![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Ik zou stemmen op | |||
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
1 | 0,87% |
O VLD |
![]() ![]() ![]() |
3 | 2,61% |
SP.A |
![]() ![]() ![]() |
3 | 2,61% |
N-VA |
![]() ![]() ![]() |
39 | 33,91% |
Groen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 4,35% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
43 | 37,39% |
Anders |
![]() ![]() ![]() |
21 | 18,26% |
Aantal stemmers: 115. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwa. Dat valt best mee als ik zie hoe jouw geloofsgenoten reageren omdat ze hun keutel niet kwijt geraken in een wereld die niet de hunne is.
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je schrijft nochtans behoorlijk Nederlands. Enfin, taalkundig gezien toch. Inhoudelijk trekt wat jij uitkraamt op geen hol. Nu ga jij natuurlijk zeggen dat je geen Vlaming bent maar een Belg, Europeaan en wereldburger. Kortom alles behalve een Vlaamse schijtluis. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie het archief van dit forum raadpleegt weet dat er wel degelijk politici waren die dit forum bezochten. Wellicht was dat de eerste en laatste keer voor de meeste onder hen, maar wat er overschiet van de BUB doet hier nog steeds zijn ding. Niet dat het veel uitmaakt. Noch voor de BUB nog voor eender welke andere partij. Wat de burgers denken telt voor hen alleen kort voor de verkiezingen. Eens die voorbij zijn kakken ze op de burgers en doen ze verder hun zin. Polls opstarten op een politiek forum is zinloos in die zin dat daar alleen politiek geïnteresseerden aan deelnemen op vrijwillige basis. De verkiezingen in Belgique zijn verplicht. Ook voor politiek complete analfabeten. Dat doet de vraag rijzen welke uitslag het ernstigst mag worden genomen. Hoe dan ook. Voor mij maakt het alvast duidelijk waarom de kiesdwang in Belgique niet afgeschaft geraakt. Ook niet nu het percentage kiezers dat de kiesdwang naast zich neerlegt bij elke verkiezing groter wordt. Wat deze poll betreft. Ik vind het reuzeleuk dat een fanatieke moslima hem opstartte. En dat ze het deksel nog geen beetje op haar neus kreeg. Ze weet nu dat haar fanatieke soort hier, op een enkele naïeveling na, op geen steun hoeft te rekenen. ![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 21 december 2015 om 21:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() en mijn gevoel over U is wederzijds : alle onzin die U uitkraamt is gebrainwashte bullshit van uw partijtje. ![]()
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het maakt niet uit hoe jij je voelt. Limburg is een provincie in Vlaanderen.
Volgens je eigen zeggen ben je dus evengoed een.....juist. Ik ben ook Limburger. Ik heb er in alle geval de eerste 60 jaar van mijn leven gewoond. Maar ik zal het volk waartoe ik behoor nooit voor schijtluizen uitschelden. In tegenstelling tot jou laat ik me door geen énkele partij brainwashen of indoctrineren. D�*t zijn immers de schijtluizen. Schijtluizen van de francofonie.
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar gij hebt u nog nooit vergist natuurlijk. Ken je dat, dat van die eerste steen werpen. Ik ben er van overtuigd dat politici die lezen wat ik geschreven heb en hoe gij er op reageerde hier maar alleen zullen gelachen hebben met uw armoedige kleinzieligheid die alleen maar blijk geeft van onmacht en frustratie omdat dat groen streepje, ondanks alle antireclame en cordon-shit, toch nog steeds het grootste is. Zelfs uwen hoed opvreten zal er niets aan veranderen. Laatst gewijzigd door Garry : 22 december 2015 om 01:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Jouw partij heeft het regionalisme/confederalisme allang de rug toegekeerd. Overigens Limburgers worden door de rest van Vlaanderen met de nek aangekeken en zelfs vergeleken met Wallonië. Waarom zouden wij ze dan nog moeten steunen ook ? ![]()
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience." Laatst gewijzigd door non-conformist : 22 december 2015 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hier zie, de woordvoerder van Limbabwe.
![]() |
#149 |
Europees Commissaris
|
![]() Tuurlijk jongen. Tuurlijk.
Heb je nog argumenten ?
![]() |
#150 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() O, ik reageerde op een argument? Was me totaal ontgaan.
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger heb ik ook een tijd in Brasschaat gewoond en naast mij woonde een Gentenaar, " stropke". De vent lag met iedereen overhoop zo erg dat de politie niet eens meer kwam wanneer hij belde voor de ene of de andere. Dus Gentenaren en Antwerpenaren gaan ook niet samen, .... dat zou dan uw conclusie zijn. Ik heb een bouw in Oostende en het huis ernaast woonde een Brusseles met een Waal. Ze hadden met heel de straat ambras. Heel in het begin dat ik dat gebouw daar gekocht had kwam ze bij mij haar nood klagen omdat ze met iedereen in de straat zever had. Als dat zo is, heb ik geantwoord, zal dat wel aan uw eigen liggen. Vanaf toen sprak ze tegen mij ook niet meer. Mijn schoondochtertje is een Limburgs, afkomstig van peer. 't Is het liefste kind dat ge u kunt dromen. Woont nu ook al enkele jaren in West Vlaanderen en ik kan haar reuze goed hebben. Maar dat komt waarschijnlijk door dat ik tot het kiespubliek van het Vlaams Belang behoor dat ik zo verdraagzaam ben. ![]() Laatst gewijzigd door Garry : 23 december 2015 om 00:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Knuppel haar partij? Dat denk ik niet dat die het confederalisme allang de rug heeft toegekeerd. Als ik mij niet vergis heeft die haar partij nooit het confederalisme in haar programma gevoerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Graag. Buiten typische 'plagerijen' tussen buren (of het nu gaat om naburige gemeenten, provincies, landen... zo'n plagerijen zie je erg vaak tussen mensen die eigenlijk veel meer met elkaar delen dan ze verschillen) zie ik niet in hoe wij Limburg zouden verfoeien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Europees Commissaris
|
![]() http://forum.politics.be/showthread....hlight=Limburg
http://forum.politics.be/showthread....Limburg&page=4 http://forum.politics.be/showthread....hlight=Limburg http://forum.politics.be/showthread....hlight=Limburg http://forum.politics.be/showthread....hlight=Limburg ...
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kunnen dan eindelijk op VRT mensen die aantwaarps broebelen behandelen als buitenlanders en de beelden ondertitelen, of nog beter, door iemand die AN praat laten nalezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Europees Commissaris
|
![]() Direct mee akkoord.
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=GWCSXnjslRw
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kadoo doen, en rap weglopen voor ze het teruggeven of geld vragen om het te houden.
![]() |
![]() |