![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Moet Geert Wilders veroordeeld worden ivm ''Willen jullie meer of minder Marokkanen?" | |||
Ja, en dat zeg ik als moslim |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ja, en dat zeg ik als niet - moslim |
![]() ![]() ![]() |
11 | 14,67% |
Nee, en dat zeg ik als moslim |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,67% |
Nee, en dat zeg ik als niet - moslim |
![]() ![]() ![]() |
62 | 82,67% |
Aantal stemmers: 75. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() kleuterschoolpraat; = Belgicistenpraat
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De grootste leverancier van personenbescherming is de private sector. Bron ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga jezelf voor de spiegel uitschelden.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Terloops; Jan Jambon zwijgt niet alleen over de koran hij zingt er zelf een loflied over in het parlement: Minister van Binnenlandse Zaken Jan Jambon (N-VA): “Er moet mij iets van het hart. U staat hier te zwaaien met een boek dat voor heel veel mensen in dit land een boek is waar zij veel respect voor hebben en voor hen zelfs een heilig boek is. En u gaat hier heel die gemeenschap tegen u in het harnas jagen. We weten allemaal dat er radicale elementen in de islamitische gemeenschap zijn, en daar willen wij allemaal tegen vechten. Maar de scheidslijn die u legt tussen islam en de rest van onze gemeenschap, daar vindt u in dit halfrond bij geen enkele andere partij steun voor.” Waarop luid applaus weerklonk vanop alle banken. http://www.filipdewinter.be/tussenko...n-van-de-islam
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
W�*�*r zingt hij dat loflied over de Koran ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom zijn de Vlamingen zo rechts maar hun politici zo links ?
Geen volk in Europa die door deze scheiding zo schrizofreen wordt bestuurd in Europa. Iemand een antwoord ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Politici zwijgen en liegen om de zelfde reden dat jij je niet kan uitspreken over de Islam. Je krijgt meteen beschuldigingen en dreigementen om de oren
![]() |
![]() |
#150 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dit soort van aangelegenheden, begint toch stilaan verleden tijd te zijn. Alhoewel ik omwille deze problematiek nooit veel last heb gehad. Het zal wel te wijten zijn aan een passende formulatie ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Profeet Mohammed was een kinderverkrachter en een massamoordenaar. Punt aan de lijn. Er valt niks passend aan te formuleren. Men doet alsof extremisme een verkeerde interpretatie van de Koran is, maar het is letterlijk wat er staat. 1400 jaar indoctrinatie met 1.5 miljard volgelingen. We zien vandaag in Brussel opnieuw waar het toe leidt Allah is de grootste (terrorist)
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wilders zal stijgen in de peilingen na de gebeurtenissen van vandaag.
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Schepen
|
![]() Voor de duidelijkheid: ik ben dus wel degelijk een ongeneesbare islamhater. Dit uiteraard volgens de aan ons maatschappelijk opgelegde maatstaven. (politiek correctheid)
Door ‘formulatie’ bedoel ik eigenlijk, dat men islamofoob kan zijn zonder de mensen die ervoor gaan, te gaan haten. Zo kan men zelfs Arabieren beklagen, niet omdat ze afkomstig zijn uit een mensonvriendelijke regio (woestijn) maar wel omdat ze willens of niet, vanaf hun geboorte moslim zijn. De meesten zijn dan ook tegen onze westerse waarden opgevoed. ISLAM centraal stellen als zijnde een wereldwijde ‘kwaal!? Het beste dat hun zou overkomen zou zijn dat ‘islam’ als sekte zou worden veroordeeld en dat de praktijk ervan zou worden verboden. Dit laatste is wel uitermate utopisch, wat ons niet verbied in die richting te ijveren en te blijven hopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar hier nog een recent geval van deze week Bedreiger Geert Wilders aangehouden in Drachten
![]() |
![]() |
#157 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hier het fragment uit de rechtbank in 2010 Geert Wilders spreekt de rechtbank toe Maar daar hebben de mainstream media helemaal geen oren naar, omdat ze zijn mening willen criminaliseren en er een racist van willen maken. Moslims zijn ook enorm selectief in wat ze willen horen. Dit hele minder minder - debat gaat uit van de leugen dat Wilders alle Marokkanen over de zelfde kam scheert en dat doet hij NIET. Wilders veroordeelt WEL de ideologie van de Koran, en dat is volledig legaal. Dat was ook de basis voor zijn vrijspraak in 2010. Na de aanslagen van gisteren denk ik niet dat de rechterlijke macht nog weg komt met meer leugens en intimidatie om alle Islam - criticasters als racisten weg te zetten. Interessant hoe de publieke opinie het proces beinvloedt. Door 1 aanslag in Brussel stelt het land ineens de Islam in vraag, ondanks dat we al vele jaren weten waar het werkelijk voor staat. Alle 8 ja - stemmers in dit topic geven zich uit voor niet - moslim. Liegen en selectief luisteren zijn schering en inslag
![]() |
![]() |
#158 |
Minister
|
![]() dubbel
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 23 maart 2016 om 17:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() [quote=Boduo;8036504]De waarheid wordt onverbloemd gezegd door "Orban's historic speech" op YOU TUBE !!!
Citaat:
De Belgische media is zo rot als een zieke paling , ze blijven maar liegen en verdoezelen en indoctrineren ... we moeten uit die cirkel geraken ... |
|
![]() |
![]() |