerste maal een trein zien passeren ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarop , de mannen over voetbal beginnen . Mensen die dus niet willen meepraten over flair , dag-allemaal , voetbal of wielrennen vallen dus uit de boot . Ik ben één van die mensen en nam met veel plezier afscheid van dat gedoe . Ik kan best voor mezelf zorgen en heb een hekel aan koetjes en kalfjes-praatjes . Happy single dus . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat je ook kan vaststellen is dat veel mensen, eens ze in een vaste relatie zitten en zeker als ze kinderen hebben, niet meer kunnen lachen. Hun leven is een rat race naar het meest stupide ideaalbeeld: huisje tuintje met boompje kindje(s) voetbal TV en gaan werken. De sleur komt er in en ze beseffen stilaan dat hun leven nog maar weinig zal veranderen... Geen wonder dat er in Vlaanderen zoveel zelfmoorden zijn denk ik dan. |
|
![]() |
![]() |