Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 februari 2016, 15:24   #141
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
sorry marieke, dit is een situatie die in bedrijven geregeld voorvalt. een CEO met een beetje ballen en inzicht, slaat op zo'n moment een groot mea culpa, excuseert zich voor zijn onbeschoftheid, kruipt even intern in de RVB door het stof, en vraagt uitstel en herstemming op de volgende RVB.

waarom is BDW in zijn stoel blijven hangen als een laffe hond ? ... of was ie in slaap gevallen ?

of gaat t dan toch over Smeyers ? en werd zij (maar dan wel door de partijtop) een mes in de rug gestoken ?!?
Annaake, dat kan mij geen snars schelen... Vlaanderen interesseert mij en de juiste behandeling van Vlaanderen... Al dat corrupte politieke gekibbel, CEO of niet, Smeyers of niet... want achter dat geblaat proberen ze de echte problemen van Vlaanderen in la Belgique te doen vergeten...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2016, 15:25   #142
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Kan men anders dan veralgemenen als men met de officiële Vlaamse media te maken heeft??? Wat jij veralgemenen noemt is gewoonweg hun enig strijdpunt, dat je altijd en overal terugvindt, in heel hun berichtgeving...
Doorbraak heeft al meermaals een totaal anti-NVa standpunt laten horen... Ze behoren inderdaad niet, voor zover ik weet toch, tot de linkiewinkie media, maar als ze denken dat ze Vlaanderen ook maar één stap vooruit helpen door de linkiewinkie media naar de mond te praten dan zijn ze wel erg verkeerd...

Vlaanderen komt in la Belgique niet van de grond en we gaan nu nog de Vlaamse pijnpunten uitvergroten (en die zullen er zeker wel zijn)... Goed wetende dat de hele Vlaamse afbraakpers erop zullen springen en die pijnpunten zullen uitvergroten en tot het enige bespreekbare onderwerp over Vlaanderen zullen maken, terwijl ze de echte pijnpunten van Vlaanderen in la Belgique onder de mat vegen...

Hoe vindt je het dat de Vlaamse media steeds geweigerd heeft om samen te werken met het Vlaamse Blok omdat ze zogezegd racistisch waren en nu de volle medewerking geeft aan datzelfde Vlaamse Blok, dat nog altijd even racistisch is volgens hun normbepalingen, maar ze zijn tegen de NVa en de grote vijand van la Belgique en van hun zuilenmaatschappij die Vlaanderen leegzuigt is de NVa...

Over veralgemenen gesproken...
waar haal jij dat uit dat de vlaamse media "de volle medewerking geeft" aan het bruine blok ?
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2016, 15:30   #143
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Elke keer dat gezever over linkiewinkie media, regimemedia, regimepers... geraak je dat stilletjesaan zo zelf niet beu?
Bij de realiteit draait het niet om beu te zijn of niet... Het ergste dat in een democratie kan voorkomen is een totaal lamgelegde en voorgekauwde media die de grootste onnozeliteiten over de kiezers uitstrooien...
In zo'n maatschappij is de democratie, zijn de mensenrechten, is de persoonlijke aansprakelijkheid van de burger gewoon holle woorden geworden... Hoe kan men aansprakelijk zijn voor iets waarvan men totaal niet doorheeft waar het om draait en wie er aan de koordjes trekt...
Of men moet het als gewoon beschouwen dat bedriegen de bakermat van de democratie is...
Oud 23 februari 2016, 15:31   #144
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Nog steeds niet door dat communisten ongelovigen zijn?
En ja, wij zijn de enigste partij die dat nog kan. Toch erg hè.

Maar we weten ook dat de waarheid kwetst, maar die blijven we toch verkondigen.

Om het met kil Wardje zijn woorden te zeggen, rechts moet dood. De bullebakken eerst?
Communisten ongelovigen??? Ik zie alleen en vooral heel gelovige mensen...
Oud 23 februari 2016, 15:33   #145
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JackBullebak Bekijk bericht

De pandasossen liggen plat op hun buik van het lachen. Ze worden er geil/hitig/loops van.

Hoe meer stemmen voor het VB, hoe zwakker Vlaanderen.

Goe bezig, zou ik zeggen.
Zegt een door BDW nieuw gemaakte Belg.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2016, 15:33   #146
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Zoveel als N-VA?
O nee dat kan niet, die Francken binnenlaat stemmen natuurlijk op hem.
Oei, het is daarom dat je voortdurend zo afgeeft op Francken... Ben je bang dat hij jullie kiesvee van jullie afleidt???
Oud 23 februari 2016, 15:35   #147
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De pandasossen liggen plat op hun buik van het lachen. Ze worden er geil/hitig/loops van.

Waarom? Als alle N-VA stemmers nu eens gewoon op het VB stemmen, de N-VA doet toch ook niets met hun stem?
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2016, 15:37   #148
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Denk je dan dat er - gezien de uitslag van de vorige verkiezingen - iets uit te halen viel communautair? Allez, toch iets meer dan een zoveelste staatshervorming in het voordeel van de fracophonie?

Met die uitslag en gezien de crisis was een economische herstelregering de enige goede keuze. En dat weet jij vast ook wel.
2
Maar ze zullen verder gaan met hun hersenspoeling... Allemaal van het VB, over de katholieken en de liberalen tot de communisten toe en over de sossen zullen we maar niet spreken, allemaal tegen BDW...

Dat feit alleen al moet iedereen toch heel erg doen nadenken...
Oud 23 februari 2016, 15:39   #149
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:

2
Oud 23 februari 2016, 15:39   #150
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik geloof je nog niet echt, volgens mij was je op weg om te bekennen dat je ooit Sos of Agalev gestemd hebt ... maar soit, ik wil dat eigenlijk ook liever niet weten als dat zo zou geweest zijn. GVH en Anciaux is al meer dan ik op één dag verdragen kan!
Straks gaat Pericles nog in een bui van openhartigheid met ons delen dat hij nog bij de jeugdafdeling van Amada militeerde... Of dat hij samen met Mieke Vogels nog heeft meegedaan aan die sex-retraites van pater-jezuiët Versteylen.
Oud 23 februari 2016, 15:41   #151
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Marieke toch... de linkiewinkie pers die dit heeft uitgebracht in al zijn details is jouw favoriete Doorbraak. Weet jij dan echt nooit waarover je praat ?
Pandareusje; kan zijn dat het uitgebracht is door Doorbraak, maar dat er zo over verder gekauwd wordt heeft niets met Doorbraak te maken maar alles met onze linkiewinkies-media die weer een kluif gevonden hebben om hun vingers van af te likken en Vlaanderen verder, zonder het minste commentaar van hunnentwegen, te laten verzuipen...
Oud 23 februari 2016, 15:41   #152
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Nee, nu heb ik echt wel alles opgebicht.
Dat van Verhofstadt heb ik trouwens al wel 10 keer opgebicht.
Het is dat waarvoor ik me het meeste schaam.
Ik heb meerdere keren voor Verhofstadt gekozen.
Maar nooit voor Anciaux.

sorry hoor, woehahahahaaaaa...

Oud 23 februari 2016, 15:43   #153
subocaj

Standaard

Citaat:
Communisten ongelovigen??? Ik zie alleen en vooral heel gelovige mensen...
Ja ik geloof in de "god" Subocaj, je weet wel de zoon van de driewolligheid.
En ik pas mijn zelfgemaakt "nieuw testament" toe.
Niet zoals mariekes die de heilige kerkpilaar uithangen en intussen hun naasten beminnen, door ze af te schieten.
Oud 23 februari 2016, 15:44   #154
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
waar haal jij dat uit dat de vlaamse media "de volle medewerking geeft" aan het bruine blok ?
Daar waar het VB tegen de NVa oppereren hebben ze de volle Vlaamse media aan hun zijde; iets wat vroeger nog niet kon voor het allersociaalste van hun voorstellingen, want het kwam van het VB...

Verraden, nog meer verraden, het meest verraden...
Ze zitten werkelijk aan hun toppunt...
Oud 23 februari 2016, 15:45   #155
subocaj

Standaard

Citaat:
Pandareusje; kan zijn dat het uitgebracht is door Doorbraak, maar dat er zo over verder gekauwd wordt heeft niets met Doorbraak te maken maar alles met onze linkiewinkies-media die weer een kluif gevonden hebben om hun vingers van af te likken en Vlaanderen verder, zonder het minste commentaar van hunnentwegen, te laten verzuipen...
Arm Vlaanderen dat nu verzopen word door hun zelfverkozen keizer.
Oud 23 februari 2016, 15:46   #156
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Straks gaat Pericles nog in een bui van openhartigheid met ons delen dat hij nog bij de jeugdafdeling van Amada militeerde... Of dat hij samen met Mieke Vogels nog heeft meegedaan aan die sex-retraites van pater-jezuiët Versteylen.
Nee ik heb alles uit mijn jeugd opgebiecht.
- dat met die hete Hollandse uit Stadskanaal Groningen op een camping in Luxemburg
- dat met die Hollandse met dikke tetten
-Dat met dat meisje uit Oudenaerde.
-Het verhaal van Betty met de dikke tetten en de fietsketting
enz...
echt alles.

Laatst gewijzigd door Pericles : 23 februari 2016 om 15:46.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2016, 15:47   #157
Sneaky
Minister-President

Sneaky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het VB kan niets doen met 33 procent van de stemmen, de N-VA blijkbaar ook niet, tenzij de zakken vullen van hun kaders.
Nee dank je, dan stem ik liever VB.
En ik zal dat blijven doen.
En dat is je democratisch recht.

Maar wat heb je liever, de huidige regering of 1 met de PS? Ik liever de huidige.
Oud 23 februari 2016, 15:48   #158
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja ik geloof in de "god" Subocaj, je weet wel de zoon van de driewolligheid.
En ik pas mijn zelfgemaakt "nieuw testament" toe.
Niet zoals mariekes die de heilige kerkpilaar uithangen en intussen hun naasten beminnen, door ze af te schieten.
Oei, ik ben ineens een kerkpilaar geworden..., en een heilige bovendien...
Niets beter gevonden???

Laatst gewijzigd door marie daenen : 23 februari 2016 om 15:48.
Oud 23 februari 2016, 15:50   #159
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Daar waar het VB tegen de NVa oppereren hebben ze de volle Vlaamse media aan hun zijde; iets wat vroeger nog niet kon voor het allersociaalste van hun voorstellingen, want het kwam van het VB...

Verraden, nog meer verraden, het meest verraden...
Ze zitten werkelijk aan hun toppunt...
You' re pulling that out of your ass...

Probeer het eens Marie, een quote met bronvermelding waar de media het blok steunen. Het zal je niet lukken... Je zit dat hier ter plaatse uit je duim te zuigen.
Oud 23 februari 2016, 15:51   #160
Sneaky
Minister-President

Sneaky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom? Als alle N-VA stemmers nu eens gewoon op het VB stemmen, de N-VA doet toch ook niets met hun stem?
Een groot deel van die stemmen zijn ook anti-establishment/traditio stemmen he. Na 1 max 2 legislaturen is de NVA volop establishment in hun ogen en komen die vanzelf terug.

Een ander deel is van de stemmers is al lang blij als de PS even niet mee mag regeren. Die ben je wel voor langer kwijt vrees ik.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be