![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van alle types soldaten uit WO1 staan die "waarnemers" bij mij met stip vooraan...
Die gasten mochten er van uitgaan dat ze iedere 5de keer hun ballon vroegtijdig dienden te verlaten,hopende dat hun primitieve parachute met vastgemaakt trekkoord zou openen (hetgeen niet gebeurde als de mand van de ballon te snel naar beneden kwam).. De truc was te springen nog VOOR de ballon begon kapot te gaan als gevolg van "fanmail" van passerende tweedekkers.... Wat een "beroep" was dat zeg..... ![]()
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pas op met macha vrouwvolk.
Als je niet onderdanig genoeg bent zijn ze in staat u de keel over te snijden. Uiteraard moeten ze niet weten van het mannetje. Zij zijn het in hun huisje.
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeie mama's en papa's leren hun kinderen grenzen te verleggen. Angsten te overwinnen. Fysiek en mentaal te hardenen .
Slechte mama's en papa's geven hun een tablet en zitten zelf op hun pc of zo. En doen niks. Tja...?
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar moet u echt niet bang voor zijn. U bent het niet waard om een gevangenisstraf te riskeren.
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn andere manieren om grenzen te leren verleggen dan een kind met hoogtevrees op een turntoestel te dwingen.
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij had een groot probleem met alles wat te maken had en nog heeft met fysiek. Had de bok een stoel geweest om op te gaan zitten je sprong er als eerste op. De rest lieg je wat bij elkaar als excuus. En uw ouders hadden geen zin er wat te doen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 14 augustus 2018 om 11:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() Hier moet ik mambo gelijk geven.
Mijn zoon durfde niet in het diepe zwembad. Met zwemvestje aan ook niet. Ik heb hem er op een gegeven moment gewoon in gesmeten, en toen begon hij te zwemmen. Dezelfde dag nog heeft hij er 3 uur in gezeten. En wat een plezier. PS: Mijn zoon kan zelfs zonder zwemvestje goed zwemmen. Maar de angst.....moet gewoon overwonnen worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw zoon heeft dankzij u een hele grote grens verlegd..
![]() |