![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben geen fiscalist, maar volgens mij klopt het bovenstaande niet en is hij een meerwaarde verschuldigd omdat zijn huis deels als activa stond ingeschreven in de boekhouding van zijn vennootschap.
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De gemakkelijkste weg van iemand zonder ballen aan zijn lijf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Parlementslid
|
![]() Waarom zou ik dat moeten doen? Ik ben gelukkig en leef zonder enige vorm van stress. Ik heb mezelf niet serieus in schulden of zo gestoken. In mijn ogen is dat gewoon een heel zwak individu die zijn verantwoordelijk niet durft nemen en de ellende voor zijn erfgenamen wou laten. En dat is dan een Euro parlementslid
![]() Laatst gewijzigd door Profiteur : 4 april 2018 om 12:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk zou het beter zijn dat de media slechts ingelicht worden vanaf dat er iets meer is dan een vermoeden. Dat gold naar ik al zei, destijds voor Di Rupo, en verder dus ook voor iedereen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals Steve 'Beria' Stevaert bedoel je?
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bij het liquideren van een BVBA, b.v. als een zelfstandige stopt, kunnen zulke lijken uit de kast vallen. Meerwaardebelasting + liquidatiebonus bij het opheffen van hun familiale vennootschap hebben al velen geruïneerd als ze dachten op pensioen te kunnen gaan met een appeltje voor de dorst.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben het weer over de NVA! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan de letters NVA hebben ze genoeg! Hun bloed begint al te koken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jullie zijn ok en al de rest zijn "ongelovigen" die niet beseffen hoe goed links toch is! Gooi er een bommetje in... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Europees Commissaris
|
![]() Hmmm ... ik krijg ineens zin om hier op het forum eens te zoeken naar "auteur=schoofzak && tekst bevat 'Meeuws' of 'Termont'"...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou te gemakkelijk zijn moest je bij de liquidatie gewoon de activa onbelast in je zak kunnen steken.
![]() |
![]() |
#156 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Alleen hebben velen bij de start van hun activiteiten met de toenmalige regel- en wetgeving rekening gehouden. Steeds weer heeft de overheid de regels veranderd en aangepast tijdens de rit. Op dat ogenblik zaten bepaalde activa reeds in de vennootschap en kon men het niet meer terugwerkend maken. Het is vooral de regering De Haene die op deze wijze de kleine vennootschappen geviseerd heeft door de regels aan te passen met grote fiscale gevolgen, die nu op latere leeftijd duidelijk worden.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Gouverneur
|
![]() Was die demesmaecker geen vtm nieuwsanker in een vorig leven? Een bekende vlaming wiens bekendheid politiek werd gerecupereerd om stemmen te winnen. Zo zie je maar, wanneer boertjes aan politiek gaan doen, vroeg of laat vallen die door de mand.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel accountants en boekhouders hebben geadviseerd om vastgoed voor privaat gebruik in een vennootschap te duwen. Ze verdienen er goed aan. De notaris mag ook zijn ereloon rekenen. Soms komt er nog een bedrijfsrevisor met zijn rekening langs. Deze doet beroep op een beëdigt schatter of landmeter die ook zijn rekening presenteert. Maar, .... Het leven gebeurt.... De familiale opvolging loopt niet zoals ooit gedacht. De inkomsten van de vennootschap leiden onder de conjunctuur of andere redenen ( vechtscheiding, ambras in de familie, ziektes, overlijdens, ontaard nageslacht, drank, drugs, hoeren, veelwijverij, nymfomanie, megalomanie, spilzucht, schoonfamilie, fiscus die het anders ziet, ...) Geen nood. De notarissen, accountants, bedrijfsrevisoren, boekhouders, beëdigde schatters, landmeters etc. staan klaar om opnieuw hun rekening te presenteren voor het regulariseren of liquideren van de vennootschap.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 4 april 2018 om 15:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arme Mark.
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ieder spreekt uit zijn eigen ervaring of waarvan men kennis heeft uit zijn omgeving. Ik raad niemand aan om vastgoed in een bvba te stoppen die ook andere activiteiten heeft.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |