![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind wel dat gij wat meer respect moogt hebben voor vrouwen, of ben je zo dom dat ge nu ook al niet weet wat een hoer is? In dat geval is het u vergeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie dergelijke slachtpartij wil aanrichten trekt zich van geen enkele wapenwet iets aan. Dat zal dus geen enkel verschil maken of een wapen legaal kan gedragen worden of niet. In tegendeel zelfs. Stel dat de slachtoffers van dat voorval in Parijs niet uitsluitend voor schietschijf hadden moeten dienen maar hadden kunnen terugschieten zullen er ongetwijfeld een pak minder slachtoffers geweest zijn dan nu. Of zou jij het met je danspasjes even geklaard hebben? Even als stoere gevechtssporter de kogels die aangevlogen komen vanuit de kalasjnikovs met de blote hand terug ketsen. Wie is hier eigenlijk een labiele kloot die niet recht kan pissen. Laatst gewijzigd door Garry : 10 februari 2016 om 23:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tja mevrouw, U had dit wapen op zak wegens het oogmerk om te doden is dan het argument.
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw pleidooi (op zak wegens het oogmerk om te doden) haal ik op een rechtbank probleemloos onderuit hoor. Aan mijn sleutelbos hangen, winter en zomer, ook steeds verschillende maten ontluchtingssleuteltjes voor de radiators van de centrale verwarming te ontluchten. Nochtans wanneer ik die bij heb op een avondmarkt is dat helemaal niet met de bedoeling van daar radiators te gaan ontluchten. Heel in begin van mijn loopbaan heb ik een tijdje bij de Belgische posterijen gewerkt en in functie daarvan werd ik op een keer op pad gestuurd om geld weg te brengen van de post Groenplaats naar Geel per trein. Hiervoor kreeg ik zonder meer een geladen pistool mee. Moraal van het verhaal; Wanneer het is om geld van de staat te verdedigen maakt men er geen probleem van dat ik met een pistool aan mijn lijf rond loop, wanneer het om mijzelf te verdedigen is, wel!!!! Laatst gewijzigd door Garry : 11 februari 2016 om 23:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Afknallen en maken dat ze weg is. Mocht ze toch met 'n aanhouding geconfronteerd worden, no sweat, 'n beetje advocaat klapt die zo vrij. Ik zou ook liever m'n madam haar belager(s) weten afknallen, dan ze anders met 'n verminkt lichaam-geest te moeten opzoeken in 't ziekenhuis en nadien nog 's met 'n langdurende angstpsychose te moeten rekening houden. En als ze dat niet had gedaan en de dader(s) dan nog 's niet gepakt worden of na enkele dagen weer vrij rond lopen, dan zou je toch écht wel wensen dat ze die 'n gaatje of wat had bijgemaakt.
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 11 februari 2016 om 23:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het uwe draait om afknallen en het recht in eigen handen nemen. Mijn maatschappijbeeld draait om rechten en vrijheid, gegarandeerd door een rechtsstaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=X1zup1Rgcrw |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog geen 20 flikken waren er aanwezig tegen een massa van 1000 man. Maar ze krijgen wel 2000 flikken op de been om een betoging van ons uit elkaar te jagen met waterkanonnen, die garantie heb je al vast!!! Laatst gewijzigd door Garry : 11 februari 2016 om 23:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of ga je dat recht op zelfbehoud ook willen afnemen ?: http://newsmonkey.be/article/22525 Citaat:
Als uw vrouw ooit 'verrijkt' wordt, troost haar dan maar met je maatschappijbeeld als je haar in 't ziekenhuis opzoekt:
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 11 februari 2016 om 23:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een wereld zonder criminaliteit is een utopie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk een gemakkelijk verwezelijkbare utopie.
Geen wetten=geen misdaad. Alle misdaad wordt gepleegd door mensen. Geen mensen=geen misdaad.
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer je bij jou thuis inbrekers bezig hoort en je belt de politie, zeg hen dan aan de telefoon, "Ik meld een inbraak maar u hoeft zich niet te haasten want ik heb de inbrekers al neergeschoten", dat is de enige kans dat ze er binnen de 10 minuten zijn. Laatst gewijzigd door Garry : 12 februari 2016 om 00:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Effe op de rooie knop drukken.
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou ook niet kunnen want onze overheid creëert wetten en vrijheidsbeperkingen met de vleet. Als ge nu een sigarettenpeuk op straat weggooit ben je al een crimineel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat kan nog gebeuren. Geef die nieuwe soort hier een rode knop en die drukken er op, dat is gegarandeerd, voor hun 72 maagden die ze dan denken naar hartenlust te kunnen verkrachten. Achterlijke puiten.
Laatst gewijzigd door Garry : 12 februari 2016 om 00:11. |
![]() |
![]() |