![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moet Francken ontslag nemen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
11 | 15,49% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
60 | 84,51% |
Aantal stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ben akkoord dat het best eerst allemaal moet worden uitgespit of het wel klopt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of misschien heimwee naar het indekken van een dronken politiecommissaris?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik begrijp de Vlamingen niet meer...........Al jaren lees ik hier regelmatig spreken over "5 minuten politieke moed", over "iemand met ballen" . Nu er eens eentje is die zijn eigen mening, en die van een "significatief aantal Vlamingen" verdedigd, zelf als hij dat tegen de Premier moet doen wordt de man verguisd door een klets onbekwamen. Ok, er zullen altijd zwakke figuren rondlopen die jaloers zijn op het succes van een ander omdat ze zelf de capaciteiten niet hebben om het te maken. Gelukkig tonen ze die jaloezie op zo een gemene en doorzichtige manier dat iedere Belg daar kan doorheen kijken en hun eigen onbekwaamheid duidelijk wordt.
Dus , we hebben iemand met ballen..........en ik steun hem ten volle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaloers ?? Waarom zou ik ?? Mijn huis werd eigenhandig betaald met mijn eigen zweet. En dat is mij veel meer waard dan zo'n bekakte villa waarvan het gesjoemel en gefoefel zo van de muren druipt.
Ik gun iedereen zijn paradijs op aarde, maar DAT soort rijkdom kan één koppel niet op een rechtmatige manier vergaren.
![]() |
#148 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Europees Commissaris
|
![]() Omdat hij meermaals het parlement heeft voorgelogen.
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Europees Commissaris
|
![]() Blijkbaar zij er hier mensen die er belang bij hebben dat er zoveel mogelijk ongeletterde vreemdelingen ons land binnenkomen om van het OCMW te genieten?
Ik zou graag weten welk belang want ik heb ook graag een Euroke meer. Betalen sommige politieke partijen per mail of per posting? |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor mijn part horen die hier niet, dus buiten, eender op welke manier en zo rap mogelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat zou de andere partijen zeker in dank afgenomen worden door de kiezer. ![]()
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zever in pakskes. Francken zou moeten opstappen omdat zijn geboekte successen een doorn in het oog zijn van zijn collega's. Trouwens, als de cd&v het echt meent, moet ze maar uit de coalitie stappen en naar vervroegde verkiezingen gaan.
![]() |
#156 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Francken is de populairste politicus op dit moment. De publieke opinie staat dus achter zijn beleid.
Er is geen partij die zich geroepen voelt om de beul te leveren voor chop chop. ![]()
![]() |
#157 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. kom kom .. de kwestie is niet of wie dan ook behoefte heeft aan de VN .. de kwestie is ook niet of er hier behoefte is aan illegale of andere Soedanezen .. de kwestie is dat een lid van de uitvoerende macht ons blaaskens wijsmaakt .. de kwestie is dus dat meneer Francken het ambt van minister of staatssecretaris onwaardig is ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() .. voor, achterom en zijwaarts, Wouter ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 23 december 2017 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. poepsimpel .. dergelijk sujet hoort niet op "vreemdelingenzaken" .. de man in kwestie hoort op geen enkel van de "zaken" die de uitvoerende macht uitmaken ..
|
![]() |
![]() |