Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 september 2015, 01:05   #141
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
De cijfers bewijzen nochtans dat vooral alleenstaande moeders het grootste risico lopen om in de armoede terecht te komen.
Daar is in het nieuws al genoeg over te doen geweest. Welteverstaan voor de vluchtelingencrisis en voor Griekenland ... Dus in de goeie ouwe tijd toen ze nog normaal nieuws gaven ...
Boehoehoe ...
Hou je benen toe ...
Dan kom je niet in de armoe ...

De truuc met de kleine: "schat, ik ben zwanger!" ... Moet eigenlijk zijn: "schat, ik heb je bij je kloten! Had je beter je zaad tussen m'n tieten gespoten!"
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2015, 01:06   #142
Stormram
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Doe dat nou niet VigiRam, straks vlieg je er weer af.

Je zou je zo niet moeten laten meeslepen...mja...wie ben ik ... de stoephoer.
I don't give a rat's ass.
Stormram is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2015, 05:29   #143
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
Als geboren en getogen Brusselaar was ik gisteren niet alleen ontsteld over de lamentabele en gedelapideerde toestand van het hartje van de hoofdstad, maar ook nog eens extreem beschaamd in het bijzijn van m'n date.

Ik had er haar nochtans op gewezen dat het centrum, buiten een paar minuutjes rondkijken op de Grote Markt, echt niet veel voorstelt. Maar ze wilde persé en had er bovendien ook graag gegeten. Place Sainte Cathérine was 5 jaar geleden nog de place to be met allemaal behoorlijk fijne restaurantjes, maar nu lijkt er nagenoeg niets meer over te zijn, behalve de toeristenvallen. Ook de reviews op tripadvisor waren geenszins behulpzaam.

En heel de wijk heeft een onverzorgde, rommelige uitstraling, om nog maar te zwijgen over de smerige geurtjes en het feit dat je verzuipt in de negers en kamelendrijvers. Loop je langs de Anspach of Emile Jacqmain, dan waan je je in de Bronx met al die zwervers en roedels asielzuigers. Het vuil kun je er van de straatstenen en gebouwen krabben ... Afschuwelijk.

Gelukkig hebben we nog een goeie Chinees gevonden, maar blijkbaar ook heel wat Chinese toeristen zelf zaten. De prijzen waren goed, het eten lekker, maar de service en het interieur waren ondermaats. Het lawaai van andere boertige klanten werd op een gegeven moment echt aanstootgevend. Je kunt iets vertellen en eens lachen op restaurant, maar je gedragen als een halve zatlap in een café met van dat buldergelach, smijten, rammelen en krassen met tafelwaar is gewoon marginaal.

Uiteraard weet ik dat je om fatsoenlijk te dineren niet ginder moet zijn, maar dat hoeft toch niet te betekenen dat men kan toelaten dat toeristen en dagjesmensen compleet worden afgezet en ontvangen in een vuilnisbelt, die zogezegd doorgaat voor het uithangsbordje van een heel land?

De superieure franstalige Gutmensch mag fier zijn op hetgeen hij van die oer-Vlaamse stad heeft gemaakt. 3/4 van de huizen kan je maar beter met de grond gelijkmaken en opnieuw beginnen, de vuilbaards ... Bah ...
Wat wil je. Deze regering viseert de kleine zelfstandige sinds dag één. De HoReCa is één van de sectoren waar ze zogenoemde grote kuis aan het houden zijn. Maar in feite komt het erop neer dat ze het ondernemen voor mensen in de HoReCa sector onmogelijk maken.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2015, 07:49   #144
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Fred, ik zal vlug antwoorden want straks ben ik hier misschien geperm-band

Die vrouwen die alimentatie krijgen + inboedel en in huis mogen blijven wonen -> dat zijn er maar een aantal, en da's dan vooral omdat er kinderen in het spel zijn ....

Er zijn ook vrouwen die in schrijnende armoede leven hoor, maar die zie je inderdaad minder in het straatbeeld omdat veel mannen zo'n vrouw alleen als een prooi zien en ze binnenpakken om te mishandelen .......... (dus wie is dan uiteindelijk beter af? de man alleen op straat of de vrouw die ergens seksueel wordt uitgebuit?) -_-
Maw ...in 9 op de 10 gevallen.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2015, 07:55   #145
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat zijn de mannen toch sukkelaars!
En hiermee weer bewezen : onnozele snullen! Want als ze zich zo gemakkelijk tegen elkaar laten opzetten ... Tja, wat zijn ze dan in feite waard?
Ik heb met mannen en met vrouwen samengewerkt. Ik heb met sommige collega's wel eens een probleempje gehad maar ik heb nooit met iemand een probleem gehad omdat die man of vrouw was!
Het zijn snullen en sukkelaars die niks waard zijn (je hebt ze wel voor alles en nog wat nodig maar kom dit maar even terzijde)

Dat zegt dan ook alles over hoe jij inderdaad denkt over mannen.Verbaasd me dan ook niks dat er hier meer en meer bedanken voor een Vlaamse madamme.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 september 2015 om 08:04.
Oud 21 september 2015, 07:57   #146
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat zijn de mannen toch sukkelaars!
En hiermee weer bewezen : onnozele snullen! Want als ze zich zo gemakkelijk tegen elkaar laten opzetten ... Tja, wat zijn ze dan in feite waard?
Ik heb met mannen en met vrouwen samengewerkt. Ik heb met sommige collega's wel eens een probleempje gehad maar ik heb nooit met iemand een probleem gehad omdat die man of vrouw was!
Ach zever niet...zelfs de meeste vrouwen die ik ken geven grif toe dat ze stukken liever werken onder mannen dan onder vrouwen.
Oud 21 september 2015, 07:58   #147
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als Demper in het echte leven ook maar half zo is als hier op het podium, dan is het überhaupt een wonder dat er één vrouw is in Vlaanderen die met hem een normale relatie overweegt! Geen wonder dat hij liever naar de hoeren gaat, voor geld zeggen en doen die alles. Als hij er weggaat, ziet hij gelukkig hun gezicht niet! Hij zou verschieten!
Dat is al niet slecht.Die doen of zeggen dan toch al iets in ruil voor geld....hetgeen helemaal niet geldt voor veel Vlaamse vrouwen.

En ach :

Al wat je niet ziet of hoort heb je geen last van.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 september 2015 om 08:03.
Oud 21 september 2015, 08:08   #148
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Dat Brussel een schijtstad is, staat natuurlijk als een paal boven water, maar na decennia sossenbestuur met Antwerpen eigenlijk niet veel onderdoen. Gent valt nog mee, al gaat het daar ook vrij snel bergaf. Zo blijft er eigenlijk niet veel meer over. Leuven, bruisend en mooi. De mooiste stad van Vlaanderen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2015, 08:12   #149
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ken er die het vertikken om alimentatie te betalen. En ik heb het over alimentatie voor de kinderen, hé!
In zowat alle gevallen hebben de kinderen hun woonplaats bij de moeder.....veel slimmer en interessanter......2 of meer personen ten laste ...dat is een pak meer netto wedde en een pak meer teruggave van de belastingen op het einde van het jaar...en dan nog eens de alimentatie d'r bij.Als papa ze dan nog eens om de week een weekje gratis bijhoudt wordt het helemaal de max....Niet zeveren he Marie

En die alleenstaande moeders in armoede betreft dan ook meestal een paar luie marginale kettingrokende suiker en of Alcoholverslaafden die sowieso altijd op de rand van de armoede zullen balanceren
Ze hebben dan meestal nog eens 4 of 5 kinderen van 7 verschillende partners...niet zeveren he Marie

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 september 2015 om 08:13.
Oud 21 september 2015, 08:16   #150
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Dat Brussel een schijtstad is, staat natuurlijk als een paal boven water, maar na decennia sossenbestuur met Antwerpen eigenlijk niet veel onderdoen. Gent valt nog mee, al gaat het daar ook vrij snel bergaf. Zo blijft er eigenlijk niet veel meer over. Leuven, bruisend en mooi. De mooiste stad van Vlaanderen.
Jij gaat dus Leuven met Brussel vergelijken.....dat is net hetzelfde als Grasse vergelijken met Parijs of Flagstaff AZ met Los Angeles CA.
Oud 21 september 2015, 09:04   #151
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Jij gaat dus Leuven met Brussel vergelijken.....dat is net hetzelfde als Grasse vergelijken met Parijs of Flagstaff AZ met Los Angeles CA.
U moet wat beter leren lezen hé. Ik vergelijk Brussel helemaal niet met Leuven. Brussel is een schijtstad en komt niet tot aan de enkels van Leuven. Dat is nu net het punt Fred. Brussel behoort tot de ondercategorie.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2015, 09:42   #152
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing Bekijk bericht
als ze wat minder vervelend waren, zouden die alleenstaande moeders niet alleenstaand zin #even_een_knuppel_in_het_hoenderhok_werpen
Ik veronderstel dat het woordje "zin" eigenlijk "zijn" is?
En dit is toch echt wel idioot. Wat is de bedoeling van deze geworpen knuppel? Duidelijk maken dat u nog stommer bent dan de gemiddelde man?
Oud 21 september 2015, 09:45   #153
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram Bekijk bericht
Tututut ... De Vlaamse mannen lopen al jaren te waarschuwen voor het losgeslagen gedrag van de vrouwen hier. Het waren altijd al wel krengen en baasmakers, maar nu zijn ze echt way past the point of no return. De "vrijgevochten" vrouw heeft zichzelf compleet onderworpen aan haar vieze goestingskes, luiheid, materialisme en redeloosheid Libelle-style.

Ze hebben zichzelf in de stront gewerkt en nu gaan ze daarvoor de prijs betalen, de domme kiekens.

Als ik zie met hoeveel oprecht respect, genegenheid en appreciatie ik als Vlaamse man wordt bejegend door de Westerse buitenlandse dames en ik vergelijk dat met de omgekeerde wereld die ik van een tweedehandse Vlaamse 6/10 kan verwachten, dan is mijn keuze snel gemaakt.

Per slot van rekening gaat het nog altijd om natuurwetten waarin men de kwalitatieve eigenschappen van de partner moet vooropstellen. Als de Vlaamse troela te leeg is om nog voor zichzelf te zorgen, laat staan een ander, dan zijn haar dagen gekomen en is het dringend tijd voor nieuw blank bloed.

Wil je weten waarom mijn haring niet braadde bij dat Arisch beest? Haar vriend met wie ze 2 kinderen had, maar nooit was getrouwd, was chirurg. Die laatste had nogal een "druk" sociaal leven (sportclub) en ze kon niet verkroppen dat hij daar stoom ging afblazen. Toen hij haar had gezegd dat hij gek zou worden als hij er niet 1 x per week alleen vantussen mocht, heeft ze hem aan de deur gezet. Ze zat binnen het jaar tot over haar oren in de schulden met haar lullig loontje en kon haar riante levensstijl die ze gewoon was niet meer bekostigen. Het was zelfs zo erg dat ze een herfinanciering van d'r hypotheek moest aangaan.

Ik verdien natuurlijk niet wat een chirurg binnensleept, dus ik was quantité négligeable ongeacht het feit dat ik haar zo uit de schulden had gehaald en d'r twee snottebellen had aanvaard alsof het de mijnen waren.

Mjaaaaa ... Zot zijn doet geen zeer, hé?
"De Vlaamse mannen lopen al jaren te waarschuwen voor het losgeslagen gedrag van de vrouwen hier."
Dit is een typisch zinnetje waarmee eigenlijk gewoon bedoeld wordt dat Vlaamse mannen losgeslagen gedrag mogen vertonen maar dat de vrouwen braafjes in de keuken moeten blijven. KKK nietwaar
Oud 21 september 2015, 09:47   #154
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Die waarschijnlijk niet van hem zijn.

Hey, onderzoek heeft dat uitgewezen.
Wel, X, ik sprak hier uit persoonlijke ondervinding. En geloof me, ik wist van wie mijn kinderen waren.
Jammer genoeg was ik niet de enige in deze situatie.
Oud 21 september 2015, 09:48   #155
Bad Tölz
Provinciaal Statenlid

Bad Tölz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
In Leuven valt geen hol te beleven als de studenten weg zijn.
Bad Tölz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2015, 09:48   #156
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Doe dat nou niet VigiRam, straks vlieg je er weer af.

Je zou je zo niet moeten laten meeslepen...mja...wie ben ik ... de stoephoer.
Laat hem maar doen! Het is zulk een puberachtig gezwets dat het me echt niet kan raken.
Oud 21 september 2015, 09:50   #157
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het zijn snullen en sukkelaars die niks waard zijn (je hebt ze wel voor alles en nog wat nodig maar kom dit maar even terzijde)

Dat zegt dan ook alles over hoe jij inderdaad denkt over mannen.Verbaasd me dan ook niks dat er hier meer en meer bedanken voor een Vlaamse madamme.
Ja, om een nagel in de muur te kloppen komen ze wel eens van pas
Oud 21 september 2015, 09:50   #158
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ach zever niet...zelfs de meeste vrouwen die ik ken geven grif toe dat ze stukken liever werken onder mannen dan onder vrouwen.
Hoeveel vrouwen kent u? Uw moeder, uw zuster, uw vrouw ... Dat zal het zowat zijn, zeker ...
Oud 21 september 2015, 09:51   #159
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is al niet slecht.Die doen of zeggen dan toch al iets in ruil voor geld....hetgeen helemaal niet geldt voor veel Vlaamse vrouwen.

En ach :

Al wat je niet ziet of hoort heb je geen last van.
Waarom denkt u dat er geen Vlaamse hoeren zijn? Of wilt u nu zeggen dat hoeren geen vrouwen zijn?
Oud 21 september 2015, 09:53   #160
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In zowat alle gevallen hebben de kinderen hun woonplaats bij de moeder.....veel slimmer en interessanter......2 of meer personen ten laste ...dat is een pak meer netto wedde en een pak meer teruggave van de belastingen op het einde van het jaar...en dan nog eens de alimentatie d'r bij.Als papa ze dan nog eens om de week een weekje gratis bijhoudt wordt het helemaal de max....Niet zeveren he Marie

En die alleenstaande moeders in armoede betreft dan ook meestal een paar luie marginale kettingrokende suiker en of Alcoholverslaafden die sowieso altijd op de rand van de armoede zullen balanceren
Ze hebben dan meestal nog eens 4 of 5 kinderen van 7 verschillende partners...niet zeveren he Marie
Uw teksten hangen aaneen met stereotypen ...
En zoals ik net verteld heb, ging het o.a. om mijn situatie. Mijn ex heeft zijn kinderen nooit een week bijgehouden. Af en toe eens een dagje tot hij ook dat beu werd.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be