Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 november 2016, 12:07   #141
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
AirB&B ?
Ik ben het al aan het bespreken maar ze zegt dat ik meer plezier uit een xbox zou halen dan maar dat moet kopen.
ik heb het ideale lief, maar ik ga ze toch een citytrip geven in plaats van aan mezelf te denken.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2016, 12:09   #142
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
even luidruichtig als Antwerpenaren, maar dan met recht en reden
cash ? Nederlanders die nog cash gebruiken zijn fosielen ...
ha ik bedoelde de dingen cash zeggen/vlakaf hun mening verkondigen...
lol@Antwerpenaren
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2016, 12:09   #143
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik ben het al aan het bespreken maar ze zegt dat ik meer plezier uit een xbox zou halen dan maar dat moet kopen.
ik heb het ideale lief, maar ik ga ze toch een citytrip geven in plaats van aan mezelf te denken.
!?

Je valt door de mand vriend.
Oud 23 november 2016, 12:10   #144
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
!?

Je valt door de mand vriend.
Ik zal U het hele verhaal eens pm'en want ik ben inderdaad niet volledig eerlijk geweest.
Oud 23 november 2016, 12:30   #145
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
welke console heb jij of zou je kopen, en waarom heb je die gekozen?

Ik zou een xbox one nemen voor de 4K dvd speler. Maar PS4 komt nu met VR af. Dat slaagt me een beetje in twijfel. Hoewel ik aanneem dat die VR niet veel voorstelt. Goede VR zal pas voor PS5 zijn denk ik?

Enfin ik twijfel tussen beide consoles. De PS4 pro upscaled naar 4K maar speelt niet 4K af?
Speel jij nog op consoles ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2016, 12:35   #146
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Speel jij nog op consoles ?
Niet zoveel. Maar ik game wel degelijk af en toe. Op zo'n xbox one zou ik Halo online gaan kassen.
Oud 23 november 2016, 12:49   #147
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=jYP9JShyXAc

samen eens bekijken mss.

valkuilen voor blijven.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2016, 12:50   #148
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Wij hebben hier de trein gemist. We zijn Nederlander, maar proberen Belg te zijn, dat lukt niet.
Echter is er maar één partij voorstander voor een onafhankelijkheid en de hereniging met Nederland.
²
Oud 23 november 2016, 12:51   #149
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
ha ik bedoelde de dingen cash zeggen/vlakaf hun mening verkondigen...
lol@Antwerpenaren

hey tx heb weer wat bijgeleerd!

jongerentaal!

creativiteit

bembem

Laatst gewijzigd door Anna List : 23 november 2016 om 12:51.
Oud 23 november 2016, 13:03   #150
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=jYP9JShyXAc

samen eens bekijken mss.

valkuilen voor blijven.
Ik ben meer dan narcist. Mijn narcisme is het ergste niet.
Mijn vriendin weet veel van psychologie. Die wist meteen dat ik een narcismestoornis had opgedaan. Ze heeft die blinde vlek weggenomen. Als ik haar niet getroffen had in het leven, had ik het wellicht nooit geweten. Want mijn vorige lieven waar zelf narcisten. Ik wist het toen nog niet van mezelf. Mijn lief is ik weet niet wat, de ideale vrouw ofzo. De enige waarvoor ik plooi en die mij op mijn plaats kan zetten.
Andere vrouwen moeten niet zo tegen mij spreken zoals zij tegen mij spreekt.
Oud 23 november 2016, 13:05   #151
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben meer dan narcist. Mijn narcisme is het ergste niet.
Mijn vriendin weet veel van psychologie. Die wist meteen dat ik een narcismestoornis had opgedaan. Ze heeft die blinde vlek weggenomen. Als ik haar niet getroffen had in het leven, had ik het wellicht nooit geweten. Want mijn vorige lieven waar zelf narcisten. Ik wist het toen nog niet van mezelf. Mijn lief is ik weet niet wat, de ideale vrouw ofzo. De enige waarvoor ik plooi en die mij op mijn plaats kan zetten.
Andere vrouwen moeten niet zo tegen mij spreken zoals zij tegen mij spreekt.
zie maar dat ze u ni beu wordt.

Laatst gewijzigd door Anna List : 23 november 2016 om 13:05.
Oud 23 november 2016, 13:17   #152
Drosamadaris
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Verder zoek ik een manier om Mortal Kombat I-II-III en de oude Tekken Games te spelen. Mortal Kombat is ondertussen zodanig uitgemolken dat er geen fuck meer aan is en dat dat spel zijn identiteit compleet kwijt is.
Dan heb je PS3 nodig.

Kan je Mortal Kombat Classics op downloaden, hetgeen de combinatie is van de drie hierboven in hun oorspronkelijke vorm. En als ik me niet vergis kun je Tekken 1&2 ook downloaden, en heb je Tekken 3 ergens als extra game op één van de recentere Tekken's voor de PS3.
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2016, 13:17   #153
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drosamadaris Bekijk bericht
Not so much thinking about driver issues; dat gezever had ik evenmin ten tijden van de 386/486. Dat is gewoon kwestie van te weten waarmee je bezig bent om het boeltje nice, clean & fresh te houden.

De zin en de tijd ontbreken hier gewoon om een PC up & running te houden, easy as that . In dozen en schuiven heb ik hier wellicht nog genoeg materiaal liggen om ene PC of 3 in elkaar te steken (courtesy of doing that for years ), maar de goesting om dat te doen is er domweg niet meer. Of, at least, niet voor die twee games die mogelijks echt de moeite zijn om op een PC te zetten.
Maar bon, altogether is gamen hier ook niet meer zo belangrijk. Intussen ben ik denk ik al een dik half jaar aan Fallout 4 bezig om nog niet eens 10% van de game gedaan te hebben. Courtesy of playing maybe 1-2hours every 2 weeks.

't Is maar wat je belangrijk vindt, denk ik dan. 't Zal zo onderhand een 25 jaar zijn dat ik game en wat me de eerste 15 jaar nooit gestoord heeft, zal me nu ook niet direct storen . Als smooth crisp graphics je ding zijn, have a ball; ik heb liever games die goed in elkaar steken dan games die er prachtig uitzien maar verder op geen barst trekken. Besides, 't hangt puur van game tot game af welke game sop een console in 30fps worden gedraaid en welke in 60fps...

Dat gezegd zijnde: die Mini Nes classic staat hier te blinken en is, in one word, pure greatness .
Ik wil beiden. Ik ben inderdaad verwend geweest. Ik kan een spel met slechte grafics niet meer verdragen, helaas (op de classics na, NES spelletjes zijn zalig... die mini nes classic komt hier ook binnen).

The Witcher 3 op een PS4 geeft u hetzelfde verhaal, dezelfde omgeving, en dezelfde gameplay...maar sub 30 fps in gevechten is voor mij echt een sfeerkiller en irritant. Zo simpel is het. Ik kan mij inbeelden dat als je het alternatief niet gewend bent, je niet beter weet. Ik heb jaren gespeeld op een ps3....wat een crap was me dat als ik er nu op terugkijk, maar toen heb ik me bijzonder goed geamuseerd.

En een van de belangrijkste redenen....ik heb zowieso een pc nodig. Dus ik ram er liever een grafische kaart in ipv een PS4 terug te kopen. En dat ik mijn games veel goedkoper kan kopen is ook mooi meegenomen.

Besides, als je van classics houdt, moet je sowieso bij een pc zijn. De steam library zit stampvol met goede games voor een appel en een ei.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2016, 13:21   #154
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
zie maar dat ze u ni beu wordt.
Hoe kan dat nu.
Oud 23 november 2016, 13:22   #155
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoe kan dat nu.
als ge de fouten van in dat filmke teveel begint te maken hé

zij is uwe codependent, ge moet zien dat ze zich niet gevangen voelt op lange termijn hé.
Oud 23 november 2016, 13:27   #156
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
als ge de fouten van in dat filmke teveel begint te maken hé

zij is uwe codependent, ge moet zien dat ze zich niet gevangen voelt op lange termijn hé.
Ja papa
Oud 23 november 2016, 13:47   #157
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja papa

lief van u, maar ik ga toch niet mee op citytrip! neem uw liefke mee!

Laatst gewijzigd door Anna List : 23 november 2016 om 13:47.
Oud 23 november 2016, 13:52   #158
Drosamadaris
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ik wil beiden. Ik ben inderdaad verwend geweest. Ik kan een spel met slechte grafics niet meer verdragen, helaas (op de classics na, NES spelletjes zijn zalig... die mini nes classic komt hier ook binnen).
It is, very much; En ik hoop dat ze iets gelijkaardig doen met de SNES
En qua graphis, sja, dat zijn voorkeuren eh . Als ik de vergelijking met Medal of Honour maak: de originele MOHAA is super, maar de halfbakken Battlefiel varianten die nu uitkomen of de voorbije jaren uitgekomen zijn (inclusief updates op de oorspronkelijke MOHAA), die zien er allemaal stuk voor stuk gelikt uit, maar qua game zijn ze bakken minder.

Citaat:
The Witcher 3 op een PS4 geeft u hetzelfde verhaal, dezelfde omgeving, en dezelfde gameplay...maar sub 30 fps in gevechten is voor mij echt een sfeerkiller en irritant. Zo simpel is het. Ik kan mij inbeelden dat als je het alternatief niet gewend bent, je niet beter weet. Ik heb jaren gespeeld op een ps3....wat een crap was me dat als ik er nu op terugkijk, maar toen heb ik me bijzonder goed geamuseerd.
Fair point en very probable .

Citaat:
En een van de belangrijkste redenen....ik heb zowieso een pc nodig. Dus ik ram er liever een grafische kaart in ipv een PS4 terug te kopen. En dat ik mijn games veel goedkoper kan kopen is ook mooi meegenomen.
Als je sowieso voor andere redenen een PC nodig hebt wellicht. Dat is hie rook de clue waarom ik de zin/tijd er niet meer voor heb: ik heb gewoon geen nood aan een vet bakbeest van een PC. Alle muziek, foto’s en films staan centraal op de server en zijn overal in huis toegankelijk voor streaming of via wireless speakers, bediening loopt volledig via phone/tablet; idem voor light, heating etc. FTP/FXP-dagen zijn al lang achter me en voor design dat hevige CPU/RAM eist heb ik geen nood meer. Hoogstens wat Photoshop links en rechts, maar dat gaat prima op een laptop.
Call me lazy (I am, I know), maar enkel voor die enkele fijne games per jaar is het me teveel last om terug een bakbeest neer te ploffen

Citaat:
Besides, als je van classics houdt, moet je sowieso bij een pc zijn. De steam library zit stampvol met goede games voor een appel en een ei.
Maar die speel je zonder issue ook op een laptop eh. Die dingen hebben nu 100 keer meer power dan de PC’s die we gebruikten toen die classics uitkwamen

Veel hangt trouwens ook af van wat je type game is. If you’re into fighting/racing, dan is een keyboard+muis ruk. Als je into FPS bent, dan is da teen noodzaak en als je into RTS bent al helemaal.
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2016, 16:02   #159
Tavek
Banneling

Standaard

Wat wel mijn ogen uitsteekt, is de PS VR bril, die dik de helft kost van een HTC Vive of Oculus Rift.

Dat is wel een duidleijk pluspunt voor consoles.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2016, 16:20   #160
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niet zoveel. Maar ik game wel degelijk af en toe. Op zo'n xbox one zou ik Halo online gaan kassen.
Ik speel liever met t*tten
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be