![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#142 |
|
Banneling
|
Ja, ja, ik ken het liedje, zogenaamd misbruik van mensenrechten aanklagen zijn ze sterk in en die mensenrechten uithollen om hun groot ongelijk als gelijk voor te stellen nog meer...
|
|
|
|
|
|
#143 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik zal het eens anders proberen. Hypothese: Als België morgen roken verbiedt, wil dat dan zeggen dat het ondenkbaar is dat heel veel mensen ook gewoon uit zichzelf er voor kiezen om niet te roken? En ook, als ik vind dat mensen eigenlijk beter niet zouden roken, betekent dat dan automatisch dat ik het goed vind dat België roken bij wet verbiedt voor alle inwoners? |
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
islamieten moet onze waarden niet overnemen, ze moeten oprotten naar hun land van herkomst.
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#146 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Man, man, man, wat moeten we nog allemaal horen... |
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Banneling
|
Natuurlijk niet want het zou de wil van Allah zijn...
Alsof dat juist niet aangeeft hoe opgedrongen de hele affaire wel is... Het westen heeft niet voor niets jarenlang gevochten tegen de uitwassen van het katholieke geloof om zich nu blindelings te laten knechten door een geloof dat nog veel anti-vrouwelijker is en dat meestal met dezelfde argumenten blijft afkomen om zijn groot 'gelijk' op te leggen... Als het allemaal zo vrij is waarom dan al die verplichtingen die jullie ons willen opdringen??? |
|
|
|
|
|
#148 |
|
Minister-President
|
Mens, lees eerst eens een paar pagina's terug zodat je snapt waar het over gaat.
|
|
|
|
|
|
#149 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is trouwens totaal fout aangezien mijn vrouw ook thuisbleef om voor de kinderen te zorgen. |
|
|
|
|
|
|
#150 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vindt gij een vrouw beletten te scheiden van een gewelddadige of ontrouwe man een vorm van onderdrukking? |
|
|
|
|
|
|
#151 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#152 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Onze discussie is begonnen met post 91, daar op replicerend heb jij geïnsinueerd dat ik vrijheid van meningsuiting gelijkstel met de onderdrukking van de vrouw. Lees post 91 anders nog is, en stel eens duidelijk wat uw bezwaar of vraag is. |
|
|
|
|
|
|
#153 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Trouw moet van twee kanten komen, akkoord? |
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
Minister-President
|
'Klopt?' De helft van de huwelijksbeloftes wordt verbroken, maar trouw is volgens u nog steeds een belangrijke waarde in onze samenleving? Vreemde manier van redeneren.
Vanaf welk moment zou jij dan oordelen dat trouw géén belangrijke waarde meer zou zijn? Je bedoelt dat de wetgever iemand dwingt om in een huwelijk te blijven? Uiteraard is dat onderdrukking. |
|
|
|
|
|
#155 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#158 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En wat post 91 betreft, als u het zelf niet vindt zal ik u op weg helpen: Citaat:
Dus rolpatronen die de onderdrukking van de vrouw in de hand werken mogen gerust bestreden worden. Maar ik begrijp dat ge liever rond de pot gaat draaien. Er is niets onduidelijk aan "de gelijkheid tussen man en vrouw' moeten aanvaarden". Ooit al van "de nieuwe man" gehoord? |
||
|
|
|
|
|
#159 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In de andere gevallen ga ik er van uit dat er wel een reden zal zijn. |