Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 24 februari 2016, 08:12   #141
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Islam zit er bij maar is niet de reden om ergens te gaan vechten. de reactie op geweld is weer nieuw geweld. Bovendien is Vrijwillig ergens gaan vechten geen uniek islam verschijnsel!

En koppensnellen is niet inhumaner dan bv bombaderen.

Citaat:
De Amerikanen, Britten en een aantal Europeese landen hebben de omstandigheden gecreëerd die tot de huidige toestanden heeft geleid,
dat is wat ik zeg. Verder is de gene die de trekker overhaalt schuldig , dus net zo goed ook niet-Amerikanen wanneer ze dat doen .
Stel er waren geen van die op de planeet ? dan ging er nooit geen oorlog zijn natuurlijk ...
de vuile muilekoek is offline  
Oud 24 februari 2016, 08:33   #142
Peche
Banneling

Standaard

Wat ik vooral betreur is hoe deze vluchtelingencrisis meteen een vrijgeleide is om alles te veralgemenen. Hoe alles samenvalt en ik vraag mij dan af: wie orchistreert dien boel?
Peche is offline  
Oud 24 februari 2016, 08:37   #143
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Wat ik vooral betreur is hoe deze vluchtelingencrisis meteen een vrijgeleide is om alles te veralgemenen. Hoe alles samenvalt en ik vraag mij dan af: wie orchistreert dien boel?
hoe? Zijde gij dat niet?
Oud 24 februari 2016, 08:39   #144
Peche
Banneling

Standaard

Ik sta maar laag op de ladder. Wat ik zeg heeft men niet gedaan. De kaarten zijn gespeeld, we staan er voor. Men kan niet zeggen dat ik het met mijn woorden en daden niet heb trachten te voorkomen.
Peche is offline  
Oud 24 februari 2016, 08:41   #145
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

[quote=Peche;8005838]Wat ik vooral betreur is hoe deze vluchtelingencrisis meteen een vrijgeleide is om alles te veralgemenen. Hoe alles samenvalt en ik vraag mij dan af:
Citaat:
wie orchistreert dien boel?[/
QUOTE]

Beter zou u afvragen wie stopt die waanzin? waanzin, jonge moslims die op zoek zijn in Europa naar wat feitelijk ? ? eten & drinken gratis ? waar en hoe gaat dit ooit eindigen ?
Oud 24 februari 2016, 08:47   #146
Peche
Banneling

Standaard

Awel die veralgemenende kijk betreur ik vooral. We are merely drops in an ocean that flows just the way it goes.
Who's bombing waves anyway?
Peche is offline  
Oud 24 februari 2016, 08:48   #147
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik sta maar laag op de ladder. Wat ik zeg heeft men niet gedaan. De kaarten zijn gespeeld, we staan er voor. Men kan niet zeggen dat ik het met mijn woorden en daden niet heb trachten te voorkomen.
Het is een kernprobleem .. fundamenteel ongezond voor heel de toekomst maatschappij in Europa en feitelijk voor heel de wereld er zijn teveel mensen op de vlucht .
Oud 24 februari 2016, 08:49   #148
Peche
Banneling

Standaard

Laten we daarom oplossingen poneren.
Peche is offline  
Oud 24 februari 2016, 08:50   #149
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Laten we daarom oplossingen poneren.
Zoals ?
Oud 24 februari 2016, 08:51   #150
Peche
Banneling

Standaard

Grenskampen om te beginnen. We moeten niet alles afduwen maar zelf verantwoordelijkheid nemen.
Peche is offline  
Oud 24 februari 2016, 09:15   #151
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Grenskampen om te beginnen. We moeten niet alles afduwen maar zelf verantwoordelijkheid nemen.
Al goed en wel , hele generaties mensen moeten dan leven in kampen en zich voorplanten weer in de kampen .... dat is op zich weer uitzichtloos ... ik denk dat het een geestelijk probleem is ook van die onevenwichtige mensen op den dool ,, op zoek naar de zin des levens ?? wat is de zin des levens ?? er is een fundamenteel probleem en dat is de mensheid hem zelf ,,
Oud 24 februari 2016, 09:22   #152
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Ik zou mij ophangen aan een boom onderweg ,, en zou niet willen leven in die omstandigheden en zeker geen kind op de wereld zetten in zo een omstandigheden.... mensen met een uitzichtloos bestaan zouden geen kinderen mogen maken.. want de cirkel draait dan weer rond ,, en de ellende stop nooit ... ze geven hun ellendig bestaan altijd maar verder door aan elkaar ...de ondergang van" de mens "is zijn eigen ellende .
Oud 24 februari 2016, 09:27   #153
Peche
Banneling

Standaard

De natuur herstelt zich, zika virus.
En wij ons zorgen maken over de vluchtelingen...
Alles valt samen muilekoek, zoek naar de kern.
Peche is offline  
Oud 24 februari 2016, 11:38   #154
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom geen beroepsopleidingen ? zodat ze voor hun eigen kunnen zorgen , gisteren gekeken naar Vranckx op canvas , over Roemenië ... dan vraagt ne mens zich wel eens af wat doen die Europese leden daar in dat Eu parlement van werk feitelijk ?? dat er nog zoveel mensen zo ongeschoold achtergesteld moeten leven in of rond Europa ?? ongeschoold ongeletterd achtergesteld op alle gebied ... ongelooflijk erg is dat allemaal ....
Oud 24 februari 2016, 12:13   #155
subocaj

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Waarom geen beroepsopleidingen ? zodat ze voor hun eigen kunnen zorgen , gisteren gekeken naar Vranckx op canvas , over Roemenië ... dan vraagt ne mens zich wel eens af wat doen die Europese leden daar in dat Eu parlement van werk feitelijk ?? dat er nog zoveel mensen zo ongeschoold achtergesteld moeten leven in of rond Europa ?? ongeschoold ongeletterd achtergesteld op alle gebied ... ongelooflijk erg is dat allemaal ....
Als België maar gesplitst is komt alles goed. Want het zijn de sossen die ze binnenlaten.
subocaj is offline  
Oud 24 februari 2016, 12:22   #156
subocaj

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
In welke taal ga je die geven?
De EU is er voor zichzelf, nog steeds niet gesnapt?
subocaj is offline  
Oud 24 februari 2016, 12:51   #157
Peche
Banneling

Standaard

Ja muilenkoek....waarom niet he?
De wereld is wat ze is.
Peche is offline  
Oud 24 februari 2016, 13:28   #158
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Als dat fascistisch is, dan zijn we maar fascistisch! Geen enkel begrip is zo uitgehold geraakt als "fascisme".
Als men heden ten dage over facisme spreekt en zijn opgang dan zie ik duidelijk voor mij de linkse kerk met zijn politiek correcte alles corrumperende politiek die iedere andersdenkende monddood maakt (dat is steeds het begin, eerst zoveel mogelijk mensen monddood maken om daarna de handen vrij te hebben om hun corrumperende idealen zonder tegenwerking verder te verpreiden en tot uitvoer te brengen)...
Inderdaad vind ik dat het facisme aan een enorme opgang bezig is, zoals in de jaren dertig, maar waarschijnlijk zal het zichzelf nu de naam anti-facisme toebedelen, wat totaal niets afdoet aan overduidelijk facistisch gehalte ...
marie daenen is offline  
Oud 24 februari 2016, 13:29   #159
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thefishdoesntthink Bekijk bericht
Over het algemeen gesproken zijn dat dus niet de mensen die naar hier komen he
Die blijven veilig in IS-land.
Geloof je dat zelf???
marie daenen is offline  
Oud 24 februari 2016, 13:31   #160
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Odol Bekijk bericht
Wir sind das volk!
Onze linkiewinkies???
marie daenen is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be