![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Minister
|
![]() Hmhm, parallellen trekken, altijd fijn.
Gelijkenis n°1: Beide presidenten komen uit een rijk Oostkust-geslacht, net als zovele presidenten. 2: Beiden speelden in op hun imago van "war-president" om herkozen te raken. 3: Beiden hadden op internationaal vlak nogal wat last van een zekere naiveté, de een for better, the ander for worse. 4: -Waar je al improviserend niet allemaal op komt-Beiden zullen op ethisch vlak allicht dezelfde meningen toegedaan geweest zijn. Dat daaruit volge dat Bush als lekker liberal zou gebrandmerkt worden in the early 30s vind ik best een aardige gedachte. 5: Iets met vijand uit het oosten, ik ben vergeten wat.. Voeg daarbij de fameuze kampen waar Sinoïers werden ingepropt en wonderwel, het lijken wel ééneiïge zygotes.. of zoiets.
![]() |
#142 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Vreemdeling
|
![]() De Koran komt uit dezelfde bronnen als de Bijbel en daar gebeurt het ook dus
monotheïsme voor monotheïsme: de Islam is gewoon het vervolg van een afgescheurde vroegchristelijke secte: niks verwonderlijks dus. ![]() [font=Comic Sans MS][size=3]kan eigenlijk maar 1 ding zeggen als eigen mening, het vorige was een antwoord op Kitten, die beweerde dat de koran dit niet doet.[/size][/font] [font=Comic Sans MS][size=3][/size][/font] [font=Comic Sans MS][size=3]mijn mening?[/size][/font] [font=Comic Sans MS][size=3][/size][/font] [font=Comic Sans MS][size=3]een moslim met een mening valt onder geloofsovertuiging, een Nederlander / Vlaming met een mening is een racist, ... en wordt vermoord[/size][/font] [font=Comic Sans MS][size=3][/size][/font] [font=Comic Sans MS][size=3]een moord blijft een moord en ik vind dat er niets is dat dit kan goedpraten. Als iemand mij een geitenneuker of eender wat noemt dan lach ik die persoon gewoon uit voor zijn niet zo'n creatieve uitspraak, een onzinnige uitspraak zonder inhoudt, maar ik zal die persoon er niet voor doden of er viezer voor aankijken. Als dat zijn mening is dan is dat zo. Ik persoonlijk vindt dat buitenlanders slecht ruiken om niet te zeggen stinken. Maar dat zullen ze van ons ook denken. Met hun henna en dergelijke. Dat is mijn mening en dat heeft niets te maken met racisme. Een mening blijft een mening en geen feit. Met hun boerengelul van dialoog, ha, dikke zever, Wat ik vind hoef jij niet te vinden en omgekeerd maar moeten er daarvoor slachtoffers vallen?[/size][/font] |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jouw "persoonlijke mening" is geen discussie waard |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom werd de politie op handgranaten onthaald bij hun arrestatie ? Heeft Mimount Bousakla ze ook zo zwaar beledigt en uitgescholden dat ze politiebescherming moet krijgen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() Gewoonweg schandalig,verwerpelijk,...dom dat ze een LEGE school in brand steken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Minister
|
![]() Zucht, het is allemaal zo erg niet, dit is maar de tweedimensionale wereld, zou je zo denken.
Maar waarom moet ik telkens weer dezelfde saaie preek aanbrengen wanneer mijn vader weer eens een wereldwijd islamitisch complot ziet of de "onmogelijkheid tot samenleving" exclameert omdat één Nederlander (het spijt me zo voor de o zo gevoelige zieltjes hier op dit forum) neergeknald is door iemand die niet kon verkroppen dat hij ongestraft hem en al zijn "broeders in overtuiging en hemelse concentrische circel" sagitariusneukers mocht noemen. Het is in principe maatschappelijk even relevant als een uit de hand gelopen caféruzie. En ja, moslimextremisme is gevaarlijk. Maar nauwelijks relevanter dan een discussie over de onderhoudskosten van flitspalen, het afschaffen van het kijk-en-luistergeld of de splitsing van Brussel-Halle-Vilvoorde. Quelle baliverne.
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die acht man die opgepikt werden waren duidelijk al gekend en ofwel veroordeelt men die voor andere feiten, ofwel worden ze vrijgelaten. Ze werden opgepakt omdat ze met die man gezien waren: arrestatie is gelukkig nog geen bewijs van schuld, hoewel polituechefs en bvb Marion Van San dat nooit hebben begrepen of willen begrijpen. Philip Dewinter ook niet,maar wat dacht je van die xxxx anders. Las jij of hoorde jij dat die handgranaat een agent had gedood? Ik niet(Ik zou het liever niet hebben) Er was even sprake van een gekwetste, maar handgranaten zijn gefabriceerd met de duidelijke intentie te doden, ipv te kwetsen en doen dat redelijk grondig, zeker op korte afstand, al sinds WO1... Denk je écht dat de NL politie geen melding zou maken van een overlijden? Mogelijk, maar onwaarschijnlijk... Dus twee waarschijnlijkheden/mogelijkheden volgens mij: een oefengranaat, stijl "thunflash"/thunderflash(te koop bij 't vuurwerk) vanwege de arrestanten een magnesiumgranaat vanwege het arrestatieteam, misschien zelfs onhandig gegooid...(Die spullen zijn te duur om intensief mee te trainen: Ik heb er 2(twéé) mogen werpen in 18 mnd legerdienst) Mimount Bousakla voert al een jaar (terecht of onterecht, dat weet ik ook niet, maar ze blijft er mee in 't nieuws en dat is wel interessant als men aan politiek doet) een privéoorlogje tegen de helft van de verkozen Islamraad, vnl. op basis van een rapport van de staatsveiligheid (een instelling die haar bestaan moet justifiëren, volgens het Zwartblok, elke maal als een dossiertje over een zwartblokorganisatie of -activiteit wordt overgemaakt) Nu pas, na een jaar, gebeurt er "iets", "toevallig" na die SINT TVG historie Wat gebeurde er? een telefoon, een mail hoorde ik: dat kan elke snotaap met te veel fantasie, pakkans =0(tip: 't moet zelfs geen snotaap zijn en er zijn ook wel wat geboren Belgen en Fransen die ook wat Arabisch spreken: ik ken er toch, ook op politics.be) Een paar jaar in een Arabisch land werken helpt en België heeft wel één en ander daar als relaties (Saoedi-Arabië,Tunesië, Libya) of een gemengd huwelijk. Hoe ernstig moeten we dat opnemen? ERNSTIG, om geen risicos te lopen, maar hoeveel kans op reëel gevaar is er? Weet jij dat? IK NIET en de staatsveiligheid is er als de kippen bij, logisch, 't is haar taak! Met de pers erbij te halen is er ook mediabelangstelling. Ik heb geen kristallen bol, maar meer informatie lijkt er niet te zijn, dus ga ik de mogelijkheden en waarschijnlijkheden na en dat zijn er wel wat.... Laatst gewijzigd door filosoof : 18 november 2004 om 03:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 18 november 2004 om 03:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent er als de kippen bij om te verklaren dat de moordenaar ontoerekeningsvatbaar was maar eist wel eerst bewijzen als er arrestaties verricht worden. Ze zijn helemaal niet opgepakt voor de moord Filootje, alleen om hun eventueel aandeel daarin en/of hun banden met Mohammed B te onderzoeken. Dat ze zich met geweld tegen de arrestatie verzetten wijst niet echt op hun onschuld. Of een arrestatieteam magnesiumgranaten op zak hebben durf ik ten stelligste betwijfelen, maar zelfs in dat geval ga ik ervan uit dat politie weet of ze zelf een granaat gooide of de anderen. Oefengranaten gooien naar gewapende agenten is niet echt verstandig, zij konden wel eens met scherp terugschieten. Maar dat had je misschien liever gehad, dan kon je lekker over een racistische moord beginnen. Dat ge er zelfs het VB bij sleurt in een zaak in Nederland zegt ook genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De dame krijgt al langer bedreigingen, nu pas, na die SINT TVG historie, worden ze inderdaad serieus genomen. Hoe ernstig we de bedreigingen van TVG moesten nemen wisten we ook niet hé Filo ? Wel nu wel. ![]() Voor mijn part volg je zelfs de denkpiste dat het wel eens een VB sympathisant zou kunnen zijn die de moslim gemeenschap in diskrediet wilt brengen. Laten we hopen dat de dader(s) gevat worden. Kunt ge er eens een topic over beginnen als het een VB-er blijkt te zijn of beginnen ontkennen als het uit moslimhoek komt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk je écht dat de NL politie geen melding zou maken van een overlijden? Mogelijk, maar onwaarschijnlijk... Het ZB sleurt die NL-zaak er sinds de eerste dag bij... Laatst gewijzigd door filosoof : 18 november 2004 om 15:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() 2) dat hoop ik ook Laatst gewijzigd door filosoof : 18 november 2004 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een gekwetste is al erg genoeg. Kogels zijn ook gemaakt om te doden maar doen dat ook niet altijd. Je weet evenmin als ik op welke afstand de granaat viel. Feit is dat ze weerstand boden bij hun arrestatie en dat doet men niet als men niets te verbergen heeft. Wat het VB doet interesseert mijn geen bal. Ik baseer mij op de berichtgeving en daar heeft het VB niets mee te maken. Gij schijnt er echter een gewoonte van te maken om net het omgekeerde te zeggen van wat het blok zegt, zelfs al is het juist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() Bobke,
Bij gebrek aan verdere informatie naar de buitenwereld weet ik ook niet wat er gebeurde. Maar juist dat gebrek aan verdere informatie naar de buitenwereld vind ik op zijn zachtst gezegd vreemd. Ik heb een gevoel dat heel die zaak met die "handgranaat" zwaar overdreven werd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Vreemdeling
|
![]() filo,
fijn dat je geen discussie wil voeren over mijn mening. Is ook geen discussie waard trouwens. Zoals eerder gezegd is een mening een mening en geen feit. jij de jouwe en ik de mijne, en het enige wat we kunnen doen is onze mening zeggen en zien wie ze volgt en wie niet. Denk dat ik er wel meer achter mij zou hebben als jij maar dat maakt niet uit. Juist een vraagje? Ben je zelf islam / moslim? Waarom probeer je hun dadeen goed te praten? Enkele jaren geleden werden er beelden uitgezonden van hoe schandalig het Belgische leger was in die oorlogslanden, heb je dat toen ook goedgepraat of ben je echt een racist? |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Vreemdeling
|
![]() moord valt NOOIT goed te praten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In feite was het gewoon aflossing van de shift en werden die mensen per ambulance van de werkplaats afgevoerd om de volgende shift te laten voortwerken! Toch een schande hé filo hoe ze doodnormale dingen in een vals kleedje wensen te steken en er bovendien nog een handgranaat bovenop bijfantaseren! Het is werkelijk godgeklaagd (Allahgeklaagd om beter te zijn, zeker ) nietwaar ? Filo lijkt me roomser dan de paus te zijn, of om het met Theo Van Gogh zijn woorden te zeggen, Filo is meer Mekka dan Mohammed.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |