![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Turkse Limburgers zullen content zijn.
![]() |
![]() |
#142 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Eigenlijk lees ik dat gij ook een voorstander zijt van meer eigen bevoegdheden voor Limburgers. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Limburger Camille Huysmans is anders wel lange tijd burgemeester van Antwerpen geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens: Citaat:
Wie vroeg er weer naar bewijzen? Laatst gewijzigd door pajoske : 9 mei 2018 om 12:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Antwerpse politici gedragen zich te vaak alsof het centrum van de wereld in hun stad ligt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat lees jij heel juist Pajoske. Feitelijk heb ik mij niet echt te moeien met Limburg maar het is inderdaad een streek waar ik mij meer thuis voel dan in Vlaams-Brabant. Limburg heeft meer en echte mogelijkheden. Maar ik hoop dat de Limburgers ze kunnen en mogen benutten. Want politiek België heeft maar één aandachtspunt en dat is de macht van de partijen behouden. 50 jaar terug had ik bijzondere aandacht voor mijn streek en stelde diverse projecten voor; o.a. het waterniveau terug op peil brengen in de meeste zijbeken van het Demerbekken en dit zonder veel kosten. Over details ga ik niet uitweiden. Maar o.a. de ijsvogel een leefbaar habitat bezorgen was één van de opties. Maar vijftig jaar vergaderen heeft.....nog niks opgebracht. Telkens zijn er hier of daar plaatselijke politiekers die om verdachte redenen alleen maar tegenwerken. Familie van varkenskwekers meestal die absoluut iedere beek willen vervuilen met drijfmest. Zelfs Nederlands mest wordt via Postel over de grens gebracht en wordt bij ons uitgereden. Zelfs de groene jongens liggen soms dwars. In beken met zuiver water gedijen volgens hen teveel muskusratten. Ofwel gaan ze op zoek naar minuskule verdwenen waterplantjes in drooggevallen beken. (o.a. waterlepeltje) Terwijl dat plantje nooit zal groeien of overleven zonder water. Iedereen wil op zijn manier pluimen op zijn hoed steken via de stomste voorstellen. Zet tien groene jongens bij mekaar en er volgen tien idiote voorstellen. En zo komt er nooit iets waardevols van grond natuurlijk. Eenden hebben we ook bij ons niet nodig in overtal. Wij kwaken zelf al genoeg. Alleen de eieren komen niet tevoorschijn. ![]() Mijn leven zal te kort zijn om nog een stukje vroegere natuur uit zijn as te zien herrijzen zoals het eenmaal was. Je merkt dat ik een gek van de oudere generatie ben. De generatie van zotten die hebben afgedaan. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 9 mei 2018 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
OV. Ik herinner me een belangrijke figuur in het verhaal van De Lijn. Een zekere Stevaert. Was dat een Limburger? Of vergis ik mij? NMBS. Ook Vlaanderen is hier niet in bevoegd. Het is en blijft een federale bevoegdheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hopla! Het feest kan beginnen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch bauw jij Beke na.
![]() |
#150 |
|
![]() Gene paniek.
Ik heb geen tijd en goesting meer om te antwoorden op zinloos gelul. Veel liever lees ik uw antwoorden die dikwijls langdradig, maar wel zinvol zijn. En voor de rest denk ik dat wij tegenwoordig veelal met hetzelfde bezig zijn: onze eigen hof. Maar dat is tevens voor een deel werken aan de groene long waarvan anderen mee profiteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ga er al te dikwijls van uit dat men moet aantonen dat de aangebrachte elementen aantoonbare waarheid zijn. Zoiets kan je niet bereiken met one -liners. Dat zijn maar kreten van dezen die er gewoonlijk niks van af weten of politieke slogans. Of mijn bijdragen zinvol zijn vraag ik mij niet af. Ik neem waar en als ik vind dat het de verkeerde kant uitgaat dan zeg ik mijn mening. Ik begrijp best dat iemand een andere mening kan uiten en soms ook een verkeerde. Mensen met een mening hebben tenminste iets. Maar verkeerde opties nemen met vele mensen tesamen gaat er bij mij niet in. Dat zijn geen meningen maar gedrag van bendes handpoppen. Ik heb wel al geleerd dat er op dit forum daar best niet op gereageerd wordt want dan krijg je soms een bende hooligans op uw nek. En met zulke clubs valt zeker niet te praten. Het is gewoon tijdverlies. Gewoon kraaien: "Dood aan de sossen" geeft bij mij aanleiding tot een definitief oordeel over waardeloze personen. Idem dito voor andere partijen. In iedere partij zitten mensen die de scheve schaats rijden maar niet allemaal dus. Ik weet wat het is. Gewoonlijk draait iedereen op binnen een collectief voor het gedrag van een paar maffiosie. Als het zover komt blijft alleen de eer aan zichzelf houden. Dan kan je uw tijd steken in aangenamer zaken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je moet geen vragen stellen aan mensen wiens antwoorden jij toch negeert Jan. Pajoske heeft wel door dat je komt lullen. ![]() Ik ook trouwens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() Niet letten op pajoske op dit gebied, de meest limburgers apprecieren hun groen en natuur omdat hun dit net onderscheidt van bvb Antwerpen of Oost Vlaanderen.
Dat Bungalowpark in eisden staat daar perfect legaal, maar het is en blijft een klucht die al 20 jaar duurt en op dit moment door niemand gewenst is. Ik denk dat ik weet vanuit welke optiek hij redeneert: die van ondernemer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ter afsluiting van mezelf wil ik nog een advies kwijt en dat is :"hoedt U voor valse profeten." Je kunt hier gemakkelijk het kostuum aantrekken van een door uzelf geviseerde partij en iedereen op de heupen beginnen werken; wel wetende dat je die partij bewust naar de kloten helpt met uw inbrengen. Daarom alleen al weiger ik het kostuum aan te trekken van gelijk welke partij. Ik misbruik dus niks of niemand. Maar wantrouwen doe ik er wel een paar op dit forum. ![]() Daarom het advies. Einde. Laatst gewijzigd door werkman : 10 mei 2018 om 14:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |