![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schandalig, meer kan ik er niet over zeggen. Van zo een zaken word ik echt woedend. Vanuit een machtspositie zo gaan acteren is het laagste van het laagste. Hopelijk krijgen die agenten een hele zware celstraf.
Verder is het ook extreem laag van de TS om de feiten zelf niet aan te klagen, maar zich enkel bezig te houden met politieke recuperatie. Vrij duidelijk dat medeleven ook niet in zijn woordenboek terug te vinden is.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook vreemd dat TS beweert dat deze zaak geen trendbreuk is met het verleden. Vroeger werden zo een zaken toegedekt. Zeker als er tjeevenzoontjes bij betrokken waren. Nu worden de agenten aangepakt en wordt er niks onder tafel geschoven. Qua verandering kan dat wel tellen ja. Er werd nooit gezegd dat er niks meer zou gebeuren, wel de manier waarop het vervolgens wordt aangepakt. Maar goed, Jackje en consoorten zijn uiteraard niet geinteresseerd in de zaak op zich, dat hebben ze hier al klaar en duidelijk laten blijken.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bartje lachte dat toen weg als oppositiepraat 😊 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
FYI: Citaat:
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze moesten maar niet de hele tijd opspelen wanneer ze niet te zeggen hadden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kan dat niet gecatalogeerd worden als medeplichtigheid, of 'schuldig verzuim'? Ik denk van wel. Ik ben benieuwd naar het vervolg van dit verhaal. Maar dit is de zoveelste tik die NVA krijgt op enkele weken tijd. Laatst gewijzigd door pajoske : 17 maart 2016 om 13:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zei niet dat er iets fout was aan zijn reactie, wel aan hamac dat hij zijn pogingen om het draadje te doen ontsporen beter stopt en zijn opmerkingen over de hazodi affaire in het betreffende draadje moet posten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Meer bepaald van FDW met zijn oorlog taaltje 😊 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#150 | |||
|
![]() Citaat:
En dat is ook justitiewatcher Jan Nolf niet ontgaan: Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 17 maart 2016 om 13:59. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik werd eens ondervraagd over een wietkwekerij, de 'eerstaanwezend commissaris' vroeg naar mijn klanten, toen ik hem zei dat ik een lijstje zou maken van de rijkswachters en politieagenten die bij mij kochten, zo dat hij die mensen al kon opsluiten, toen was het plots niet meer zo dringend. We komen er later nog wel eens op terug zei hij. We zijn nu meer dan 25 jaar later, nog niets van gehoord...
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er zijn toch nog haters die het onderzoek al veroordelen nog voor het gevoerd is, oef!
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
Nog nooit gehoord van het comité P, bijvoorbeeld? Zou het niet net in het belang van het korps zijn dat elke schijn van partijdigheid wordt vermeden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ah, mevrouw is plots van "feiten" overgeschakeld naar complottheoriste eerste klas. Maskertjes vallen af. Feiten zijn niet belangrijk, politieke recuperatie des te meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Minister-President
|
![]() Die uitspraak is helemaal niet pijnlijk. De pers schildert een verhaal als zou de volledige Antwerpse politie een bende rambo's zijn. De Wever steekt zijn korps een hart onder de riem door aan te duiden dat de meesten wel degelijk hun job doet en dat dit enkele rotte appels zijn. Dat is zijn taak als hoofd van de politie.
![]() |
#157 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echt de aangewezen organisatie om naar misdaad te speuren, ze zijn tenslotte ervaringsdeskundigen.
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Minister-President
|
![]() Hangt ervan af. Hoeveel nuttige info en tijd gaat er verloren gaan door knowledge transfer tussen comité P en de afdeling die er al maanden onderzoek naar heeft verricht?
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Optredens van de politie die rechtmatig waren en die helemaal niks met deze zaak van doen hebben. Je praat dus naast de kwestie. Triest dat ik daar zelfs op moet reageren.
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |