![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() belastingen ontduiken doen ze bijna allemaal .. daar is eens een reportage over geweest op de RTBF als ik me niet vergis, hallucinant als je dat ziet .. m'n ogen gingen open lol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lol volgende keer dat ik ga koop ik me een aantal van deze:
superhandig om te stapelen in de koelkast ![]() (geen gedoe meer met alumunium papier oa) ![]() ![]() http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/90233788/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lol
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oeps, nog vergeten, ivm de belastingen van Ikea:
ruling en andere systemen van belastingen voor grote bedrijven zijn ontworpen, toegepast en blijvend gehandhaafd gedurende 26 jaar ononderbroken PS-aanwezigheid in de federale regering; ook onder supersossenheld Di Rupo. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
oooooooooooooooooooooooooo! Een Ikea @Luchtbal? WOW! Super!!! (is slechts op een kwartiertje van bij mij)!!!!!!!!! Moet ik niet meer 1 uur op de bus, 2u (heen & terug), verse diepvriesballetjes & pizza voor mij!! Yippie!!!!!!!!!! hehehehehehe ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en ja, N-VA krijgt smeergeld (Voka is hun baas ..), na ja voor een keer dat het goed besteed zal zijn, LOL
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lol Guinestar, er zijn al scholen genoeg ..... XD!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wow wie weet krijg ik er wel een sociale woning, dan zit ik helemaal goed! LOL
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U weet toch wat het betekent ?
Wiki : Le terme « bougnoule » est apparu dans la langue française, soit parmi les colons présents en Afrique du Nord en s’inspirant de ce terme utilisé par les autochtones désignant les esclaves, soit dans les rangs de l’armée �* une date indéterminée entre 1857 (date de la création du corps des Tirailleurs sénégalais) et 1890. Son emploi est attesté dans un récit de voyage paru en 1894. |
![]() |
![]() |