![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of gaat u me vertellen dat dit niet weet? Dat geldt ook voor andere misdaden, hoor. Het gerecht kan ook niet veel uithalen met een klacht van mogelijke bedrijfsfraude als je ermee vijftien jaar na datum op de proppen mee komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het spelletje wordt uitgerekt tot het niet meer hoeft !! Pedo's zijn gewoonweg vuil rotstinkende gore smeerlappen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke vriendjespolitiek? Bij welke dossiers? De verjaring betreft hier dossiers van slachtoffers die vele jaren na de feiten naar het gerecht zijn gestapt. Moet het gerecht dan de eigen regels overtreden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo is het en niet anders. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 6 april 2016 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de boel werd netjes ondergestopt door de baas !! Zulke bazen zijn dan medeschuldig !! Hier in België , de rkk weet van niets ivm pedo's , natuurlijk , hoe kan het ook anders ??!! Heilig heilig heilig de heer , want wij zijn vroom heilig & almachtig !! Sommige slachtoffers durven geen klacht neerleggen , Waarom ?? Zo komen die gore stinkdiarreesmeerlappen er goedkoop van af !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 6 april 2016 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Sommige misdaden verjaren inderdaad niet.
Helaas voor Xeno's hartje, dat steeds bloedt wanneer zijn ideologische vriendjes achter slot en grendel vliegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 6 april 2016 om 17:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
België steekt anders ineen , hier doet men hetzelfde !! Potjes & dekselpolitiek !! Ook een bekende BV-er kwam onder zijn daad onderuit !! 't Was verjaard , en toen kwam die er mee buiten !! Wat een opluchting voor de slachtoffers !! Van gheluwe & consoorten zijn niet het soort welke ik in mijn club wil !! Enkel in "de rot op" of "flikker op club" , daar zijn zulke nog welkom !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verwijs even naar de draad. Een losse zin toont niet de samenhang. Dat weet u ook wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als men de bewijzen al dan niet bewust toedekt ....
Maar goed , een makkelijke website: https://nl.wikipedia.org/wiki/Seksue...rk#Belgi.C3.AB
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De slachtoffers van pedofielen mogen stront vreten , want dat zijn enkel lastpakken die die kerels in moeilijkheden willen brengen !! Een tijd terug , een maat van me in een discussie: Als ze een rolstoelpatiënt uit de rolstoel stampt , als ge daar de flikken voor moet bellen , daar komen ze niet voor , of als ze dan toch komen , dan krijgt de rolstoelpatiënt de schuld , want die had op dat moment daar maar niet moeten zijn !! En de kerels die het dan gedaan hebben , praat gewoon effe met hen , en geef ze een pint , en opgelost is't probleem !!
|
![]() |
![]() |