![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() Ze sprak ooit zelf eens uit dat politiek absurd is om in te bewegen "of u kan leven met het absurde van de politiek"...? hahaha
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je hier iets durft zeggen en uitlegt waarom je het zegt kom je vlug in aanvaring met harde kernen van een tegenpartij als ze vermoeden dat je een vreemde shirt draagt. Vermoeden volstaat zelfs ruimschoots. Meteen moet je beseffen hoe een scheidsrechter zich voelt tijdens sommige matchen. Gelukkig staan die harde kernen steeds achter het doel want anders vallen ze te dikwijls omver als de bal tegen ze aanvliegt. En maar roepen en huilen van trololo! ![]() Echt vernuftig; die forummers. Ze dragen wel het banier van hun club met zich maar......ik denk niet dat die club veel baat vindt bij hun getier. Eerder op termijn het omgekeerde. ![]() Ze zullen wel nooit een trombose krijgen want daarvoor moet je hersens hebben. ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 2 januari 2016 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Juist, als je als Belg werk wil vinden moet je minstens 3 talen spreken, liefst ook nog Duits en Spaans en dan gaat men plots de Europese economie rechthouden door vluchtelingen in afgeleefde kazernes en tenten hier hun tijd te laten passeren. Ik kan aannemen dat men om rekken te vullen bij de Colruyt aan enkele euro's per uur geen taal moet spreken, maar als deze mensen in staat zijn om onze economie te doen draaien, dan vraag ik me af waarom men hier een onderwijssysteem heeft uitgebouwd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edit: ik bewonder zijn hardnekkigheid en volhoudendheid wel. Eigenlijk zou je hem daarvoor, als beloning, toch minstens 12 posten per nick mogen toekennen. Plus 5 per keer dat hij iets echt humoristisch of politiek to the point zou posten. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 2 januari 2016 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trololo is een gewaardeerd forumlid, die voor zijn spijtige overlijden in 2012 een mooie carrière als zanger heeft gehad in rusland. Sinds zijn overlijden zingt hij dan wel niet meer, maar is nog bijzonder actief hier op het forum. Hij is de grote gangmaker van de regering der rechtvaardige rechtsen. Er gaat meer 'verandering' uit van Trololo dan van Burgemeester Bart. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Goh diene De Wever heeft op alle forums veel vijanden zeg.Volgens mij haalt het NVA bij de volgende verkiezingen de vijf procent drempel niet meer.
Niet te geloven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, in zijn reactie op de uitlating van Rutten stelt Bart De Wever dat het hem als voorzitter toekomt om de partijlijn in de media te verkondigen...
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk met hetzelfde recht als de andere partijen die het al 35 jaar doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat schijnheilige leugenaar BDW er over " zegt" is dus van geen tel. Wat hij er van denkt is niet noodzakelijk het zelfde als dat wat hij er van zegt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je weet toch dat WO II de schuld van BDW is hé????................. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat BDW 3 jaar geleden geen behoefte zag om de conventie van Genéve te wijzigen was logisch. Er was toen nog geen georchestreerde invasie uit moslimlanden aan de gang. Dat De Winter dat idee wel opperde wijt ik aan zijn voorgevoel. We zouden daar meer moeten naar luisteren.
|
![]() |
![]() |