![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Ik bedoel maar: hoe fier kan men niet zijn, te moeten vaststellen dat uw partij zich op electoraal vlak, laat inhalen door uitgerekend: deze met het cordon? Daarom, nogmaals: Tegen 2019 en met onveranderlijk maatschappelijke bewegingen in het vooruitzicht, zie ik er wel (partijen) die het cordon zullen willen gaan doorbreken en dit nog wel, met de staart tussen de benen. Wat de resultaten van het ‘VB’ betreft, zit uw prognose (5,7%) ruim een jaar achter, (ten opzichte van de +/- 14 % van nu?) Dit is meer dan normaal, omdat de 'troetelvriendjes', de laatste tijden, in versneld tempo zijn gekomen. Algemeen gekende toestanden, welke he ‘VB’ gedurende ‘DECENNIA’ , voorspelden. (Dit laatste zelf niet!!!) gewoon: productie van: 'GEZOND VERSTAND' Het is zelfs spijtig te moeten vaststellen, dat de ‘vooruitgang’ van het ‘VB’ ergens gelinkt is aan het aantal mensenlevens, welke er mee gepaard gaan. Dit laatste kan slechts de verantwoordelijkheid van ‘politici’ aanspreken, die wegens ‘Multicul’ en, sinds decennia: ononderbroken 'moslim' pamperende praktijken, op hun geweten hebben. Daar waar: verantwoordelijke, goed menende ‘VBers’ er even lang = hun ‘LATIJN ‘ hebben in gestoken!!! Tja, nog een geluk dat Burgers geen schapen zijn! – Het tafereel is sprekend: Een ‘VB’ schaap, dat zich ‘Hallal’ laat kelen, ten behoeve van één of andere ‘moslim’ verplichting?!
|
|
|
|
#142 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je bouwt de ene hypothese bovenop de andere en probeert daar dan conclusies uit te trekken, maakt er een scenario van en noemt dat dan de kern van de zaak... Ik blijf liever bij de realiteit. |
|
|
|
|
|
|
#143 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laat me niet lachen... een grotere leugen ken ik niet... Maar ik moet toegeven dat voor linksen hun zelfbedrog steeds weer en opnieuw als de realiteit wordt naar voren geschoven en dat ze met man en macht proberen de echte realiteit te verdoezelen of te massakreren totdat hij in hun links gedrocht lijkt in te passen... Maar ja, je moet dan wel onbezoedeld en onvoorwaardelijk links zijn om dat gedrocht als de echte realiteit te zien... |
|
|
|
|
|
|
#144 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Zelfs al zegt BDW in prime time op televisie dat hij nooit iets zal meestemmen met het blok dan doen jullie nog alsof je het niet begrepen hebt. Face it : n-va zal net zomin als enige andere partij het cordon doorbreken. Citaat:
Ik gaf geen prognose, ik sprak van resultaten. Resultaten dat zijn verkiezingsuitslagen. De volgende federale en vlaamse resultaten krijgen we in 2019. Snap je het nu beter ? En ja, door de terreuraanslagen staat het blok nu terug een pak hoger in de peilingen. Geeft niet, dat zal wel terug keren. En zelfs al halen ze in 2019 14% dan geeft dat ook niet. Er is plaats genoeg in het cordon sanitaire voor wat extra zitjes. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|
|
|
#145 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
Het land gaat er wel aan ten onder; maar dat is weer een realiteit die onze linkse vrienden weigeren te zien Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
|
|
|
|
|
#146 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Moet ge aan die rechter gaan vragen of hij zijne japon heeft verteert gekregen. De stoom kwam zowat uit zijn oren. Hij heeft nochtans goed geprobeerd om mijn argumenten onderuit te vegen maar ik heb hem de strop om gedaan door zijn eigen argumenten tegen hem te keren. Zaten ze daar met drie allerhande naar elkaar toe te fezelen maar hun haring bruinde niet.
Met drie samen om er mij in te klappen, echter zonder succes, dat was het resultaat. Laatst gewijzigd door Garry : 5 juli 2016 om 16:46. |
|
|
|
|
|
#148 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#149 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#150 |
|
Minister-President
|
Dat is democratie: de "kudde" beslist. als je dat niet wilt, dan is democratie niets voor jou. misschien een land uitzoeken met een dictator?
|
|
|
#151 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik merk op dat je handig aan het vermijden bent om het uiteindelijke vonnis te becommentariëren. Vrijgesproken ? Of niet ? |
|
|
|
|
|
|
#152 | |
|
Banneling
|
[quote=Sywen;8161339]Dat is democratie: de "kudde" beslist. als je dat niet wilt, dan is democratie niets voor jou. misschien een land uitzoeken met
Citaat:
ja een leuke dictator ... |
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat heb je goed opgemerkt. Wat anders?
Laatst gewijzigd door Garry : 5 juli 2016 om 22:20. |
|
|
|
|
|
#154 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niemand kan beter uw zaak bepleiten dan u zelf gezien gij ze tot in de kern kent. Wat van belang is zijn de geplogenheden en weten waar je mee bezig bent. De rest is echt niet zo moeilijk. Je niet laten imponeren door heel dat theater. |
|
|
|
|
|
|
#155 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Onze democratie is op dat gebied terminaal ziek alleen zijn er nog vele die dat maar niet snappen. Laatst gewijzigd door Garry : 5 juli 2016 om 22:53. |
|
|
|
|
|
|
#156 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar wanneer iemand Minister wordt zonder tijdens de verkiezing op een lijst te hebben gestaan.... Zeg eens ,in hoeverre is dat nog democratisch aangezien niemand daarop gestemd heeft... Hoe noemen we zulks.... |
|
|
|
|
|
|
#157 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Anders, inderdaad, volledig mee eens. Bij gebrek eraan houd ik mij aan een ietwat beperktere keuze maar waar men mij wel grotendeels gerust laat om mij eigen boontjes te doppen. Dat houdt dan wel in zonder al die democratische hypocriete zoethoudertjes zoals kindergeld, eindejaarspremie, enkel en dubbel vakantiegeld, zwangerschapstoelage, terugbetaling weg/werkverkeer, geen eventueel dopgeld ...en ga maar verder. Ondertussen wel uit persoonlijke overweging bewust maandelijks blijven bijdragen aan jullie pensioenen en sociale zekerheid(?), en medische overzeese bijdragen. Dat ik qua inkomstenbelasting met de middenvinger in jullie regio's gezicht zwaai, moet je er dan maar bijnemen. Het zal jullie niks langer of korter doen staken maar ik voel me er goed bij. ![]()
|
|
|
|
#158 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
Dat die meerderheid voortdurend en op alle manieren in de minderheid gezet worden door de 'grote' francofonie doet er voor hen niet toe... Zij hebben waarschijnlijk nog nooit over kolonialisme en de franse rol daarin geleerd... Maar ja...Typisch franstalige houding om alleen maar over hun goede kanten te spreken en hun minder fraaie kanten systematisch onder de mat te vegen en juist het omgekeerde te doen met alle anderen die hun hegemonie durven aan te tasten, zoals die verdomde Vlamingen die na meer dan 180 jaar la Belgique nog altijd hun plaats niet blijken te kennen... Maar ja, wat kun je anders verwachten van Vlaamse oorlogscollaborateurs (Hun franstalige collaborateurs die in getallen en in stoutheid niet onderdeden voor hun Vlaamse collega's zijn al de dag na de bevrijding diep ondergegraven en daar spreken ze nooit meer over zodat zelfs het franstalige geheugen van de huidige geindoctrineerde totaal niet meer weten dat ze bestaan hebben en dus automatisch er van uit gaan dat collaboratie alleen en alleen een Vlaamse zaak is en was) Wanneer BDW over Berbers durft praten en hun mindere eigenschappen durft aan te halen is dat voldoende om zelfs een anti-racisme discussie en zogenaamde anti-racisme oproep te doen in het federale parlement en waar ze een regelrechte veroordeling voor racisme tegen BDW eisten. Maar toen de burgemeester van Bruxelles de Vlamingen openbaar beschuldigde dat ze hun Vlaamse uitschot naar Bruxelles zenden, een regelrechte racistische uitspraak tegen een heel volk in, pas de commentaire. Het ging dan ook maar om de Vlamingen die toch zo geliefd zijn in la Belgique... Citaat:
Waarschijnlijk niets voordat ook de vissen aan de noorzee frans wauwelen... Citaat:
Als ze erin slagen op democratische wijze de PS voor altijd in de oppositie te smijten, geen cordon zoals ze met het VB en de Vlamingen gedaan hebben.... Hoe zou dat dan anti-democratisch kunnen zijn??? Of als je het erover hebt dat in la Belgique niet veel democratisch meer gebeurt dan kan ik je natuurlijk alleen maar gelijk geven. Citaat:
Belgisch surrealisme waarschijnlijk... Citaat:
Een neus die, ondanks verzorging, niet stopt met bloeden vraagt anders wel om grootschalige medische hulp |
|||||
|
|
|
|
|
#159 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#160 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Mieke Offeciers was indertijd zo een superbenoeming. Na zes maand bleek ze totaal niet te kunnen aarden in het politieke milieu en keerde terug naar het zakenleven. Kris Peeters is eerder een succes te noemen. Johan Van Overtveldt vind ik ook eerder een geslaagde benoeming. Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|