![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vroeger had Vandermeersch lekkere tieten, nu zijn het een beetje verdorde meloenen geworden. Ik ben dus tegenover haar nu meer kritischer.
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#143 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je moet eens het werk van Dimitris Psarras lezen of de documentaire Golden Dawn: a personal affair bekijken. Laatst gewijzigd door dalibor : 21 november 2016 om 22:25. |
|
|
|
|
|
|
#144 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Wow. Ik heb de bijbel zelf niet gelezen. Desondanks heb ik mijn gedacht over de waarde van zijn inhoud. Als ik het gedrag zie van degenen die pretenderen dat boekje te hebben gelezen dan weet ik zonder lezen dat die inhoud niet veel zaaks kan zijn. Dus ik heb mijn bron en die bewijst meer dan leugens in schriften. Maar mijn bron gaat Jan niet erkennen. Jan gelooft klakkeloos alleen wat hij wil geloven. Bij Jan zijn alle leugens van meer dan honderd jaar oud geschiedkundige waarheid. Zelfs als de kerk of paus ontkent dat de aarde een ronde bol is dan wil Jan dat heden nog wel geloven. De paus is immers onfeilbaar. Ga met zo'n mannen porei planten. Wedden dat ze deze met de kop in de grond steken en met de wortels naar boven. Geen probleem. Er is wel één voorwaarde. Het moet in de bijbel staan. |
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb deze partij nog nooit op een fout kunnen betrappen.
Ik ben al jaren trouw militant en gaf mijn stem telkens aan hen. Dit is echter zonder enige twijfel het laagste dat ik ooit binnen het VB gezien heb. Een partijruzie publiekelijk uitvechten, sorry maar dit is not done. Het is dom. Zelfs Vanhecke rukt aan in de kranten om de partij zwart te maken. Ik ben diep ontgoocheld, en dat meen ik. Ik heb geen probleem met het feit dat Dewinter de Gouden Dageraad bezocht. Hij heeft daar met alle partijen gepraat. Men moet de wil van het volk respecteren, logisch dat Dewinter tegen cordons is. Dat zou bijna een toegeving zijn aan het cordon sanitaire in België. De fout die Dewinter maakt is dat dit veel discreter moest gebeuren, zonder bewijzen. En hij had dit zorgvuldig moeten bespreken met Van Grieken en het partijbestuur. Van Grieken heeft dan weer een punt aangezien hij de baas binnen de partij is. Het kan niet zijn dat Dewinter zijn zin doet tegen de koers van de voorzitter in. De wijze waarop hij dit afhandelde was echter bijzonder dom, en beschadigde de partij. Het lijkt op een afrekening, en dat betreur ik. Zonder Dewinter geen Vlaams Belang, Tommeke. Niemand binnen de partij is oratorisch zo sterk als Dewinter. Al zeker Barbara Pas niet, die eerder een dweil is. Ik wil graag nogmaals oproepen dat iedereen zijn ego aan de kant zet en zijn dik bakkes kan houden over deze onzin. |
|
|
|
|
|
#146 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Intelligent komt ze niet over, ze is er louter om vrouwen naar de partij te lokken. Ze is nuttig op haar manier. |
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dan krijgen ze mijn stem niet meer, zo simpel is dat.
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bijzonder om zien wat voor fantasmen de mensen zichzelf wijsmaken...
|
|
|
|
|
|
#149 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
VB slecht.
Dat is het zowat.
|
|
|
|
|
#150 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Extreem wanbeleid zorgt voor extreme reacties, de situatie in Griekenland is veel erger dan gedacht.
|
|
|
|
|
|
#151 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wie zou je dan wel je stem geven?
|
|
|
|
|
#152 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Na 2 pinten zou ik haar zonder enige schroom neuken.
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Van Grieken bezig gehoord in de Afspraak. Het is duidelijk waar hij naar toe wilt. Dat het Vlaams Belang een soort van NVA+ wordt. Niemand heeft daar baat bij.
De combinatie van Eigen Volk Eerst en Vlaamse onafhankelijkheid maakte de partij juist sterk. |
|
|
|
|
|
#156 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Maar trek het U niet zo aan man. Dat volkje aan de top van iedere partij mist op de duur iedere vorm van zelfkritiek. En dan loopt het natuurlijk verkeerd. U heeft een verstandige benadering gegeven. Maar of verstandig adviseren voldoende zal zijn om het vuur in ego's te blussen betwijfel ik. Waren er geen ego's betrokken in deze zaak dan had dit nooit zover kunnen komen. Dan had er gepraat moeten worden als grote mensen onder mekaar alvorens het zover kwam. Ik weet hoe zoiets kan aankomen. Niet omdat ik slim ben hoor. Maar wel omdat ik het zelf heb meegemaakt. Goden met hun kop in de wolken willen zelfs niet weten wat er onderaan op aarde gebeurt. En dan ontploft de bom. Laatst gewijzigd door werkman : 21 november 2016 om 22:50. |
|
|
|
|
|
|
#157 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#159 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als je geen rekening houdt met de context, zeggen losse feitjes niets. Griekenland is een land dat geconfronteerd wordt met enorm veel problemen. Op politiek vlak heersen er enorme spanningen die zich soms vertalen in allerlei straatgeweld. Als je weet dat er regelmatig partijlokalen van Gouden Dageraad in de vlammen opgaan, begrijp je wel dat er soms wel eens mensen zijn die ook naar andere oplossingen grijpen.
|
|
|
|