![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Le bourgmestre Magnette choqué: http://m.rtl.be/info/840624
Beseft dit sossencrapuul dat hij zelf het pad geplaveid heeft voor deze terroristen? Indien niet dan is het te hopen dat de Walen dit wel beseffen en niet meer op de PS stemmen. |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er schijnen.'n heleboel mensen nog steeds niet te beseffen wat dat sharia systeem precies inhoudt. Stelen van 'n "ongelovige" is niet "stelen", wordt bijgevolg niet bestraft met bvb hand afhakken e.d., en kan al zeker niet uitgevoerd worden door "ongelovigen".
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 7 augustus 2016 om 08:55. |
|
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straks #allmuslimslivesmatter.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze verwarde man heeft nu wel een deel van het politiek apparaat gepakt in plaats van onschuldige burgers. Kunnen de verwarde mensen in 't vervolg politiekers of ander bestuurlijk personeel op hun "to do" lijstje zetten? Dan kan het voetvolk nog enigszins gerust rondlopen. En wie weet gaan de politiekers hun ogen dan sneller open.
|
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor zover ik nu de snelle berichten gelezen heb in de Vlaamse kranten, weten we nog niets van de terrorist/dader.
Behalve dat de tweede minister beweert dat het er naar uitziet dat het terrorisme zou zijn. Wie was hij, van waar kwam hij, wanneer kwam hij, trok hij na eerst gewerkt te hebben of zonder eerst gewerkt te hebben, las hij of internette hij en met wie of wat, zijn de buren verschoten omdat het zo'n brave was, waar haalde hij zijn kapmes vandaan ... ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die maken daar echt geen onderscheid in, een ongelovige is een ongelovige. Politici zijn trouwens veel moeilijker te raken dan het plebs. De keuze is dus snel gemaakt.
|
![]() |
![]() |
#151 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar ze worden wil ineens diepgelovig als het nodig is. Zelfs 'gematigden' hebben klaarblijkelijk niet in het snuitje wanneer iemand onder hen radicaliseert. Dus de grens moet flinterdun zijn. Het blijven tenslotte allemaal aanhangers van de wreedaardige profeet.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 7 augustus 2016 om 10:36. |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De ongelovigen terroriseren. Niet iedere aanhanger van de islam doet dat, maar dat is wel waar islam voor staat. |
|
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||
Minister-President
|
![]() LOL!!!!
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...-machete.dhtml Citaat:
LOLOL!! http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...eidsraad.dhtml Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 7 augustus 2016 om 11:42. |
||
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weet je nog waarom de eerste kruistocht plaatsvond?
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zo worden de inwoners van WalloBrux keihard geconfronteerd met de uitwassen van hun o zo geliefde rode beleid. |
|
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe de test; begin te spreken met een moslim over de duivelsverzen. |
|
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een "Ducske" doen?
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() Weten jullie dat ik het ergens niet kan vatten?
2 wapens vs 1 machete. Machete wint. |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus moet ik me de vraag stellen: wat kent gij daar van, van moslims ? Buiten hetgeen ge er van gelezen hebt in het 'Vlaams Belang Magazine' http://www.vlaamsbelang.be/vbmagazine/ ? Post scrotum: leg me nu geen woorden in de mond die ik niet gezeverd heb. Ik weet genoeg met welke extremisten van welke godsdienst over gans de wereld er problemen zijn; ik ben geen groene of geen sos. Maar ik kan wel mijn ogen open houden, zonder dat er schuim om mijn lelijke mond komt. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 7 augustus 2016 om 15:49. |
|
![]() |