![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp maar al te goed dat het geen deugd doet om het deksel op de arrogante neus te krijgen maar de cijfers zijn wat ze zijn. In Vlaanderen is gemiddeld 38% van de bajesklanten vreemdeling. In St Gillis is dat 80%.
Een totaal van 13% gedetineerde "Antwerpenaars" in de stad waarvan "mijn held" burgemeester is valt best mee vergeleken met het aantal criminele Brusselaars dat in de Brusselse gevangenissen van gratis kost en inwoning geniet. Leve de multicultuur!
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 18 augustus 2017 om 16:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() KLoten met een hoofdletter schrijven in het midden van een zin, wat betekent dat meester?
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ik op mijn pc een automatische corrector heb dat kloten automatisch met een hoofdletter schrijft. Net als eigen of voeren.
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik gedaan maar mijn antwoord bevalt jou niet.
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze Forumschoolmeester zal dat geweten hebben want hij gaf jou niet tegen je Kloten.
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar soit, ik vermoed dat dit het vervolg is van uw operatie Sabotage...
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is zaaaaalig. ![]()
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb anders de indruk dat Callimero Bartje geen schrik heeft voor negatieve publiciteit. Hij is daar volgens mij aan gewend. Ik wil de politici niet de kost geven die geld geven voor een beetje publiciteit, van welke aard ook.
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze forumschoolmeester reageerde idd niet op jou omdat je Kloten met een hoofdletter schreef, maar wel op mij omdat ik jouw hoofdletter in de verf zetten.
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik heb jou uitgelegd vanwaar dat kwam. Case closed, neen?
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb uitgelegd waarom Jack mij schreeuwen verweet omdat ik in vet zette wat uit jouw toetsenbord kwam.
Jij noemde dat een vervolg op mijn operatie Sabotage. Blijkbaar zijn er meer woorden die jouw spellingscorrector met hoofdletter schrijft. Vreemd want mij is dat verschijnsel nooit eerder opgevallen. Jij wilde al eerder de case clozen, maar het zalige gevoel dat jij krijgt bij de veronderstelling dat Calimero Bartje zich achter de rug van zijn politiemensen verschuilt moest nog eerst door jouw haatdragende uitlaatklep. Ikzelf zou er jou liever de cijfers van het percentage multiculturele verrijkers in de Brusselse gevangenissen nog eens inpeperen, maar eigenlijk ben ik hogelijk voldaan. Ga in vrede mijn zoon.
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerste ontsnapping : het komt even in de pers, maar voor het overige zwijgt iedereen erover. Tot De Wever zich verplicht voelt om zijn verantwoordelijkheid af te duwen naar Geens. http://www.knack.be/nieuws/belgie/de...al-880627.html Want ja, de feiten zijn blijkbaar niet duidelijk genoeg: "Volgens onze informatie hadden ze een agent geslagen en waren ze met hun handboeien nog om uit een politievoertuig gevlucht." http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...ntwerpen.dhtml Of denk jij ook dat die gasten zijn kunnen ontsnappen wegens 'gebrek aan veiligheidsklep'? Wat tevens zou betekenen dat die politiemensen onbekwaam zijn om hun job te doen, hé... Want ja, de overbrenging van gevangenen van de gevangenis naar het justitiepaleis maakt deel uit van de opdrachten van de politie. Uit een antwoord op een parlementaire vraag: "het overbrengen van gevangenen worden thans uitgevoerd door de geïntegreerde politie met ondersteuning van het Veiligheidskorps." (Niet-gepubliceerde dwingende richtlijn MFO1). Dat is dan ook het eerste incident, waar De Wever duidelijk bleit 'het is mijn schuld niet' terwijl zijn politiemensen, waarvoor hij politiek verantwoordelijk is, duidelijk in de fout zijn gegaan. Het had kunnen stoppen, maar helaas voor Bartje... Twee nieuwe ontsnappingen binnen de twee weken, dit keer in omstandigheden waar enkel de politie voor bevoegd is. De 'verdachten' zijn immers nog niet onder aanhoudingsbevel, nog opgelsoten in de gevangenis. Zodus kan Calimero Bart dit keer niet verwijzen naar het veiligheidskorps, en dus naar Geens. Wat zien we dan, of liever, wie zien of horen wij niet meer? Tadaaam, Bartje. Hij is verdwenen. Wie komt ineens naar voren? Jawel! http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...duitgang.dhtml ... de politiewoordvoerder. 'Nuff said.
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lees nergens dat Calimero Bartje zich achter iemand's rug verstopte behalve hier.
Calimero Bartje is een Belgische politicus. Hij lijdt aan dezelfde ziekte als alle andere Belgische politici. Als je die allemaal wil aanpakken omdat ze zich achter andermans rug wegsteken is er voor jou nog bergen werk aan de winkel. Eerlijk gezegd heb ik er nu genoeg van. Ik maak er bij deze een eind aan. Doei!
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw bijdragen waren toch niks waard.
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze komen klaar bij de gedachte alleen al dat ze BDW weer een loer hebben kunnen afdraaien en och arme, ze zien zelf niet dat ze, buiten een paar hardleerse goedgelovigen niemand meer in de luren leggen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat weet je toch? Laatst gewijzigd door Another Jack : 18 augustus 2017 om 19:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |