Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 september 2016, 11:45   #141
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Mevrouw of juffrouw U hebt toch leren lezen (zie handtekening)
Ja, ik heb leren lezen. U kennelijk niet.

PS. Het is mevrouw.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2016, 11:46   #142
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
U zou wat minder lachwekkend overkomen als u tenminste de juiste naam zou kennen van het resort waarnaast u beweert te wonen.

Toevallig ken ik het Gran Hotel Bah�*a del Duque Resort wel degelijk, zij het puur zakelijk als een typisch toeristisch investeringsproject. Persoonlijk zult u mij in dergelijke toeristenfabriekjes nooit zien, maar het is goed dat er voldoende mensen zijn die er een beetje geld willen gaan uitgeven : hoe rendabeler die projecten zijn, hoe liever ik het heb.

Uw argument inzake het al dan niet twee jaar dezelfde kleren dragen is kinderlijk ridicuul, evenzeer als uw poging om indruk te maken met de overgewichttaks van 250 euro. Overigens, dat u één en ander blijkt te associëren met al dan niet “klasse hebben” is evenzeer veelbetekenend.

Tenslotte, en voor alle duidelijkheid : ik ben geen man.

Ik wens u een goede reis toe. En nieuwe strandsloffen.
Het is zoals men naar Cannes of St Tropez gaat, wat mijn stijl niet is. Er zijn rijken maar die zijn in een serieuse minderheid. De overgrote hoop wil doen alsof ze rijk zijn. Veel echte rijken steken dat weg.
PS Als ik spreek van echte rijken dan bedoel ik geen beenhouwer die 2 miljoen opzij heeft staan.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 29 september 2016 om 11:48.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2016, 11:55   #143
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mevrouw of juffrouw U hebt toch leren lezen (zie handtekening)
Als het al te moeilijk is om de naam van een vakantieresort correct neer te pennen, dan vraag ik me toch af hoe grondig jij jouw dossiers behandelt. Veel vertrouwen wekt zo'n pover taalgebruik toch niet.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2016, 13:46   #144
Gwylan
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Het is zoals men naar Cannes of St Tropez gaat, wat mijn stijl niet is. Er zijn rijken maar die zijn in een serieuse minderheid. De overgrote hoop wil doen alsof ze rijk zijn. Veel echte rijken steken dat weg.
PS Als ik spreek van echte rijken dan bedoel ik geen beenhouwer die 2 miljoen opzij heeft staan.
Het begrip “rijk zijn” is erg relatief, zelfs als we het beperken tot de mate van vermogen. In vergelijking met bijvoorbeeld iemand die volstrekt onvermogend is en zelfs niet over voldoende centen beschikt om vandaag of morgen te kunnen eten, zijn wij hier ongetwijfeld allen “rijk”. Anderzijds zou het mij verbazen dat iemand van ons voorkomt in de top 100 van The World’s Billionaires List van Forbes ; mijn naam hoeft u daar alvast niet te zoeken.

Rijk doen daarentegen is totaal iets anders, en het is geenszins een teken van rijk zijn, wel integendeel : het lachwekkende eraan is dat degenen die opzichtelijk de rijkaard trachten uit te hangen meestal net door het geforceerd rijk doen bewijzen dat ze niet echt rijk zijn. Nu, ieder diertje zijn pleziertje, en voor wie zich belachelijk maakt is het eigen schuld dikke bult, natuurlijk.

Voor wat mondaine badplaatsen betreft : het zijn enkel sommige toeristen die daar de vermeende rijkaard gaan uithangen. Zij die er “thuis zijn” wegens er geboren en/of er wonen hebben daar totaal geen behoefte aan : zij hebben binnenpretjes bij het zicht van die pompeuze passanten met hun toeristenpakjes aan, maar zolang die hun centjes laten rollen zijn het nuttige idio.. eh klanten, en ach, de klant is koning, nietwaar.

Laatst gewijzigd door Gwylan : 29 september 2016 om 14:07.
Oud 29 september 2016, 14:05   #145
Gwylan
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Als het al te moeilijk is om de naam van een vakantieresort correct neer te pennen, dan vraag ik me toch af hoe grondig jij jouw dossiers behandelt. Veel vertrouwen wekt zo'n pover taalgebruik toch niet.
Er is aan betrokkene totaal niets wat ook maar het minste vertrouwen wekt : er kan niet eens op vertrouwd worden dat hij iets geleerd heeft uit zijn veroordelingen en uit de daarbij horende inbeslagnames en verbeurdverklaringen.

Hij snapt kennelijk zelfs niet dat zowel “het gerecht” als zijn vermeende potentiële “klanten” daar inmiddels ongetwijfeld wel degelijk iets uit geleerd hebben…..
Oud 29 september 2016, 16:14   #146
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Als iemand ondertussen de echte gangsterpraktijken wil leren: http://www.knack.be/nieuws/belgie/le...=2706232511883 http://newsroom.roularta.be/static/29092016/script.pdf
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2016, 17:50   #147
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb er zo een paar gehad van Optima. Eerst was ik in een duur restaurant ergens in Drongen met een 50 tal potentiele andere klanten geïnviteerd. We werden verdeeld over een 8 tal tafels waar aan elke tafel één of twee Optima mannen zaten. Het eten was lekker en de drank vloeide rijkelijk wat de tongen van de potentiele slachtoffers natuurlijk deed loskomen. De Optima "raadgevers" registreerden natuurlijk alles, sommigen gaven zich letterlijk bloot.

Enkele weken daarna kwamen ze dan op bezoek om het slachtoffer finaal te strikken. Ik had 2 doortrapte aftroggelaars die ik tot wanhoop dreef door mij stoemelings te houden tegenover hun indiscrete vragen. Ze vergeleken het met een voetbalterrein, ik kon geen stukje houden waar ik alleen speelde. Ze moesten alles weten, ik hield me van de simpelen en antwoorde er nevens. Ze werden nerveus, zelfs onbeschoft en na een tijd zijn ze het nijdig afgetrapt.

Ik kan me voorstellen dat mensen die niet gewapend zijn tegen zulke gangsters hun eigen doodvonnis tekenen. Ik hem me een dik uurtje te pletter geamuseerd (zonder het te laten zien).

Laatst gewijzigd door Gipsy : 29 september 2016 om 17:52.
Oud 29 september 2016, 17:50   #148
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Das gewoon verkopen eh.

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2016, 18:04   #149
bedrijven docter
Minister

bedrijven docter's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Er is aan betrokkene totaal niets wat ook maar het minste vertrouwen wekt : er kan niet eens op vertrouwd worden dat hij iets geleerd heeft uit zijn veroordelingen en uit de daarbij horende inbeslagnames en verbeurdverklaringen.

Hij snapt kennelijk zelfs niet dat zowel “het gerecht” als zijn vermeende potentiële “klanten” daar inmiddels ongetwijfeld wel degelijk iets uit geleerd hebben…..
Dag mevrouw
hierbij :

http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=85

andere volgen want ik ben er aan 4 bezig.
Oud 29 september 2016, 18:11   #150
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dag mevrouw
hierbij :

http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=85

andere volgen want ik ben er aan 4 bezig.
Alle jong, en zakje van handelshuur voor de vrederechter.

Straf

De miljoenen stromen binnen zeker?

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
Oud 29 september 2016, 18:18   #151
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht

Straf

Jij kunt niet lezen zeker ,er is geen vrederechter aan te pas gekomen
De eigenaar had al voor de vrederechter geweest en een uitdrijving bekomen
Ik ben dan nadat was uitgedreven en de goederen op de stoep stonden (afgesproken dat ze niet naar het gemeente magazijn werden gevoeerd ,terug binnengekomen en de plaats terug bezet enkel op grond van een oud romeins recht de REDINTEGRANDE .
Daarna zat alles geblokeerd en heeft de eigenaar eieren voor zijn geld genomen want zijn advocaat wist niet meer wat daartegen te doen .

Bij mijn weten zijn er niet veel juristen die deze materie kennen.
Oud 29 september 2016, 18:18   #152
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Straf

Dat is een beetje het probleem, zijn verhalen op P.be leveren geen geld op, enkel hij gelooft daarin.
Oud 29 september 2016, 19:11   #153
Gwylan
Minister-President

Standaard

Citaat:
Alle jong, een zaakje van handelshuur voor de vrederechter.

Straf

En dan te denken bovendien dat zijn verhalen ongetwijfeld zijn grrrrrootste verwezenlijkingen betreffen, waarvan hij verwacht dat we hier allen in katzwijm vallen.

Meelijwekkend, maar in zekere zin ook een beetje leuk : mij doet het alleszins denken aan Bicycle Repairman :
https://www.youtube.com/watch?v=U01xasUtlvw

Laatst gewijzigd door Gwylan : 29 september 2016 om 19:24.
Oud 29 september 2016, 19:26   #154
bedrijven docter
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Dat is een beetje het probleem, zijn verhalen op P.be leveren geen geld op, enkel hij gelooft daarin.
Mijn klient ontving XXX.XXXeuro bovendien is haar zaak gered ,reken uit wat ik daar aan verdien en vergelijk het met je loon in de wetenschap dat ik er 4 uren voor heb moeten werken gespreid over 3 dagen.

Perpetue mobili

de klient zijn advocaat begreep dat ik weer en gat in de wet had ontdekt ,zijn vonnis was uitgedoofd hij had de uitdrijving gedaan en kon ze geen 2e keer doen ,niemand houd echter rekening dat ik terug binnen kom met een deurwaarder zodat de arme advocaat terug van voor mag beginnen (fout in de wet) ,hij begrijpt en ik heb hem dat ook zeer duidelijk gemaakt dat als hij me 10 maal uitdrijft ik op grond van die fout in de wet toch de elfde maal terug binnen kom.
Zou U tegen mij willen beginnen of kies je een elegante oplossing zoals die zeer slimme advocaat gedaan heeft, om het verhaal nog meer veaudeville te maken die advocaat had dat al eens meegemaakt met mij 14 jaar geleden en heeft er een zeer pijnlijke en kostelijke herinnering aan overgehouden.
Ik geef volmondig toe dat het weer eens een fout is in de wet die ik ontdelt heb ,maar houd U vast dit is nu juist mijn specialiteit ,op grond van wiskunde die ik toepas zie ik klaar en duidelijk alle fouten in de wet en doe ik zaken die iedereen onmogelijk acht .
Met deze dat was dan fout nr........................ LAAT ONS EEN PRIEMGETAL NEMEN OM HET GEZELLIG TE HOUDEN.

PAUL
Oud 29 september 2016, 19:32   #155
Gwylan
Minister-President

Standaard

Citaat:
Mijn klient ontving XXX.XXXeuro bovendien is haar zaak gered ,reken uit wat ik daar aan verdien en vergelijk het met je loon in de wetenschap dat ik er 4 uren voor heb moeten werken gespreid over 3 dagen.

Perpetue mobili

de klient zijn advocaat begreep dat ik weer en gat in de wet had ontdekt ,zijn vonnis was uitgedoofd hij had de uitdrijving gedaan en kon ze geen 2e keer doen ,niemand houd echter rekening dat ik terug binnen kom met een deurwaarder zodat de arme advocaat terug van voor mag beginnen (fout in de wet) ,hij begrijpt en ik heb hem dat ook zeer duidelijk gemaakt dat als hij me 10 maal uitdrijft ik op grond van die fout in de wet toch de elfde maal terug binnen kom.
Zou U tegen mij willen beginnen of kies je een elegante oplossing zoals die zeer slimme advocaat gedaan heeft, om het verhaal nog meer veaudeville te maken die advocaat had dat al eens meegemaakt met mij 14 jaar geleden en heeft er een zeer pijnlijke en kostelijke herinnering aan overgehouden.
Ik geef volmondig toe dat het weer eens een fout is in de wet die ik ontdelt heb ,maar houd U vast dit is nu juist mijn specialiteit ,op grond van wiskunde die ik toepas zie ik klaar en duidelijk alle fouten in de wet en doe ik zaken die iedereen onmogelijk acht .
Met deze dat was dan fout nr........................ LAAT ONS EEN PRIEMGETAL NEMEN OM HET GEZELLIG TE HOUDEN.

PAUL
Voorwaar, het is inderdaad een perpetue mobili veaudeville.... Gegarandeerd geen enkele advocaat die zoiets kent.

Laatst gewijzigd door Gwylan : 29 september 2016 om 19:38.
Oud 29 september 2016, 19:43   #156
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN

Wapper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En dan te denken bovendien dat zijn verhalen ongetwijfeld zijn grrrrrootste verwezenlijkingen betreffen, waarvan hij verwacht dat we hier allen in katzwijm vallen.

Meelijwekkend, maar in zekere zin ook een beetje leuk : mij doet het alleszins denken aan Bicycle Repairman :
https://www.youtube.com/watch?v=U01xasUtlvw
Inderdaad

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  brmankopie.jpg
Bekeken: 66
Grootte:  489,9 KB
ID: 104308
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2016, 19:47   #157
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Voorwaar, het is inderdaad een perpetue mobili veaudeville.... Gegarandeerd geen enkele advocaat die zoiets kent.
Hij leeft in zijn eigen wereld. Hij heeft de grootste en is de beste. Of zijn klanten dat beamen is een andere zaak. Hij laat het mooiste zien, is een fantasie prater maar zijn veroordelingen en straffen voor financieel bedrog laat hij achterwege of vergoelijkt hij. Zoals ik reeds zei een strontvlieg die stront opzoekt waar hij zich aan kan laven.
Oud 29 september 2016, 19:47   #158
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Lol.

En voor een bedrag van xxx xxx euro worden er normaal procedures van jaren gevoerd, niet zo bij Paul.

Oud 29 september 2016, 19:56   #159
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Nu heeft hij de reïntegranda (met zijn kenmerkende net-niet stijl redintegranda genoemd) opgediept. Concepten met een ingewikkelde naam maken deel uit van de act.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2016, 21:00   #160
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Veel bullshitorics

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be