![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner me niet dat ik bij het leger mijn vingerafdrukken gegeven heb.
Maar ik was geen milicien, misschien maakte dat verschil.
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door TREBRON : 2 maart 2016 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch heeft hij een punt, u hebt niets te verbergen dus een beetje politietoezicht in uw woning kan toch geen kwaad?
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het maakt weinig uit hoe ze het noemden, ik heb geen gegeven.
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar of het daarvoor nodig is om met termen van zolang geleden af te komen ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Staatsgevaarlijk. Geef toe, dat is geen kattenpis. Subversief en terroristisch. En zelfs onze chiro-leidster in haar minirok, de hete doos, deed mee. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://decorrespondent.nl/209/Nee-j...28004-ab2d5fc2
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Daar kies je voor.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||
|
![]() Citaat:
Van den Salah Abdeslam hebben ze de vingerafdrukken én dna, hij is nog steeds voortvluchtig. Ze kenden de kerel al van voor de aanslagen, toch vielen er doden in Parijs. Het verzamelen van deze data heeft niets te maken met veiligheid of het oplossen van criminele feiten. Dit heeft alles te maken met macht over de burgers. Hoe je het ook draait of keert, deze maatregel voorgesteld door den Jambon is krankzinnig én een aantasting van onze rechten die steeds verder & verder geërodeerd worden en dat moet stoppen, teveel generaties voor ons hebben die rechten met bloed zweet en tranen moeten afdwingen, ik ga die niet vrijwillig in de prullenmand kieperen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
ik begrijp niet dat het hier toegejuigd wordt dat de staat elke burger beschouwt en behandelt als verdachte, en zich dus het recht wil toeëigenen om van elke "potentiële" verdachte burger de vingerafdrukken te nemen. Preventief eh. Moest em ooit eens in de toekomst eens iets verkeerd doen. Ooit. Voor alle zekerheid.
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
|
![]() Citaat:
Het is angstaanjagend om commentaren te lezen van mensen die dit toejuichen
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
Wanneer u uw paspoort moet vernieuwen dan dient u een foto van uw aangezicht te presenteren. Wat is daar dan mis mee? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, het argument 'wie niks te verbergen heeft, heeft niks te vrezen' zou ik willen omkeren: 'de overheid heeft geen informatie te hebben over mensen die niks te verbergen hebben'. Of, 'iedereen heeft iets te verbergen: zijn privé, dus heeft iedereen iets te vrezen'.
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik beschouw het hecht dan ook niet als iets 'privé'.
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie hier weeral veel paniekvoetbal spelen maar echte argumenten heb ik nog niet gelezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hou er niet van dat iemand iets in mijn naam doet en daar kan mijn vingerafdruk bij helpen. Laatst gewijzigd door Bobke : 3 maart 2016 om 07:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begin echt te geloven dat je verblind bent van angst. Zo van: o jee, als ze mijn vingerafdrukken hebben, dan zal ik zeker morgen beschuldigd worden van moord en verkrachting. Want ik ben al eens in die gemeente geweest waar de kasteelmoord plaats vond ... of ik heb mijn eerste lief geneukt in het park waar nu 20 vluchtelingen een kind bepotelden. Mijn dna zal natuurlijk nog wel tegen de grassprieten hangen daar ... .
|
![]() |
![]() |