![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar is de geldinzameling nu een succes.
Ze werd wel opgestart door gewone mensen, niet zijn "oude vrienden van de gekende partij". .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga ook eens storten. De man verdient het. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 6 januari 2017 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nobelprijs meest sarcastische post ooit.
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom ?? Als Jan Verheyen of Van Looy "morgen" in de goot liggen, ga je dan ook met uw klak rond gaan ??
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 6 januari 2017 om 16:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik reageerde op uw opmerking dat soms Bonsai's ook eiken kunnen zijn. Inderdaad, zéér kleine eiken dan, monsieur Quercus. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 6 januari 2017 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Did I make myself clear? (1) Ik doe eigenlijk de Chinezen onrecht aan, want de bonsaikweek wordt ook reeds eeuwenlang door hen beoefend. Laatst gewijzigd door quercus : 6 januari 2017 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 6 januari 2017 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door bembem : 6 januari 2017 om 18:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze hem die som geven, dan wordt hij "kapitaalkrachtig" ... Moet hij dan niet uit zijn sociaal appartementje ?
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de derde en laatste film:
Het Kostende Gelaat
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan soms de parten spelen nietwaar.... Citaat:
Soms...... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebt u daar iets op tegen.... Blijkbaar wel aan uw gepikeerde reactie te lezen.... Laatst gewijzigd door Svennies : 6 januari 2017 om 23:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om de "toon van dat taaltje" te begrijpen doe je er beter aan even kennis te nemen van de "toon van het taaltje" van onze wijze uit Het Oosten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had het inderdaad beter niet gezet, want het draagt niet bij aan de discussie, maar ja, ik ben ook maar een mens. Ik geef zelfs toe dat ik het iets humoristisch vond: in een discussie over bonsai's iemand wensen dat hij den boom in kan. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 7 januari 2017 om 11:53. |
|
![]() |
![]() |