![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#143 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mag ik nog zelf bepalen wat ik idioot vind of niet??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waar rij ik mezelf dan???
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je zulke zaken stimuleert/gedoogt ben je eigenlijk een voorstander van een maatschappij gedomineerd door mannen. Maar dan moet je die lijn weer doortrekken; weg met het feminisme of weg met de hoofddoeken. Niet te moeilijk doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wij leven in België.
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja maar... een surfpak zit goed strak en dan zou jij wellustig kunnen kijken naar haar lichaamsvormen. Dat willen de moslims niet.
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allah (swt) zegt in de koran bij Soerat El-Ahzaab 33 – vers 33: “Blijft in uw huizen en stelt uw schoonheid niet ten toon als in de vroegere dagen der onwetendheid; leeft het gebed na, en betaalt de Zakaat en gehoorzaamt God en Zijn boodschapper. O huisgenoten, God wenst alleen onreinheid van u te verwijderen, en u schoon en zuiver te maken.” Er is nergens sprake van zwemmen of boerkini. Over hypocrisie & consequent zijn gesproken.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Als ik ga surfen, geef ik toch de voorkeur om het zo te doen: ![]() Enkel wanneer het echt te koud is zal ik zo gaan: ![]() En dan nog zal ik meestal zeggen, liever niet ![]() Hoe je daarvan, naar dit gaat: ![]() Is me een raadsel. Een surfpak is functioneel en zal vermeden worden als het kan. Een bourkini is een uiting van onderwerping en achterlijkheid. En tot slot om de vergelijking volledig met de grond gelijk te maken: een surfpak sluit nauw, zodat je nergens blijft haperen. Zelfs dan nog gebeurd het je pak scheurt door de vinnen onderaan je board. Een bourkini zijn losse vodden, als je daarmee gaat surfen krijg je gegarandeerd vodden (pun intended). Waarom zie je overigens nooit professionele moslima surfers in bourkini? Laatst gewijzigd door fallen_angel : 18 augustus 2016 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat concept van dat 2-delig boerkidinges schiet z'n doel blijkbaar ferm vies voorbij zie ik. 😅
1 Wilde golf en dat bovenstuk wordt omhoog getrokken en meteen komt er 'n heleboel blubber vrij waar je niet goed van wordt. 😝
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar, in alle ernst nu, een interpretatie van "stelt uw schoonheid niet ten toon" kan vele richtingen uit. Ik wil gerust aannemen dat een moslima dit interpreteert als: "loop niet naakt op straat". Maar of nu een boerkini, een boerka, een hoofddoek enz. daar per se bij horen is een andere zaak. Enfin, daar ga ik me eigenlijk niet meer over opwinden.
![]() |
![]() |
#155 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoe kun je enerzijds de verspreiding van de koran ideologie tolereren, en anderzijds de 1001 manieren waarop die ideologie in strijd is met onze basiswaarden, zoals moslim mannen die hun vrouwen behandelen als vee, één voor één proberen de kop in te drukken? Dat is dweilen met de kraan open. Die worden daardoor niet aangepakt, maar juist bevrijd, dat heeft heel die historie met hoofddoeken in het KA Antwerpen toch wel aangetoond zeker. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moslimas hebben niks te interpreteren van 't letterlijke woord van hun allah, geen wonder dat mohamed, de oorlogvoerende karavaanrover met de pedofiele trekjes op z'n nachtelijk tochtje naar de hel, voor 't merendeel vrouwen in diezelfde hel zag. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik vind dat mijn vrouw met een hondenlijn moet rondlopen over straat is dat dan ook mijn "vrijheid"? Als ik vind dat mijn vrouw kaal moet rondlopen is dat dan ook mijn "vrijheid"? Als ik vind dat mijn vrouw met geen enkele andere man of vrouw mag praten is dat dan ook mijn "vrijheid"? Als ik vind dat mijn vrouw moet luisteren of ik geef ze een pak slaag is dat dan ook mijn "vrijheid"?
Als u "ja" zegt, bent u een moslim. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja, je bent vrij te vinden wat jij wilt. (nu nog, als het van sommigen op dit forum afhangt mag je binnenkort geen eigen mening meer hebben) Citaat:
Nee dat ben ik niet. Heb je nog van die domme vragen?
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 18 augustus 2016 om 11:45. |
||||
![]() |
![]() |