![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Waarom moeten wij ons aanpassen en zij niet? Zeggen wij 1 verkeerd woord dan is het racisme. Maar zij mogen ons wel elke dag voor het vuil van de straat uit maken. Ik heb jarenlang verplicht Allochtonen moeten aanwerven. En elke maar dan ook elke Vlaming had constant er problemen mee. Veel werknemers zijn geplooid maar nog was het niet goed genoeg. De allochtonen bleven provoceren tot er een handgemeen was. Tot ik een allochtoon/Moslim zijn C4 gaf. Tot doodsbedreigingen toe om die rustig zijn job te laten houden zodat hij 's nachts kon slapen (continue nachtdienst). Op het einde waren we de klant kwijt. Hij wou niet meer betalen voor iemand die lag te slapen. Tientallen allochtonen zijn er op een moment aangeworven. Ze spraken met moeite enkele woorden Frans maar moesten eigenlijk perfect de drie talen Nederlands - Frans en Engels kunnen. We speelden meer dan ooit massaal klanten kwijt. Maar ze moesten van de hoofdzetel aangeworven worden. Op een moment mochten de Belgen zelfs niet meer overdag in de refter eten omdat het Ramadam was. En als je er een opmerking over maakte dan was je een racist en kwam er op de hoofdzetel een klacht binnen. En mocht je het gaan uitleggen. En dan ontploft op een moment de bom en ben je voor de directie een Vlaams gezinde nationalist die weigert Frans te spreken en racistische opmerkingen maakt. En vandaag ben ik dus jawel racist. En ik ben er nog trots op ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin. Ganshoren Jette Koekelberg St Agatha Berchem en Evere zijn eveneens rustige nette gemeenten. Grote delen van Anderlecht eveneens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij lag het probleem bij de hoofdzetel en de directie van uw bedrijf. Ik zie hier in het Brusselse veel allochtonen aan het werk. Die slapen niet maar werken. Wie een machine bestuurt kan moeilijk slapen evenmin wie met een bus rijdt. Ook tijdens de ramadan werken die door. Bij Audi Vorst wordt evenmin geslapen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 februari 2018 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de overige drie zijn er grote delen eveneens rustig en normaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik denk niet dat er in Brussel nog 5% Vlamingen wonen. Nog een paar jaren en tweetalig betekent in Brussel "Frans-Arabisch". Geloof me, ik ben daar niet "zomaar" weggegaan.
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Wie verlaat weer als eerste het schip ?? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 februari 2018 om 17:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen in het paradijselijke Vlaanderen weer een faits divers.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180221_03369393 |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Detail. U vergeet het woordje "zinkend".
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed nieuws. Als hoofdstad van Vlaanderen kan dit enkel worden toegejuicht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij woont ook in een residentiële, dure, maar vooral (zo goed als) islam-vrije gemeente. Dus, wat is het verschil ??
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat het passief aggressief gedrag van muzels in groep velen onder ons de kriebels bezorgt. Voeg daarbij de zeer doorgedreven bewierroking van deze groep door hun knuffelaars.
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun huis verkochten ze dan met veel plezier aan een muzel als die er maar goed geld voor gaf. Of het moet zijn dat die moslims daar van de een op de andere dag met 5000 tegelijk in zijn straat zijn komen wonen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 februari 2018 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Bruxelles aantrekkelijker dan ooit? Laat me niet lachen. Corrupter en meer verloederd dan ooit ja.
|
![]() |
![]() |