![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() Wat ik vooral betreur is hoe deze vluchtelingencrisis meteen een vrijgeleide is om alles te veralgemenen. Hoe alles samenvalt en ik vraag mij dan af: wie orchistreert dien boel?
|
![]() |
![]() |
#143 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() Ik sta maar laag op de ladder. Wat ik zeg heeft men niet gedaan. De kaarten zijn gespeeld, we staan er voor. Men kan niet zeggen dat ik het met mijn woorden en daden niet heb trachten te voorkomen.
|
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() [quote=Peche;8005838]Wat ik vooral betreur is hoe deze vluchtelingencrisis meteen een vrijgeleide is om alles te veralgemenen. Hoe alles samenvalt en ik vraag mij dan af:
Citaat:
Beter zou u afvragen wie stopt die waanzin? waanzin, jonge moslims die op zoek zijn in Europa naar wat feitelijk ? ? eten & drinken gratis ? waar en hoe gaat dit ooit eindigen ? |
|
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() Awel die veralgemenende kijk betreur ik vooral. We are merely drops in an ocean that flows just the way it goes.
Who's bombing waves anyway? |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() Het is een kernprobleem .. fundamenteel ongezond voor heel de toekomst maatschappij in Europa en feitelijk voor heel de wereld er zijn teveel mensen op de vlucht .
|
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() Laten we daarom oplossingen poneren.
|
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() Grenskampen om te beginnen. We moeten niet alles afduwen maar zelf verantwoordelijkheid nemen.
|
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Ik zou mij ophangen aan een boom onderweg ,, en zou niet willen leven in die omstandigheden en zeker geen kind op de wereld zetten in zo een omstandigheden.... mensen met een uitzichtloos bestaan zouden geen kinderen mogen maken.. want de cirkel draait dan weer rond ,, en de ellende stop nooit ... ze geven hun ellendig bestaan altijd maar verder door aan elkaar ...de ondergang van" de mens "is zijn eigen ellende .
|
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() De natuur herstelt zich, zika virus.
En wij ons zorgen maken over de vluchtelingen... Alles valt samen muilekoek, zoek naar de kern. |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() Waarom geen beroepsopleidingen ? zodat ze voor hun eigen kunnen zorgen , gisteren gekeken naar Vranckx op canvas , over Roemenië ... dan vraagt ne mens zich wel eens af wat doen die Europese leden daar in dat Eu parlement van werk feitelijk ?? dat er nog zoveel mensen zo ongeschoold achtergesteld moeten leven in of rond Europa ?? ongeschoold ongeletterd achtergesteld op alle gebied ... ongelooflijk erg is dat allemaal ....
|
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#156 | |
|
![]() Citaat:
De EU is er voor zichzelf, nog steeds niet gesnapt? |
|
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() Ja muilenkoek....waarom niet he?
De wereld is wat ze is. |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inderdaad vind ik dat het facisme aan een enorme opgang bezig is, zoals in de jaren dertig, maar waarschijnlijk zal het zichzelf nu de naam anti-facisme toebedelen, wat totaal niets afdoet aan overduidelijk facistisch gehalte ... |
|
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|