![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Panda, ge kunt op uw 2 oren slapen, de 'la Pute de Putin'-deal gaat toch niet door, ze moet bij papa Le Pen aankloppen.
Le Pen klopt aan bij vader voor miljoenenlening Citaat:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik denk echter dat ze al die miljoenen niet echt nodig zal hebben om hoge scores te halen, zoniet zelfs winnen...gezien de situatie in Frankrijk & elders in Europa met al die vredelievende, tolerante islam-aanhangers & hun onophoudelijke vredelievende acties.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zal weer een strijd worden van allen tegen 1, zoals met Trump. Maar ze kan zich vast klampen dat Trump het onmogelijk gewaande toch waar maakte. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is in Amerika zo ,dat is in België zo en dat is in Europa zo. Laten we zien wat het ware gezicht is van Frankrijk is 2017 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De verkiezingen naderen.... Wie zou het worden? Ik heb echt geen idee. Hoop echter niet dat het La Marine wordt.........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een tweede ronde gaat Marine la pute heus niet winnen hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat smerig pokkewijf verliest, ga ik een feestje bouwen.
Peche zijn zuippartij gaat er niets tegen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.demorgen.be/buitenland/pe...eren-bec523ab/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit probleem,dat potentieel kan uitgroeien tot een "Waals" schandaal van Franse afmetingen (de ruim vergoede pseudo-jobs van een zekere elite ,op staatskosten,of monopolistisch opgeeist bij de consumenten) maakt dat het eventueel geen zuivere "2-horse -race" zou worden zoals iedereen totnogtoe denkt. Laatst gewijzigd door kelt : 28 januari 2017 om 08:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Europa zal alle zeilen moeten bijzetten om het hoofd boven water te houden , met de huidige narcistische presidenten Trump ,Poetin en Erdogan. We zullen na de verkiezingen in het voorjaar zien ,of Europa er in zal slagen een eigen geopolitiek koers te varen, haar grenzen te beveiligen en haar defensie op orde te maken. Daarom kunnen we hier de populisten als Poetin- en Trump -knuffelaars , missen als kiespijn. Twee wereldoorlogen in de vorige eeuw is meer dan genoeg geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U leest mijn post verkeerd. En eerlijk, ik had de winst van Trump ook nooit zien aankomen. Ik doe daar echter niet hoogdravend over en ik doe er ook niet aan mee om Le Pen een hoer te noemen omdat ik het niet eens ben met haar standpunten... Het is net door dat soort demonisering dat dergelijke kandidaten toch lijken te winnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee hoor, Europa is gewoon oneindig naief geweest tov Putin, ze hebben hem behandeld als een normale, democratische leider, wat hij natuurlijk niet is en nooit geweest is, hij is een autocratische dictator met (heel veel) bloed aan zijn handen, niet beter dan een afrikaanse corrupte warlord en oorlogsmisdadiger, maar wel met nucleaire wapens in zijn arsenaal. Het is zeer goed dat de laatste 2 jaar Europa toch enigzins ontdekt heeft wat die man eigenlijk is en dat hij een onverbiddelijke vijand is die ten alle koste bestreden moet worden. Economisch als het kan, militair als het moet. Ik hoop dat de EU door de gebeurtenissen van vorig jaar nu eindelijk tot een volwaardige energie- en defensie-unie kan uitgroeien en dat we ons klaar maken voor een gewapend conflict met rusland. En ja, dat wil ook zeggen een grootschalig europees programma voor cyberveiligheid en nucleaire wapens. De tijd voor naieviteit is voorbij. Tijd om de messen te slijpen en klaar te houden voor de hun uit het oosten. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 29 januari 2017 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |