![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toch wel. Je voert het bestaan van een kaart aan als bewijs dat datgene wat op de kaart zou staan ook effectief bestaat. Alleen werkt dat dus niet. Dat is wat ik wou aantonen.
Citaat:
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben Pindar of een adept...
Ik heb 2 opties nu. Of negeren, of gewoon meedoen en Charles Berlitz gaan quoten.
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb ik gerenderd en getest, dit klopt als een bus. Holle planeet, expanderend, een kern, zelfs precessie is verklaard ermee |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb ik gerenderd en getest, dit klopt als een bus. Holle planeet, expanderend, een kern, zelfs precessie is verklaard ermee |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De tekenaar tekent continenten, is dit volgens jou: 1) op de buitenkant van een planeet 2) op de binnenkant ? die met die bergen op de cirkel hé Iemand die bedoelt wat ik wil zeggen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
|
![]() Citaat:
Je zwanst hier weer naast de kwestie. Citaat:
Het uitgangspunt dat het WTC7 aan "quasie vrijvalsnelheid" naar beneden kwam is om te beginnen al fout. Dat wordt gewoon door wat iedereen die dag kon waarnemen weerlegd. Als je begint met een fout uitgangspunt dan zijn je conclusies ook fout.
step 1: Blame capitalism step 2: Adopt some policies to "fix things". step 3: When those policies make things worse, return to step 1. ... repeat ... Laatst gewijzigd door Zwitser : 17 oktober 2015 om 16:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het een fantasietje is van de tekenaar, dan fantaseert hij ook over openhartoperaties, rijden op denkbeeldige dieren die toevallig op dinosaurussen lijken, denkbeeldige sterrenkijkers, .. Die man heeft een enorme fantasie: ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's uw gevolgde weg. Geen optie voor mij.
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
Edit: 10 seconden googlen en je weet dat de maker van de Ica stones een Zuid Amerikaanse boer is, die ze in de jaren 60 maakte en aan goedgelovige pseudowetenschappers verkocht... Doet niets af aan het feit dat een holle aarde onmogelijk is.
step 1: Blame capitalism step 2: Adopt some policies to "fix things". step 3: When those policies make things worse, return to step 1. ... repeat ... Laatst gewijzigd door Zwitser : 17 oktober 2015 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Dat wordt gewoon door wat iedereen die dag kon waarnemen weerlegd". Grappig, want 95% van de mensen weet dit niet eens Try again |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hoe kon hij dat weten? Archeologen en labo's in de oertijd? Wablief holle aarde onmogelijk? Hoeveel percent zeker ben JIJ dat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je ook het aantal werkuren gevonden die nodig zouden zijn om alle stenen te maken? Heb je ook gevonden dat er al gelijkaardige stenen bestonden VOORDAT de boer zelfs nog geboren moest worden? Laatst gewijzigd door Frank51 : 17 oktober 2015 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
Dat iedereen het kan waarnemen, wil nog niet zeggen dat iedereen het waargenomen heeft. Dat er mensen zijn die veel energie stoppen in onwetendheid daar ben jij een levend bewijs van.
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil graag bijleren. Weet je dat het strafbaar is in Peru om authentieke artefacten te verkopen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() Ok, ik kan je niet helpen dan. Jammer
Voor mijn part mogen ze mij bannen op dit forum hier; Ik zit ier toch mijn kloten af te draaien voor niets Laatst gewijzigd door Frank51 : 17 oktober 2015 om 16:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() Nogmaals, hoeveel procent zeker ben je dat de Aarde NIET hol is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 17 oktober 2015 om 19:09. |
|
![]() |
![]() |