![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Theo van Gogh Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen omtrent Theo van Gogh terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. aan welke kant sta je eigenlijk ? 2. leg dat uit aan de "kutmarokkanen"... eh "moordmarokkanen" zou Desmedt in de Morgen zeggen...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
tip eens 'christian identity' in in google, je zal versteld staan van de nazi-shit die er uit komt, ja, met hakenkruis en al. De KKK beroept zich ook (zeer uitdrukkelijk) op het christendom, en heeft ook heel wat doden op z'n conto, ook in de 20e eeuw. Swenst da ge op google zit, geef ook eens 'army of god in. dat zijn van die christelijke gekken die dokters en verplegers gaan afknallen in abortusklinieken. Wat de hindoes betreft; het aantal doden die gevallen zijn in pogroms in India zijn ook niet meer te tellen. De aanval op de Ayocha-moskee is daar het bekendste voorbeeld van. Tot slot moet ik U gelijk geven; ik ken inderdaad geen geval van geweld door een boedhist. Zullen we maar allemaal...?
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 7 november 2004 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() driewerf, er zijn nog nooit zoveel mensen gestorven als voor om het even welke god...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#144 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#145 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik wou gewoon even reageren op de uitspraak van thor dat katho's (bij uitbreiding christenen sinds de kruistochten niet meer gemoord zouden hebben.
#146 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
[/size][/font] |
||
![]() |
![]() |
#147 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#148 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#150 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. Laatst gewijzigd door Tzuvar Raemborr : 7 november 2004 om 23:42. |
||
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ook Johannes en Jezus vereert worden, waarom geven ze dan de voorkeur aan de leer van Mohammed ? Ik denk niet dat eerstgenoemden veroveraars waren. |
|
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#153 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 8 november 2004 om 00:15. |
|||
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#155 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() [size=-1]... croisade a été confiée au légat du pape, Arnaud-Amalric, abbé de Citeaux, répliqua, lorsqu'on demanda comment distinguer les hérétiques des autres habitants par un mot resté fameux : «Tuez-les tous et Dieu reconnaitra les siens... www.herodote.net/histoire07220.htm - 18k[/size] nog wat: Citaat:
Citaat:
Bobke, sommige paragrafen staan er dubbel, sorry, maar alles staat er of het grootste deel toch, want ik kan noch véél vertellen ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 8 november 2004 om 01:01. |
|||
![]() |
![]() |
#156 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kijk naar "oorlogsverklaring" en "eigen schuld dikke bult" ... en "wie volgt" op die weblog... En zet dat allemaal eens af tegen het stereotiep gezeur van filo en piano (waldorf en staedler ![]()
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 8 november 2004 om 01:05. |
|
![]() |
![]() |
#158 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die uitspraak van hem haal je heel erg uit verband en plaats je dan in je signatuur... je overdrijft toch een beetje hé... het lijkt wel linkse terreur man...
![]() |
#159 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
%Heel erg uit verband halen? Ik heb de belediging weggelaten, dat is alles!!Als je de topic bekeken had zou je wéten dat ik nergens die moord goedgepraat heb!! Ik heb me gedistanciëerd van de heksenjacht, d�*t wél!! Of je kan niet lezen, of je bent een LEUGENAAR. Ik hou het voorlopig bij het eerste. LINKSE TERREUR? WIE zou er afgeknald worden? IK bedreig NIEMAND Ben jij soms een van die mensen voor Citaat:
Then you got the wrong guy this time! ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 8 november 2004 om 01:33. |
||
![]() |
![]() |
#160 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is gaat in zijn repliek om een vergelijking, een parafrasering en geen rechtstreekse bedreiging, dat zie jij ook wel...