Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 28 februari 2016, 01:58   #141
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Toch niet echt aan te raden. Het aantal slachtoffers, ook dodelijke, door dit soort gutmenschligheit ligt al veel te hoog.
Ik raad hen dat niet aan, ik zou 't degenen die in zo'n "welkom rapefugees" marsen meelopen zelfs verplichten ze in eigen huis, op eigen kosten & eigen verantwoordelijkheid op te nemen.

Zo leren die naïevelingen de verplichte solidaristische gutmenschligkeit misschien voor eens en altijd af, als ze kennisgemaakt hebben met de menselijkheid, tolerantie, goedwilligheid, naastenliefde etc. van de vvredelievende islam en haar aanhangers.

No mercy!

Laatst gewijzigd door SDX : 28 februari 2016 om 01:58.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2016, 08:06   #142
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik raad hen dat niet aan, ik zou 't degenen die in zo'n "welkom rapefugees" marsen meelopen zelfs verplichten ze in eigen huis, op eigen kosten & eigen verantwoordelijkheid op te nemen.

Zo leren die naïevelingen de verplichte solidaristische gutmenschligkeit misschien voor eens en altijd af, als ze kennisgemaakt hebben met de menselijkheid, tolerantie, goedwilligheid, naastenliefde etc. van de vvredelievende islam en haar aanhangers.

No mercy!
Geldt dat ook voor het zevenjarige dochtertje van een stel idiote gutmenschen die door hun 'gast' met een mes afgemaakt werd?
Ik heb tientallen neefjes en nichtjes. Is het hun schuld dat zij vanaf hun prille kinderjaren gebrainwasht worden in gutmenschlichheit?
Is het niet eerder mijn plicht om die jongeren op de leemtes in hun kennis te wijzen dan wel om ze uit te leveren aan een toekomst die bepaald wordt door de islam?
Indien we iedereen die niet ziet wat wij zien meteen maar veroordelen als schuldig verliezen we meteen ook de mogelijkheid om onze ideeën te verbreiden.
Het is niet binnen maar buiten onze kringen dat we mensen moeten overtuigen...
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2016, 09:05   #143
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Geldt dat ook voor het zevenjarige dochtertje van een stel idiote gutmenschen die door hun 'gast' met een mes afgemaakt werd?
Ik heb tientallen neefjes en nichtjes. Is het hun schuld dat zij vanaf hun prille kinderjaren gebrainwasht worden in gutmenschlichheit?
Citaat:
Is het niet eerder mijn plicht om die jongeren op de leemtes in hun kennis te wijzen dan wel om ze uit te leveren aan een toekomst die bepaald wordt door de islam?
Indien we iedereen die niet ziet wat wij zien meteen maar veroordelen als schuldig verliezen we meteen ook de mogelijkheid om onze ideeën te verbreiden.
Organiseer dan studienamiddagen over heel( Europa )... in grote lokalen !! die beetje groter zijn dan in Roeselare
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2016, 09:11   #144
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Probeer eens met menselijke argumenten en oplossingen ipv het orakel van Ekeren te papegaaien
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2016, 09:27   #145
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zolang de elite geen last ondervindt verandert er niets. In Congo leeft het volk in sloppenwijken terwijl de president wat kaviaar zit te eten in zijn paleis.

Het enige dat we echt kunnen veranderen is dat die moslims is eindelijk aan geboortebeperking beginnen te doen. Het gekweek moet stoppen. Als moslims meer dan 3 kinderen hebben worden ze gebannen uit de sociale zekerheid; klaar.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2016, 09:31   #146
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Zolang de elite geen last ondervindt verandert er niets. In Congo leeft het volk in sloppenwijken terwijl de president wat kaviaar zit te eten in zijn paleis.

Het enige dat we echt kunnen veranderen is dat die moslims is eindelijk aan geboortebeperking beginnen te doen. Het gekweek moet stoppen. Als moslims meer dan 3 kinderen hebben worden ze gebannen uit de sociale zekerheid; klaar.
Maar ge zegt juist dat de elite niets wil veranderen? wie zijt u dan? en vergeet de Paus van Rome niet hé....dien zit daar ook nog tussen hij is tegen geboortebeperking en condooms
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2016, 09:51   #147
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Maar ge zegt juist dat de elite niets wil veranderen? wie zijt u dan? en vergeet de Paus van Rome niet hé....dien zit daar ook nog tussen hij is tegen geboortebeperking en condooms
Een wakkere burger zeker. Het grote "ontwaken" gaat komen van de gewone man in de straat en niet van de politiek. Het gekweek moet stoppen of wij gewone mensen worden uitgebuit tot het einde der tijden.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2016, 12:50   #148
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Marsen toestaan, dat kunnen ze in Gent.
Ze weten welk uitverkoren volkje daar op af komt.

Maar een volksraadpleging .... daar hebben ze geen goede herinnering aan.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2016, 13:11   #149
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk is 't jouw/mijn/onze plicht om hen te genezen van de linkse gutmenschliche indoctrinerende realofobie en hen zo snel mogelijk de realiteit van de vvredelievende ideologie te leren kennen, die meegebracht wordt door de "arme vluchtelingen/rapefugees", hen te leren dat niet iedereen dezelfde logica hanteert, niet iedereen op dezelfde manier redeneert, niet iedereen dezelfde mensenrechten toekent aan anderen, niet iedereen gelijkheid/gelijkwaardigheid voorstaat, niet iedereen tolerant en vredelievend is, niet iedereen de beste bedoelingen heeft enzovoorts.

Beter dat dan aan den lijve ondervinden. Maar 't spreekwoord zegt; wie niet horen wil, moet maar voelen.

Ik had 't dan ook niet over kleine kindjes of jouw neefjes & nichtjes, maar over hardleerse volwassenen (of personen die geacht worden zich volwassen te gedragen), die iedereen willen verplichten solidair te zijn, ook degenen die daar niet van gediend zijn.

Die naïevelingen mogen voor mijn part zèlf opdraaien voor hun waan vd dag.
Oud 28 februari 2016, 13:16   #150
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Probeer eens met menselijke argumenten en oplossingen ipv het orakel van Ekeren te papegaaien
Menselijke argumenten tgo 'n 7-jarig meisje afmaken met 'n mes, en met uw 3 smileykes vindt ge dat precies nog grappig ook?

Dubbelniktrol.
Oud 28 februari 2016, 13:19   #151
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ahja want mohamedanen luisteren naar wat jurkmans paus in Rome te vertellen heeft.

Wat sommigen hier uit hun botten slaan.
Niet te vatten.
Oud 28 februari 2016, 13:19   #152
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Dubbel.

Laatst gewijzigd door SDX : 28 februari 2016 om 13:24.
Oud 28 februari 2016, 13:19   #153
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

3dubbel

Laatst gewijzigd door SDX : 28 februari 2016 om 13:24.
Oud 28 februari 2016, 14:08   #154
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ahja want mohamedanen luisteren naar wat jurkmans paus in Rome te vertellen heeft.

Wat sommigen hier uit hun botten slaan.
Niet te vatten.
Voor mohamedanen bestaat geen pedofilie.
Zou hij dat wel zien zitten?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2016, 14:56   #155
Odol
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ze hebben rechts gewoon bij de ballen door de jarenlange linkse infiltratie, wie gezien en herkend wordt op zo een manifestatie is alles kwijt, job en vakbond. U bent rechts, u heeft gebouwd blijf dan maar weg op zulke manifestaties.
2
Odol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2016, 15:05   #156
Odol
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
"Theofiel MOET asielzoekers opvangen tegen zijn meug."

Maar in 2012 klonk het nog dat de asielkraan DICHT MOEST, door de NVA tandem Francken - Smeyers !
Maw, je reactie raakt kant nog wal

N-VA over opvangcrisis: "Draai de asielkraan dicht"

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...an-dicht.dhtml
De kracht van de verandering.
Ik ben verantwoordelijk voor deze maatregel, maar ben er tegen.
De pot (NVA) verwijt de ketel (VB) dat hij zwart ziet.
Oude wijn in nieuwe zakken zeg ik. En ik betwijfel zelfs of die 'oudere' politieke generatie zo dikwijls zo hypocriet was als de NVA.
Bah.
Odol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2016, 15:08   #157
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Termont, de op één na beste burgemeester ter wereld...
Ik wist niet dat de wereld zo klein was.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2016, 15:09   #158
TREBRON
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Voor mohamedanen bestaat geen pedofilie.
Zou hij dat wel zien zitten?
Inderdaad, die hebben dat wettelijk gemaakt en opgenomen in de Koran.
Oud 28 februari 2016, 15:11   #159
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter

Patrick M.'s schermafbeelding

Standaard

Dat iedereen van die 1000 mensen die voor asielopvang zijn er 1 opnemen bij hun thuis en Brood,Bad,Bed en Begeleiding geven.
Dan kunnen er 1000 asielzoekers geplaatst worden.
Meer solidair kunt ge toch niet zijn en het is solidariteit wat die 1000 betogers willen.
Daad bij het woord.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 februari 2016, 15:13   #160
TREBRON
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
1000 man pro....
Waarvan de helft zelf vreemdeling/illegaal, een deel extreemlinks uitschot, een handvol die er hun boterham aan verdienen en wat groen/rode wijven die zo een bruine wel zien zitten omdat ze aan geen blanke partner meer geraken. Wacht, nog wat gebrainwashte kinderen die verplicht moeten meelopen zijn we nog vergeten.
In 1945 noemden ze die mensen collaborateurs...........
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be