![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo is dat, er is geen vergelijking mogelijk. De vergelijking trekken is zelfs 'n schandelijk minimaliseren van 't lijden van eenieder die gemarteld, vermoord werd in die kampen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er een blik op geworpen, hij is erg racistisch bezig (wat te verwachten viel natuurlijk), het behoeft zelfs geen concrete verwijzing, ieder wie dit leest merkt dat gewoon, enfin uitgezonderd zij die een speciale agenda hebben of course en de heel simpelen van geest...
|
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#144 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee dus, bepaald arrogant geweest dat cordon. Natuurlijk moet je niet ingana op het gekraai van racisten en die zitten ook onder wie op het belang stemt. Maar ook veel boze mensen, in onvrede met het beleid, doen alsof ze niet bestaan is dom.
|
![]() |
![]() |
#150 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Hoe ga je bewijzen hoeveel Duiters het toen gelezen hebben? Kan je niet. En finaal is dit een non discussie. De bewering wir haben es nicht gewusst kan je noch ontkrachten, noch bevestigen. Geloof wat je wil. Ik geloof dat alle informatie aanwezig was om het te geloven, maar dat er velen (meerderheid/minderheid?) het niet wilden geloven. |
|
![]() |
![]() |
#152 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() -
Laatst gewijzigd door fallen_angel : 14 augustus 2016 om 16:54. |
![]() |
![]() |
#153 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#154 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#155 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Van de appeasement, gedachtegoed tot de rol van media? |
|
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over het eerste deel in je repliek ben ik het eens want dat zijn inderdaad nogal eens een racisten. Maar vooral dat laatste van dat tweede alarmeert me omdat het juist die lieden zijn die imo. achteraf lopen te mekkeren dat ze zogezegd van niks wisten (yeah right). Het gevaar zit hem vooral in de bende meelopers. Zoals nu met die doe-het-zelf terroristen die eigenlijk ook niet dezelfde drive zouden hebben als hun leiders.
|
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geertvdb had het over het boek van Hitler waarin zou staan hoe hij de Joden zou "lozen". Geert hoort dus bij de duizenden mensen die dat boek kochten. Ik deed dat niet en weet dus niet of het klopt dat Hitler zijn plannen met de Joden in zijn boek uiteen zette. Als ik dat boek wél had gelezen wist ik precies waar te lezen stond wat Geert beweert. Met die tekst google je in no time het bewijs op. Waarom deed geert dat niet ipv anderen op te dragen om bewijs voor zijn woorden te zoeken? Er zijn twee mogelijkheden. Ofwel weet geert dat zijn bewering niet te bewijzen is, ofwel is hij niet slim genoeg om de bewijzen zélf op te zoeken en daarnaar te linken. Geert kan of wil dat niet. Het bewijs voor hetgeen hij beweert moeten anderen opzoeken. Op die manier verlies je je geloofwaardigheid. Met zijn stelling dat �*lle Duitsers wisten wat er precies gebeurde in de kampen is het hetzelfde. Iedereen h�*d kunnen weten wat daar gebeurde omdat de Joden die ernaartoe werden gestuurd van de aardbodem verdwenen. Ik heb meer dan één reden opgesomd waarom niet iedereen wist, of wilde weten, wat er in de kampen gebeurde, en de redenen daarvoor. Mét de link erbij. Boter aan de galg want ondanks de bewijzen die de stellingen van geert tegenspreken blijft hij bij hetgeen er in zijn hoofd is geprent. Nogmaals. NIEMAND ontkent hier de holocaust. Het is beestachtig wat Hitler gedaan heeft, maar hij was niet de enige dictator die massaal mensen heeft uitgeroeid. Noch waren het alleen Joden. Wat mij stoort is de fixatie op Hitler en het straal negeren van andere massamoordenaars. Leopold II, om maar één voorbeeld te noemen. Die man heeft geen 6 miljoen Joden op zijn geweten maar 10 miljoen zwarten. Maar daar kunnen geen Vlaams-nationalisten aan gelinkt worden, nietwaar?
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie ontevreden is met het beleid is niet per definitie wat jij er van probeert te maken, hou toch op met dit gelul wat voor een "mening "moet door gaan! |
|
![]() |