![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds zijn volgens mijn de meeste van die trouwers ook in feite gewoon Belgen. Weliswaar met een vreemde achtergrond maar als ze Belg zijn of hier legaal verblijven maken ze integraal deel uit van de samenleving. Trouwens ik heb hier al menige maal geschreven dat als de Turkse trouwers de boel op stelten mogen zetten dat Vlaamse trouwers dat dan ook maar mogen doen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 april 2018 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rond de pot draaien is immers uw specialiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus voor 1 op de 3 Vlamingen zijn die Turken een zegen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ergens hebt ge gelijk. Wet is wet en drugs is drugs, dus kunnen we wiet gelijk stellen aan elke andere drug en de straffen gelijk schakelen voor elke andere misdaad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De laatste zin is gewoon wartaal. Lijkt wel of je (het) beetje moe wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Koeien zijn koeien en zullen nooit paarden zijn of worden. Op weinige uitzonderingen na blijven moslims wat ze zijn: moslims. België is geen moslimland. Dat worden is een ramp... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of die Turken of Belgische Turken als je het wil veelal OCMW Belgen zijn betwijfel ik. Persoonlijk vind ik Turken niet direct luie mensen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 april 2018 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang we geen gedachten kunnen lezen hebt u gelijk.
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie moeten we daarvoor bedanken dat dit zomaar in zijn werk is kunnen gaan? Wie moeten we bedanken dat België al half vol moskeeën staat? Wie moeten we bedanken dat de criminaliteit in de hoogte gaat. (men zegt wel van niet maar laat dat een grove leugen zijn) Die bende die aan 'vriendjespolitiek' doet en verder hun kop in het zand steken zolang hun pree er maar ligt? ![]() Politie identificeerde auto’s van de trouwstoet in Genk Citaat:
Tot vervelens toe herhaal ik met enige graagte dat ik er géén probleem met heb dat de Islam op zich bestaat en dat er mensen zijn die dat willen beleven op de manier dat het gesproken/geschreven staat maar in ons land en de EU in het algemeen hoort het niet thuis op de manier dat die mensen dat hier willen invoeren of ze zullen serieus moeten werken aan hun manier van samenleven met anderen die niet van die strekking zijn of er zelfs geen boodschap aan hebben punt ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leefloon, kindergeld enz zouden voor binnenstromende vreemdelingen moeten beperkt worden tot een bepaalde tijd. En ze dan een jaartje op voorhand verwittigen dat ze hun biezen mogen pakken als ze ondertussen niets anders hebben gevonden dan de weg naar het ocmw! Kijk eens hoeveel vreemde "leefloners" er niet bij zijn gekomen de laatste jaren, vooral in het Brusselse! Diegenen die in ons plaatje passen kunnen de rest niet verstoppen of doen vergeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zijn onze "zelfmoord" aan het voorbereiden! Daar was toch een telefoonnummer voor diegenen die voelen dat ze in die richting gaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Minister-President
|
![]() Zou het niet eerder zo moeten zijn dat noch Turkse noch Vlaamse trouwers de boel op stelten mogen zetten?
![]() |
#156 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toon me eens waar. Met jouw geheugen mag dat geen probleem zijn.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 april 2018 om 08:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |