![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het antwoord op die vraag heeft intelligente dpg al geïnsinueerd.
Citaat:
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had eerder al dezelfde opmerking gegeven.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schrap dat "vooral" dus maar rap. Ik ben niet rijk en zeker niet stinkend rijk maar wel rechts. En toch kan ik me moeilijk een gelukkiger mens dan mezelf voorstellen. Ik bezit geen dikke spaarboek en toch heb alles wat mijn hartje begeert. Hij is rijk die tevreden is met wat hij heeft.
![]() |
![]() |
#144 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar ondanks dat ik een Antwerpenaar ben, heb ik een goed karakter, en zal ik de discussie opnieuw inhoudelijk op gang trekken: Er is onderzoek dat uitwijst dat gelovigen gelukkiger zij dan atheïsten (http://www.unilad.co.uk/news/new-res...an-atheists/): zijn daarom gelovigen dan ook beter dan atheïsten? Citaat:
Ocharmekes dat ik u persoonlijk heb aangevallen! Is uw hartje gekwetst? Oei oei oei!!! ![]() Ge start een thread zoals deze, en ge oogst wat ge zaait! Laten we niet te hypocriet zijn , hé! Dat het niet zo positief loopt zoals ge voorzien had en ge posts opzettelijk moet negeren omdat ge niet kunt riposteren, wel, boehoehoe! Though luck! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw opmerkingen kunnen mij bijgevolg aan mijn reet roesten.
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
M
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() Toont aan dat geertvdb zijn posting een schot in de roos was, anders gaat men die niet recycleren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor jouw kind voor mijn part Mohamed als je zo verzot bent op andermans cutluur. Mijn kinderen heten Hilde, Lieve en Geert.
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij? Kan je dat staven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als intelligente mensen zoals jij en Geertvdb elkaar bewieroken kan het niet anders dan een shot in de roos zijn.
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dpg doet niks anders dan "jij dit, jij dat" en die sommeer je toch ook niet om de onzin te staven die hij uitkraamt? Je kunt al even slecht lezen wat er staat als dpg want ik heb niet gezegd dat je verzot bent op Mohamed maar op zijn cutluur. Zozeer zelfs dat je je eigen cultuur ontkent.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 5 februari 2017 om 19:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||||
|
![]() Citaat:
Dat is zoals een gelovige die zegt tegen een atheist: god bestaat! en als ge mij niet gelooft, vraag het maar aan de Protestanten, de Katholieken en de moslims, die gaan het u bevestigen. Ja, da's een geweldig 'bewijs'! ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben je daar weer met mij een geloof toe te dichten?
Laat eindelijk eens de smeerstoppen uit je oren spuiten want je bent verschrikkelijk hardhorig. Een hoorapparaat van goed kwaliteit is aangewezen. Ik heb niks met JVDB gemeen behalve ONS Vlaams-nationalisme. Noch heb ik ook maar iemand nodig om wat dan ook te copiëren of te recycleren. Jij en je linkse kloon doen niks anders. Jij bent er zeker van dat je geen Vlaming bent? Geeft niet hoor, zolang de linksen hemel en aarde bewegen om van moslims met een dubbele nationaliteit échte Vlamingen te maken is alles dik orde. Behalve jullie geloofwaardigheid. Dat mijn vlaamsgezindheid een geloof is zit tussen JOUW oren. Mijn vlaamsgezindheid heeft geen hol met religie vandoen maar met mijn Vlaamse overtuiging. Dat jij die niet deelt was me al veel eerder duidelijk. Linksen zijn in de regel Vlamingenhaters. Eigen volk laatst. Ander volk eerst. Citaat:
En neen,dat is niet gecopiëerd van JVDB.
![]() |
![]() |
#157 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Onverdraagzame mensen vinden altijd wel iets om zich aan te ergeren.
Dat maakt hen ongelukkig en is ongezond. Haten is nog nefaster voor de geestelijke en lichamelijke gezondheid. Haat en onverdraagzaamheid bespeur ik (voor zover ik dat kan inschatten) vooral bij fanatieke nationalisten, racisten, ... en islamhaters. Trek zelf uw conclusies over wie nu gelukkiger is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||||
|
![]() Citaat:
Ik heb recent de (zeer gelovige) moeder van een Amerikaanse vriend ontmoet, en die vroeg me of ik atheist was. Ik zei ja, en dan vroeg ze letterlijk: 'why do you hate god?' Snapt ge mijn punt? Ik kan niet -foob zijn als ik in iets niet geloof. Ik geloof niet in identiteit, niet dat een 'overlappende cultuur' in mij 'neergedaald' is. Ik ben een absolute atheist. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waar is het verschil? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom daarna terug met de conclusie wie er gelukkiger is. Liefst onbevooroordeeld.
![]() |
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
Ge SNAPT het niet! Ik herhaal, ge snapt mijn punt niet! ![]() >Voor u bestaat de wereld uit 'ik' en 'andermans'. Ik dacht dat mensen die geloven in een gedeelde cultuur, en een volkscultuur, denken in termen van 'onze' cultuur'. Hiermee bewijst u perfect mijn punt: het is een illusie. Ik? Waarom ik? Ik ben niet links. Waarom denkt u dat ik links ben? |
|
![]() |
![]() |