![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal ook niet snel gebeuren maar nog veel van deze uitspraken mag BDW toch niet meer doen. Goed, dat wil dan wel zeggen dat hij nog veel moet liegen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De doorsnee Vlaams-nationalist hoeft niet "Vuye" te heten om te verstaan wat niet met woorden gezegd werd. Geef toch gewoon toe dat De Wever Michel heeft aangeboden om zijn eigen partijprogramma tot na 2023 te begraven.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 17 september 2016 om 23:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot zover de juistheid van de titel van de draad, dat de nva uiteen aan het vallen is. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erdoganturkje, geef eens een serieuze bron voor uw lichtzinnige uitspraak.
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() http://www.hln.be/hln/nl/33722/Vacat...herleeft.dhtml Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 18 september 2016 om 09:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vandaag 19 september, x+2 dagen na het interview in de Echo van mijn Beurs, heb ik nog geen krantenartikel gezien waar melding wordt gemaakt van het inleveren van een partijkaart door een hot shot, of door een gewoon lid van de nva. Tot zover de juistheid van de titel van de draad, dat de nva uiteen aan het vallen is. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, die kans zit er in.
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat dit geleuter maar voor wat het is. Wat denk je van de defenestratie van Hendrik & Veerle ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#156 |
Minister-President
|
![]() Ik beklaag mij allang mijn stem voor n-va ... niks liberaal, niks Vlaams.
Volgende keer weer VLD of Vlaams Belang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.demorgen.be/politiek/door...line-bb0b2fc2/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zullen daar binnen de kortste keren meer over horen. Mijn partijkaart hoef ik niet in te leveren want dat deed ik al veel eerder. De verdeling is nu compleet, en dat kan alleen De Wever verweten worden. Zijn strategie (voor zover hij die nog heeft) faalt jammerlijk. Er staan pijnlijke dingen in het vraaggesprek in De Morgen. Ook over De Roover, waar ik veel respect voor had toen hij nog lid was van de VVB. De VVB zal blijven doen wat ze moet doen: de N-VA eraan herinneren wat haar eerste statuut is. De Wever heeft echter al eerder laten weten dat hij zich liever niets dan iets aantrekt van de mening van de Vlaamse Volksbeweging. We hebben er een zoveelste partij bij met een stalinistische discipline. En dat zal de N-VA voelen de volgende verkiezingen. Hoe het verder moet met Belgique als geen énkele partij nog 15% haalt, dat is de grote vraag. En naar welke partij gaan al die verloren stemmen? Ik denk dat ook de Belgische nationalisten niet echt reden hebben tot juichen....
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 19 september 2016 om 14:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus nogmaals: elke kant heeft ergens gelijk hier.
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als je het artikel leest, is het wel véél genuanceerder. In feite wilden ze gewoon bevestigen dat de N-VA wel een Vlaams-nationalistische partij is. Maar de mensen, ook BDW, hebben enkel gereageerd op de koppen, niet de inhoud.
![]() |
![]() |