![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mediamarkt heeft ook zijn eigen webwinkel maar Mediamarkt speel vuile trukjes zowel in winkel als website. Zelf meegemaakt, een product staat aan 499€, de maand nadien in "reclame" in het groot 799€ met een dikke rode streep door 599€. Is absoluut niet zo goedkoop als ze laten uitschijnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja het is properder om het uit China te laten komen.
![]()
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je meent het nog ook zie ik. ![]()
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En uwen olie komt bij jou uit de tuin?
![]() En uw brolwagens zijn made bij uw deur? Die kraan die ik bestelde komt wslk uit Duitsland, https://www.blanco-germany.com/fl_be...e/profiel.html via Belgische verdeler: https://www.blanco-germany.com/fl_be...et_blanco.html Die mengkranen worden met een Porsche diesel naar Vlaanderen gereden. ![]() Mambo hier uw Chinese producten uit de Brico, lol. https://www.brico.be/nl/makers/thuis...international/ Kun je zelf afhalen. Laatst gewijzigd door Micele : 7 november 2018 om 19:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Klassieke retail is op sterven na dood, easy as that (en dat is inclusief de concepten ?* la Colruyt/Delhaize/Carrefour). Digital is the way forward, ook in retail en dat hebben de groten der aarde al een tijdje door. En verder: leer met een PC, het internet en online activiteiten, inclusief betalingen, omgaan. Op vers voedsel na is er bitter weinig wat wij nog expliciet in een fysieke winkel gaan kopen en qua elektronica kopen we al jaren digitaal. Nooit issues mee gehad, nooit fraude gehad, nooit problemen gehad met foute/slechte leveringen. Nuja goed, 't zijn dezelfden die virussen op hun PC oplopen, die typisch zo stoem zijn om zich aan fraude te laten vangen ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Digitaal marcheert dus evenmin. Dus fysieke winkels die digitaal online aanbieden gaan in hun totale blote moeten verdwijnen. Want jullie kopen daar echt bijna niks meer. De cijfers staan ergens in het begin. Haal ze op en evalueer ze.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 7 november 2018 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel en veel verder dan de lokale handelaars. Ieder bestellingen zit in een klein doosje van heel ver weg....1000den km onderweg naar uw huisje. Dat is dus verkwisting met kapitale hoofdletters. En dat allemaal uit luiheid. Puur lui zijn. En dan maar zanikken over diesels.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 7 november 2018 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles komt uit een centraal magazijn en wordt bij u thuis afgeleverd door dezelfde auto. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Gipsy : 7 november 2018 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als kmo niks meer aan eigen volk.
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lokale winkels hebben enkel oude, achterhaalde rommel tegen woekerprijzen.
Geef mij maar online webshops van grote spelers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Euh dus echt niet.
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is krak hetzelfde verhaal dat wij hier hebben met buitenlandse chauffeurs, metsers en noem maar op. Ze werken hier aan lager tarief, staan ingeschreven ver weg, weinig belasting ....etc. Het geld trekt weg, de werkloosheid neemt toe en de uitkeringen nemen toe en iedereen die wel nog werkt heeft steeds wat minder over. Kortom miserie. Nu moeten ze hier wel belastingen betalen en zo verder. Het betert nu. Wel buitenlandse webshops mogen zich aan hetzelfde verwachten. Verkopen is ook werken.
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk is dat de essentie van de ganse discussie...
Als consument WETEN we dat zowat alles wat "leuk" is in de Volkrepubliek of aanbelanden vervaardigd wordt en aanvaarden we dat daar onze centen naar toe gaan. De "Europese" tussenpersoon/dozenschuiver (ook wel "handelaar" genoemd) is eigenlijk bijna overbodig geworden.
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 7 november 2018 om 22:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schoenen of kleren kocht ik nog nooit in een webwinkel/
|
![]() |
![]() |