![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#142 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Vrouwen spreken maar krijgen een massa censuur. Er zijn vouwen moeten verhuizen omdat het lastig vallen de spuigaten uit spoot. Ze worden soms gevolgd tot naar huis toe. Mee overstappen op treinen etc. Tegelijk zit je met een verkrachtingsgolf. En wat doet de politie? Beetje rondrijden en boetes uitschrijven uiteraard. Wat doet de politiek? Het gesprek draaien naar eigen kroost om daar wat over gezegd te hebben. Meisjes staan nog altijd in de koud en voelen zich steeds minder veilig. Dat dit een probleem van alle tijden is kan en zal mij een worst wezen. De mensen die een vrouw haar veiligheidsgevoel op straat niet zo hoog achten zouden eens gesensibiliseerd mogen worden op zijn Spartaans. |
|
|
|
|
|
|
#143 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#144 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...-zo-bang.dhtml http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluch...telingen.dhtml |
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In theorie zou een bloedmooie en geile persoon op't straat in extreem erotische kledij zichzelf liggen bevredigen, gillend om een persoon om te helpen.
Maar dat de extreem geile persoon nog steeds een vrijwilliger kan weigeren voor die taak. En de vrijwilliger moet dat aanvaarden. Leuk, neen, maar wel de basis van persoonlijke vrijhed.
|
|
|
#146 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#147 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus je bent vliegenier geweest...beroepsduiker.....lingerie en cosmetica verkoper (rare omwenteling ? En toch beweerde je paar maanden geleden dat je nog steeds aan het werken bent...Invalide...vliegenier....beroepsduiker en nog verkoper van lingeriesetjes en cosmetica ook.......maar lees zelf wat je schreef ; Demonen, ik ben zelf 55 jaar oud en werd op 30 oktober 2010 werkloos door sluiting van het bedrijf. Op 23 november 2010 was ik al terug aan de slag bij een andere werkgever. En op 1 januari 2015 ben ik opnieuw van werkgever verandert. Ik ben op mijn 14de officieel gaan werken als jobstudent en werkte reeds vanaf mijn 10de aangegeven in de landbouwsector. Zaken die nu allemaal niet meer kunnen, maar wel tellen voor de berekening van mijn loopbaan. Daarna ben ik in het leger gegaan als vrijwilliger, waardoor ik in oorlogsgebieden ben terecht gekomen, want dubbel telt als gewerkte periode. Daarna ben ik gaan varen, wat ook nog eens extra periodes als arbeidsjaren oplevert. Volgens de wettelijke berekeningen heb ik nu meer dan 48 jaar arbeid en gelijkgestelde periodes en mag dus reeds meerdere jaren op VOL PENSIOEN door mijn samengestelde loonbaan, toch ben ik nog steeds aan het werken. Wat ik kan, kan een ander ook, ik ben geen supermens en geen uitzondering. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 15 oktober 2015 om 17:04. |
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 15 oktober 2015 om 17:07. |
|
|
|
|
|
#149 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gek, ik rijd met een wagen die duurder is dan de bedrijfswagen van mijn baas en dit dankzij mijn onkostenvergoeding voor het gebruik van eigen voertuig voor bedrijfsdoeleinden. Ook houd ik op het einde van de maand meer over van mijn brutoloon dan mijn baas, die bruto wel meer verdient dan mij, maar door de aftrek van voordelen in natura op zijn bedrijfswagen netto minder overhoud van zijn loon. Zeg maar hoe kon jij als 10 jarige officieel gaan werken in de landbouw....en dat in de jaren 70 ? Toen was het toch verboden om te werken voor zijn 14 de ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 15 oktober 2015 om 17:17. |
|
|
|
|
|
|
#150 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er zijn wel spelregels die je moet volgen, maar zelfs een 0 jarige mag vandaag officieel werken. Er was in die tijd enkel leerplicht tot 14 jaar en vandaag is er leerplicht tot 18 jaar, maar er is nergens een verbod op het verrichten van arbeid, er zijn enkel voorwaarden waaraan men moet voldoen om arbeid te mogen verrichten. Binnen de filmindustrie zijn zelfs meerdere -10 jarigen actief, evenals binnen de reklamen industrie. |
|
|
|
|
|
|
#151 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat is wat die dames verteld werd als zij hun beklag deden bij de politiek. En intussen, is er al iets ondernomen in die wijk waarvan ze verhuisd is? Of centraliseert Homans haar macht in een radius van 10km rond haar eigen kinderen en fuck de rest? "Problemen waar? Ik ben een vrouw, ik ontwijk dus er is geen probleem." |
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
Minister-President
|
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
|
|
|
|
#153 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#154 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Echter jij werkte in de landbouw.Maar in de landbouw vind ik niets terug dat aanwijst dat kinderen vanaf 10 Jaar officieel arbeid konden verrichten en dit tijdens de jaren 70 Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 oktober 2015 om 19:31. |
|
|
|
|
|
|
#155 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
IQ van 135, dat weet ik door testen die zijn afgenomen.
Naar het schijnt kunnen mensen met een hoog IQ ook echte rotzakken en klootzakken zijn,dus dat klopt. Als ik ergens de boel op stelten kan zetten dan doe ik het. |
|
|
|
|
|
#158 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Welke testen, waar, hoe lang, hoe grondig, hoe wetenschappelijk .... ? (noot van de Schoof: die van het Rijk der Vrouw zijn bijna de meest betrouwbare ...) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|