![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Valt dat mee dat aanpassen ? Gezien jij tot nu toe je al altijd hebt moeten aanpassen heb je daar toch enige ervaring mee ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 27 februari 2019 om 10:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't moet verschrikkelijk zijn, die grote francofonie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of U dat nu leuk heeft gevonden of met het nodige enthousiasme heeft gedaan doet er niet zoveel toe. Feit is U dat U zich toch al uw ganse leven heeft moeten aanpassen aan de staat België. De kans is niet onbestaande dat U dat zal moeten doen tot het einde van je dagen. Of om het met uw woorden te zeggen je zult wel moeten ventje.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 februari 2019 om 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door marie daenen : 27 februari 2019 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Afwachten maar Marie. Er zit (r)evolutie in. De tijd werkt in het voordeel van de Vlaming. Ofwel wordt Europa een echte eenheid en dan heeft Frankrijk ook niets meer te zeggen. En mislukt dat dan hebben ze ook geen geld meer om iets te zeggen. Nu is er weer heibel tussen de Ollanders en Parijs. De Fransen pikken het niet dat Nederland (KLM) meer aandelen kocht in het moederbedrijf Air France. Ze hebben de Ollanders geadviseerd om dat zeker niet nog een tweede maal te doen. Ook in Nederland voelen ze dus de expansiedrift. Parijs zou dat graag zelf doen natuurlijk maar.....ze hebben weeral geen geld meer op overschot. Waar horen wij dat al jaren? Is dat de reden dat onze staatsschuld zo oploopt? Wil men daardoor ook onze concurrentiepositie uitsluiten? De oplossing wordt voor de hand liggend. We maken de Belgicisten het hier kotsbeu zodat ze bij Frankrijk gaan huren. En wij verenigen ons met de Ollanders. Eén volk; één taal! En als tweede taal kiezen we een wereldtaal. Dus Engels. Gedaan met de ellende hier. Ik ben het mijn hele leven al beu om tweederangsburger te spelen. Alhoewel "la petite différence" wordt niet veroorzaakt door de gewone Waal. Wel door waterhoofden die met kleine verschillen te cultiveren constant op de loer liggen om in de wolken te zweven. En dat wijf van Hitler mogen ze hier ook buiten gooien. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 27 februari 2019 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Allebei zien jullie het verkeerd. Je baseert jullie cijfers op de eurocraten. Dezen sturen hun kinderen naar "Brusselse scholen" die wij betalen. Die eurocraten betalen echter niks op hun Europees loon. Dus Brussel zal altijd geld te kort hebben. En wij maar betalen dus. Voor betere en bredere autostrades; voor brokstukken die uit de plafonds van de tunnels vallen en voor de kosten van plunderen en vechten of hooliganisme. Tout court; nen hele lange lijst! Eerlijkheidshalve moet ik er wel bijvoegen dat madame; als ze zelf werkt; wel iets meer moet betalen omdat het loon van haar echtgenoot wel bij haar inkomen wordt geteld om het percentage van de aanslag vast te stellen. Daarom gaan de meeste van die madammen liever niet werken. Wel de Brusselse kasseistenen verder de grond in rijden met de voiture. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heel duidelijk, en daarom ook dat ik niets tegen een franstalige of een Waal als persoon hebt... maar des te meer heb ik tegen de waterhoofden die met kleine verschillen te cultiveren constant op de loer liggen om in de wolken te zweven. De vrees bestaat wel dat in alle indoctrinatie die ze vanaf de paplepel mee ingelepeld krijgen de meeste franstaligen totaal verloren zijn en niet meer het verschil tussen recht en krom kennen... Voor de rest ben ik het volkomen eens met je commentaar Parijs zou dat graag zelf doen natuurlijk maar.....ze hebben weeral geen geld meer op overschot. Waarom denk je dat ze zich zo tegen Duitsland aanwrijven... schone schijn in hun gezicht en achter de rug de Duitsers beschuldigen van alle vieze vis terwijl het dikwijls zijzelf zijn die die vieze vis uitzetten... Maar dat mag zelfs hun eigen bevolking niet weten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 februari 2019 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Minister
|
![]() Citaat:
( al had ik liever zelf beslissende deelstaten zoals de Zwitserse kantons) .... Waardoor de NVA steeds als koekoeksjong in het politieke nest behandeld word. Zelfs zonder enige reactie van de particratie partijen, Vlaamse pers en TV toegelaten word dat de NVA door voornamelijk Franstaligen en links als extreem rechts bestempeld word omdat het Vlaanderen eerst in het vaandel voert. Terwijl geen enkele particratie partij of bv sp.a /PS of pers en TV het constant boerenbedrog van Agalev-Groen-Ecolo die hun extreem links economische aanpak wat gelijkstaat met dictatoriaal DNA steeds camoufleert onder Groen/milieu parabel om de almacht te veroveren in dit land! Dictatoriale almacht is steeds het DNA van extreem links. vb aanpak extreem links agalav-groen-ecolo: Huizen kraken >>>… annexeer de leegstaande woningen. Dexia >>>… annexeer het … Bedrijf dat compleet nieuwe milieu vriendelijke bedrijf wil bouwen om afval te verwerken en om te zetten in energie … mag niet kan niet omdat een bedrijf dit wil verwezenlijken > Groen juicht. Kerncentrales = bedrijf die CO2 neutraal energie leveren moeten toe, nog voor bewezen word dat we voldoende energie zullen hebben… De winkelstraat te Gent >> de Veldstraat loopt leeg degelijke winkels verdwijnen als sneeuw voor de zon rest nog eenheidsworst winkels Aldi of den Turk enz...in Gent, Want men Moet en zal fietsen.... De jeugd zal dus de geitenwollen sokken moeten aantrekken om zich te verwarmen en zeker zonder GSM waar ze kritiek mee zouden kunnen voeren tegen linke repressie….Kijk naar Venezuela daar hebben ze de olie en toch slaagt extreem links ook daar er in de bevolking in armoede te doen leven onder extreem linkse dictatuur. Ieder zen aanpak ....en Toch begrijp ik het echt niet hoor >>> alle politieke tegenstanders particratie en linkse oppositie, pers en TV >> allemaal verwijzen ze steeds naar de NVA dat ze met en voor alles ze doen, wat aangebracht werd in het parlement of hoe ze reageren op wat anderen aanbrengen alleen maar België willen doen barsten! En nog steeds zijn er die NVA los zien van Vlaanderen! Van de particratie partijen en links moeten we het ook al niet hebben om Vlaanderen te verdedigen want die streven nu weer steeds meer terug naar meeeeeeeeeeeeeeeeeeer federaal bestuur tot terug meeeeer achterkamer politiek in de senaat.... Ik zal wel weer te dom zijn zeker? Om te zien of te begrijpen……
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 28 februari 2019 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Alleen zeer dom dat die Vlamingen hun spaarcenten bij dit nu Franse bedrijf laten staan! Bij volgende beurscrash ( en die komt er) zal net zoals met Dexia gedrocht de poen van de spaarboekjes in Frankrijk weer verdwenen zijn via sjoemel toestand leningen en belegging die de Vlaamse gelden op de spaarboekjes toxisch maakten! En de Belgisch regering zal net zoals vorige keer Di Rupu niet Frankrijk ter verantwoording roepen omdat het TOCH MAAR VLAAMSE paarboekjes zijn! Toch leeft menig een in Vlaanderen met de kop in de wolken en laat zich nog steeds manipuleren van de politiek hier via gemakzuchtig 1 X kiezen om hen de volmacht te geven ons weer voor enkele jaren te bedriegen
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen zorg voor jou Marie, jij bent een Waalse uit Durbuy en hoeft zich geen imperialistische noch paternalistisch bedoelde 'zorgen' te maken over ons Vlamingen (= Belgen die in Vlaanderen wonen)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |