![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
U maakt een prachtige analyse:
Citaat:
Tja, als de wereld het moet gaan hebben van
![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 25 november 2004 om 09:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U bent dus, ongetwijfeld vanuit uw diep-menselijke vredelievendheid, de mening toegedaan dat diplomatie geen nut heeft en dat oorlog en militair geweld de aangewezen methode is om problemen op te lossen. ____________________________ Dogma's zijn de laatste stuiptrekkingen van een religie. De Openbaringen van Flippend Rund, 582 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
_____________________________ Het VB is het symptoom, de rest van de politiek is de kwaal. De Openbaringen van Flippend Rund, 580 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar soms helpt 'gewone' diplomatie niet meer, zoals ook dUSK, U weet te vertellen? Of heeft U dat in uw leven nog nooit meegemaakt? U, als linkse superintellectueel ![]() De stelling luidt: "oorlog is slechts de voortzetting van diplomatie met andere middelen". Waarschijnlijk is die stelling reeds opgenomen in "De Openbaringen van Flippend Rund", maar is me dat ontgaan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Burgemeester
|
![]() Mag ik eens vragen : waar wil je Iran eigenlijk van overtuigen?
![]() |
![]() |
#147 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoe kom je er trouwens bij dat ik links ben. ![]() ____________________________ De enige manier om uw kleine kantjes te overwinnen is ze te omhelzen. -- De Openbaringen van Flippend Rund, 170 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
En dan maar klagen dat de Walen met ons geld gaan lopen... ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Hoe logisch is dat jong? Goed dat je pleit voor het tegengaan van een nucleaire dreiging vanuit Iran. Maar wat me die nucleaire dingen die hier in onze achtertuin staan opgesteld door "de grote democratie?" Waarom moeten die daar dan staan? En als die daar mogen staan, waarom Iran dan niet? En kom niet af "omdat ze niet democratisch zijn". Ook in een democratie kan een zot op de knop duwen...
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Burgemeester
|
![]() En om ze te overtuigen hun "verdediging" niet op te voeren, wil je ze gaan aanvallen?
Da's even logisch als "stop met die cursus karate, of ik sla op je bakkes!"
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar allez, nogal een geluk dat we de Russen nooit zo durven schofferen als we met de Amerikanen doen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Jolle : 25 november 2004 om 12:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
De kans dat in Iran een maffe moslimfundamentalist op een knoppe is immens veel groter dan in een democratische maatschappij als de onze waar de leiders uit het volk komen en deze vertegenwoordigen en dienen verantwoording af te leggen. Het probleem is gewoon dat wij die maffe moslimfundamentalisten niet vertrouwen. Hun cultuur is gebaseerd op een achterlijk en geweldpredikend boek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb vlug tussen de soep en de patatten een e-mailtje gestuurd naar Barosso met het dwingende verzoek de 'onderhandelingen' die de drie grootste EU-lidstaten, Duitsland, Frankrijk en Groot-Brittannië, voeren met Iran over zijn nucleaire programma stop te zetten... Als Frankrijk en GB die wapens mogen bezitten, waarom Iran dan niet? Het moet gedaan zijn met Iran te schofferen en de schrik op het lijf te jagen met het zwaarste middel dat de EU heeft: ,,Het bezoek van de ambassadeurs is het zwaarste middel dat we hebben.'' [size=1]http://forum.politics.be/showthread....7&page=8&pp=20[/size] Waarom zouden we trouwens Iran niet vragen om tot de EU te willen toetreden? ![]() Maar wat ik me plots afvraag is "Waarom mag ik (en anderen) me niet bezorgd maken om de nucleaire wapens van Iran, als de drie grootste EU-lidstaten, Duitsland, Frankrijk en Groot-Brittannië, dat WEL mogen doen?"... U gaat me toch niet vertellen dat de leiders van die drie landen (die dan de hele EU nog vertegenwoordigen) minder verstand hebben als een spitsmuis? ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 25 november 2004 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
____________________________ Het westen levert op dit moment de meest krachtige, creatieve en relevante ideeën, is superieur op het gebied van militaire processen, technologie en beschikt over de meeste economische bronnen. Het westen domineert de financiële instituties en alle informatienetwerken. Alleen als Moslims deze realiteit erkennen kunnen zij de noden van de moderne tijden werkelijk te lijf gaan. -- Mohammed Khatami, president van Iran sinds 1997 |
|
![]() |
![]() |