![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hou je benen toe ... Dan kom je niet in de armoe ... De truuc met de kleine: "schat, ik ben zwanger!" ... Moet eigenlijk zijn: "schat, ik heb je bij je kloten! Had je beter je zaad tussen m'n tieten gespoten!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zegt dan ook alles over hoe jij inderdaad denkt over mannen.Verbaasd me dan ook niks dat er hier meer en meer bedanken voor een Vlaamse madamme. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 september 2015 om 08:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ach : Al wat je niet ziet of hoort heb je geen last van. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 september 2015 om 08:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat Brussel een schijtstad is, staat natuurlijk als een paal boven water, maar na decennia sossenbestuur met Antwerpen eigenlijk niet veel onderdoen. Gent valt nog mee, al gaat het daar ook vrij snel bergaf. Zo blijft er eigenlijk niet veel meer over. Leuven, bruisend en mooi. De mooiste stad van Vlaanderen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En die alleenstaande moeders in armoede betreft dan ook meestal een paar luie marginale kettingrokende suiker en of Alcoholverslaafden die sowieso altijd op de rand van de armoede zullen balanceren Ze hebben dan meestal nog eens 4 of 5 kinderen van 7 verschillende partners...niet zeveren he Marie ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 september 2015 om 08:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U moet wat beter leren lezen hé. Ik vergelijk Brussel helemaal niet met Leuven. Brussel is een schijtstad en komt niet tot aan de enkels van Leuven. Dat is nu net het punt Fred. Brussel behoort tot de ondercategorie.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dit is toch echt wel idioot. Wat is de bedoeling van deze geworpen knuppel? Duidelijk maken dat u nog stommer bent dan de gemiddelde man?
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is een typisch zinnetje waarmee eigenlijk gewoon bedoeld wordt dat Vlaamse mannen losgeslagen gedrag mogen vertonen maar dat de vrouwen braafjes in de keuken moeten blijven. KKK nietwaar ![]()
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jammer genoeg was ik niet de enige in deze situatie.
![]() |
![]() |
#155 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat hem maar doen! Het is zulk een puberachtig gezwets dat het me echt niet kan raken.
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel vrouwen kent u? Uw moeder, uw zuster, uw vrouw ... Dat zal het zowat zijn, zeker ...
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom denkt u dat er geen Vlaamse hoeren zijn? Of wilt u nu zeggen dat hoeren geen vrouwen zijn?
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zoals ik net verteld heb, ging het o.a. om mijn situatie. Mijn ex heeft zijn kinderen nooit een week bijgehouden. Af en toe eens een dagje tot hij ook dat beu werd.
![]() |