Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 22 juli 2016, 17:45   #141
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
Je hebt wel het lef dit te zeggen en terwijl u wel een heel darwinistische kijk te hebben op de soorten diversiteit, want de leugen is nooit te weerleggen als je daar van overtuigd bent, niets meer of niets minder !

Neen, natuurlijk niet, rassenleer beperkt zich juist tot het idee dat er een zuivere mensensoort bestaat die quasi dezelfde genenpakket hebben en dus in de grond van dit gegeven identieke mensen zijn dus veronderstel ik ook dat genen helemaal niet bepalen hoe jij er uit ziet omdat die diversiteit juist uitgesloten is !

Neen, dieren zijn dieren waarvoor ze ontworpen zijn, gedragen zich naar hun aard, bewijs mij eens die link van de gemeenschappelijke voorouder met dieren...Darwin veronderstelde inderdaad met de vraag of de mens afstamt van een dier, ik zeg u en u mag terecht zich atheïst noemen, want u verklaart een groot gedeelte graag wel weg zonder het bewijs van de bewuste vraag van de link tussen mens en dier !

Dat er qua verschillen in uiterlijk zijn en geen enkel mens is identiek aan elkaar, dat is diversiteit dat bedoelt is via de genen, die bepalen hoe jij er uit ziet, niet dat u als persoon in geestelijke gedachte dat te bepalen heeft hoe jij er uit ziet, u bent geboren door samensmelting van mannelijk en vrouwelijk DNA waarvan de genen jouw uitzicht bepalen niet andersom.
Daarom begrijp ik wel dat de mens als soort al een ras is, en trouwens een ras heb je wanneer je kruist, zoals bij honden die van oudsher oorspronkelijk wolven waren, volgens darwin, door menselijk ingrijpen hebben ze de verschillende honden met elkaar laten paren zodanig er andere rashonden uit ontstaan, dus van zuivere rashonden kun je een mengeling van nieuwe rashonden fokken...
De de tering naar de nering zetten is blijkbaar wel jouw bedoeling, akkoord maar dan geloof jij maar in jouw eigen verzinsels !

Er is geen natuurlijke selectie als er niets kan gemengd worden, als er isolatie is dan betekend dat een soort door inteelt, binnen de bestaande groep op 1 plek beperkt geen lang leven beschoren is, tenzij de populatie zodanig groeit dat het uit zijn/haar omgeving moet vertrekken om juist inteelt te voorkomen, een zwarte en een blanke hun genen kunnen gemengd worden, maar dan betekend dit dat de groepen van blanken, zwarten, gelen geen zuivere geografische bepaaldheid kennen en dus hun identiteit aan de oorspronkelijke omgeving verliezen en zich moeten aanpassen aan de nieuwe omgeving.. dit is het probleem als je rassenonderscheid strikt beziet volgens hun geografische bepaaldheid.
Is er iemand die begrijpt wat deze brave man bedoelt, want ik begrijp er niets van.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2016, 17:50   #142
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Is er iemand die begrijpt wat deze brave man bedoelt, want ik begrijp er niets van.
Leuk, mag ik uw simplisme belachelijk maken ?

U bent weeral een probleem genegen omtrent het begrijpen van bewoordingen, wel net zolang u niet begrijpt wat de zaken impliceren, het onmogelijk is uw eigen simplisme te begrijpen.
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2016, 18:00   #143
geertvdb

Standaard

Citaat:
Leuk, mag ik uw simplisme belachelijk maken ?
Natuurlijk mag u dat. Leve de vrije meningsuiting!

Citaat:
U bent weeral een probleem genegen omtrent het begrijpen van bewoordingen, wel net zolang u niet begrijpt wat de zaken impliceren, het onmogelijk is uw eigen simplisme te begrijpen.
Mmmm, dit snap ik ook niet. Sorry.
Oud 22 juli 2016, 21:45   #144
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is wetenschap volgens jou dan ?

Je onderzoekt bvb het dna van miljarden inwoners en daaruit is een conclusie gekomen dat alle mensen sowieso hetzelfde dna heeft en geen verschillen heeft enkel de vraag waarom er wel uiterlijke verschillen zijn is enkel terug te leiden tot de genen die dat verschil van uiterlijk uitmaken, bij deze is het zelfs uitgesloten dat er een mensenras met een zuivere zelfde genenpakket kan bestaan, verklaar mij dan een andere manier hoe dit wel kan ?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wetenschap
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2016, 14:09   #145
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Begrijpt ge niet dat ge u zelf tegenspreekt?

Eerst deelt ge de mens op in sub-sahara en niet sub-Sahara, en dan komt de stelling dat er geen sub groepen zijn...
En dan vraag je je af waarom Jay-P stelt dat je geen Nederlands begrijpt. Ben je nu gewoon aan het trollen of begrijp je het echt niet?

Niet ik, maar white supremacists delen mensen op in subgroepen - en ze zijn trouwens geobsedeerd door Sub-Sahara Afrika - en ik stel dat wetenschappelijk DNA-onderzoek heeft aangetoond dat geen van die subgroepen een genetische basis heeft.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2016, 14:17   #146
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
En dan vraag je je af waarom Jay-P stelt dat je geen Nederlands begrijpt. Ben je nu gewoon aan het trollen of begrijp je het echt niet?

Niet ik, maar white supremacists delen mensen op in subgroepen - en ze zijn trouwens geobsedeerd door Sub-Sahara Afrika - en ik stel dat wetenschappelijk DNA-onderzoek heeft aangetoond dat geen van die subgroepen een genetische basis heeft.
U schrijft dit:

maar het voornaamste is dat de genetische verschillen tussen bij voorbeeld mensen uit Sub-Sahara-Afrika veel groter zijn dan de genetische verschillen tussen mensen uit West-Europa en Sub-Sahara Afrika.

U deelt toch mensen op in 2 groepen, beseft u dat zelf niet? Zowel geografisch als genetisch. U doet zelf wat u anderen verwijt!

En u doet ook aan cherry picking. De rest van mijn betoog (namelijk de essentie) negeert u opzettelijk omdat u geen tegen argument hebt.
Oud 25 juli 2016, 14:22   #147
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U schrijft dit:

maar het voornaamste is dat de genetische verschillen tussen bij voorbeeld mensen uit Sub-Sahara-Afrika veel groter zijn dan de genetische verschillen tussen mensen uit West-Europa en Sub-Sahara Afrika.

U deelt toch mensen op in 2 groepen, beseft u dat zelf niet? Zowel geografisch als genetisch. U doet zelf wat u anderen verwijt!

En u doet ook aan cherry picking. De rest van mijn betoog (namelijk de essentie) negeert u opzettelijk omdat u geen tegen argument hebt.
Neen, ik toon juist aan dat de tweedeling geen steek houdt omdat de genetische verschillen binnen groepen groter zijn dan tussen groepen. En ga nu ergens anders trollen.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:

Laatst gewijzigd door Kallikles : 25 juli 2016 om 14:24.
Oud 25 juli 2016, 15:30   #148
geertvdb

Standaard

Citaat:
Neen, ik toon juist aan dat de tweedeling geen steek houdt omdat de genetische verschillen binnen groepen groter zijn dan tussen groepen. En ga nu ergens anders trollen.
Gij toont helemaal niets aan! Trouwens de zin: de genetische verschillen binnen groepen groter zijn dan tussen groepen is niet eens een grammaticaal correcte zin. It makes no sence! Het is die typische politiek correcte onzin die probeert te ontkennen dat er rassen zijn. En zo probeert racisme te bestrijden. TOTAAL zinloos!

Gij maakt toch eerst zelf een 2-deling tussen mensen! Ik toon dat letterlijk aan met uw eigen citaat! En dan durft ge dat te ontkennen???

.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 25 juli 2016 om 15:31.
Oud 26 juli 2016, 11:09   #149
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gij toont helemaal niets aan! Trouwens de zin: de genetische verschillen binnen groepen groter zijn dan tussen groepen is niet eens een grammaticaal correcte zin.
Uiteraard niet, want je hebt het voegwoord weggenomen. Het verschil tussen een hoofdzin en een bijzin, hé, of heb je dat niet in het Chinees?

Citaat:
It makes no sence!
.
Dat is weer de Chinese schrijfwijze, neem ik aan?

Citaat:
Het is die typische politiek correcte onzin die probeert te ontkennen dat er rassen zijn.
Ha, we zijn er! Political Correctness! Het alibi voor alle Donald Trump's van deze wereld om de grootste onzin uit te kramen en als ze lik op stuk krijgen, "Political Correctness!" te beginnen blijten!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 26 juli 2016, 12:12   #150
geertvdb

Standaard

Citaat:
Uiteraard niet, want je hebt het voegwoord weggenomen. Het verschil tussen een hoofdzin en een bijzin, hé, of heb je dat niet in het Chinees?
Ja, maar als ge in de hoofdzin de mens opdeelt in groepen, kunt ge niet in de bijzin ontkennen dat er groepen zijn. Dat moet ge toch begrijpen?

Ik zal een analogie maken:

Bij Indische olifanten en Afrikaanse olifanten zijn de genetische verschillen groter dan tussen olifanten onderling.

Denk hier eens over na. Is dit een logische zin? Zijn daarom de Indische olifant en de Afrikaanse olifant hetzelfde?

Citaat:

Proficiat! Ge hebt mij gepakt op een taalfout. Dat toont aan dat ge op de essentie liever uit de weg gaat. Want mij pakken op mijn argumenten, dat kunt ge niet...
Citaat:

Ha, we zijn er! Political Correctness! Het alibi voor alle Donald Trump's van deze wereld om de grootste onzin uit te kramen en als ze lik op stuk krijgen, "Political Correctness!" te beginnen blijten!
De figuur Donald Trump komt u heel goed uit. Elke keer ge een discussie verliest begint ge ermee te zwaaien!
Ok, en kunt ge nu ook mijn argumenten weerleggen? Doe tenminste een poging!
Oud 26 juli 2016, 12:27   #151
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Misschien een goed idee, een draad apart waar Kallikles en Geert naar believen tegen elkaar kunnen trollen.
Oud 26 juli 2016, 21:22   #152
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Van bekeerlingen. Europese, Aziatische, Afrikaanse bekeerlingen. het Jodendom was ooit een bekeringsgodsdienst, net als het Christendom.
Met uitsondering van de Joden die al eeuwen in de Levant leven. Hun DNA blijkt voor 90% overeen te komen met dat van de Palestijnen. Maar de Europese Joden hebben geen Joods bloed. Dwz, ze stammen niet af van de Joden die het OT hebben geschreven.

De Europese Christenen stammen trouwens ook niet af van de apostelen.

Dit is eigenlijk de hele ironie. Europese Joden gaan naar Israel, terwijl hun voorvaderen daar niet vandaan komen, en jagen Palestijnen weg die daar al duizenden jaren wonen. Tragisch.
Grapjas. Er woonden Joden die verjaagd werden door de Romeinen die het gebied Palestina genoemd hebben.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2016, 21:33   #153
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

1 Donald Trump
2 Donald Trumps, niét Donald Trump's.

I'd like to see things from your point of view, but I can't seem to get my head that far up your ass.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2016, 22:50   #154
Thuleander

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een blanke huid is een zeer recent fenomeen.
Je weet toch dat onze voorouders, de Neanderthalers, net als wij blank waren?
En die leefden hier al honderdduizenden jaren.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 02:27   #155
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Je weet toch dat onze voorouders, de Neanderthalers, net als wij blank waren?
En die leefden hier al honderdduizenden jaren.
Als creationist zeg ik 6000 jaar. Adam en Eva waren blanken.
Stel je ze eens voor als negers. Zoiets kan toch helemaal niet.
Oud 27 juli 2016, 05:49   #156
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hier sé, Kalliklets, had jij niet geschreven dat je dit forum ging verlaten? Je kan ons niet missen om uw sick and twisted brain toch nog ietwat tegenwind te geven?

Laatst gewijzigd door Skobelev : 27 juli 2016 om 05:49.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 06:29   #157
subocaj

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
Grapjas. Er woonden Joden die verjaagd werden door de Romeinen die het gebied Palestina genoemd hebben.

En daarvoor?
Dus die vlucht uit Egypte door de woestijn is verzonnen? De zee die zich opsplitste, de manna uit de hemel, Jericho dat instortte door lawaai, zelfs die 2 die in zout pilaren veranderden, allemaal verzonnen.

Een mens weet op het laatst echt niet meer wat hij moet geloven.
Dju de dju.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 08:40   #158
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
En daarvoor?
Dus die vlucht uit Egypte door de woestijn is verzonnen? De zee die zich opsplitste, de manna uit de hemel, Jericho dat instortte door lawaai, zelfs die 2 die in zout pilaren veranderden, allemaal verzonnen.

Dju de dju.
De vraag is dus waar Egypte zijn slaven vandaan haalden?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 09:12   #159
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
De vraag is dus waar Egypte zijn slaven vandaan haalden?
Volgens de thora mag een jood niet in Egypte gaan wonen. Echt waar dat staat daarin.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 09:13   #160
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
En daarvoor?

Dju de dju.
Je gaat toch niet zonder blozen komen vertellen dat jij dat wel voor waarheid neemt?

De vlucht uit Egypte, dat is nog plausibel, we zien nu iets vergelijkbaars uit de zandbaklanden van vandaag.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be