![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() Dus het is duidelijk dat de Belgische staat mee schuldig was en is... En zeker in die tijd was de Belgische staat alles behalve hoofdzakelijk een Vlaamse zaak... Dus waarom steeds weer en opnieuw de Vlamingen daarover aanspreken en niet la Belgique zelf???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat nadien volgt zijn weer de klassieke nonsens volwassenen onwaardig. Of zever in pakskes zeggen ze bij ons. En het zijn bijna altijd dezelfden die graag meedoen aan idioterie. Zeveren, zeveren en nog eens zeveren is hun hobby. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is juist, het ware beter geweest dat ze er ginder ingebleven waren. Zo zouden ze niet met dat trauma moeten leven hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard. Kinderpraat, dat gedoe met een 'betere wereld'. Trouwens, de holocaust was georganiseerd in naam van een betere wereld ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner mij, toen ik klein was, dat, in de familie, en overal waar ik kwam, er geregeld veel met de gaskamers werd gelachen, en er heel veel jodenmoppen werden verteld, maar ik heb daar nooit iets "kwaadaardigs" bij opgemerkt. Dat is eigenlijk grotendeels verdwenen, en nu komen dat soort moppen als "schandalig" over in Pano reportages. Wat daar getoond werd als "anti-semitisme" was, in mijn jonge jaren, normaal aan tafel bij familie en zo. Daarentegen, salafistisch anti-semitisme is fundamenteel anti-semitisme. Je kan onmogelijk een goeie salafist zijn, en een Jodenvriend. Citaat:
Je bent een anti-semiet als je hen haat, en hen meer zou willen vernietigen dan een willekeurig ander volk. Citaat:
Citaat:
Dat is een veel dieper anti-semitisme, want het is essentieel. Als zij hun zin krijgen, gaan alle joden eraan. Laatst gewijzigd door patrickve : 3 maart 2019 om 08:56. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan hadden die nazi's pech ook nog. Mensen zoals Oppenheimer, Einstein, medevaders van de atoombom, waren toevallig Joden. En Niels Bohr die ook meer dan één steentje bijdroeg aan de kernsplitsing, had een Joodse grootmoeder. Enrico Fermi deed dan weer -volgens de nazi's- aan nestbevuiling. Want die had een Joodse vrouw. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 3 maart 2019 om 10:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen was die zogenaamde 'betere' wereld gebaseerd op über- en 'unter' menschen met als criterium het 'Germaanse ras' (=??). Niet alleen zeer immorele mensen die nazi's maar minstens evenzeer zeer domme mensen. En dan hadden die nazi's pech ook nog. Mensen zoals Oppenheimer, Einstein, en nog een paar anderen, medevaders van de atoombom, waren toevallig Joden. Zelfs Niels Bohr die ook meer dan één steentje bijdroeg tot de kernsplitsing, had een Joodse grootmoeder. Enrico Fermi die een grote bijdrage leverde tot de ontwikkeling van de atoombom, deed dan weer -volgens de nazi's- aan nestbevuiling. Want die had een Joodse vrouw. Daarom week hij ook uit naar Amerika en werkte met de Amerikanen mee aan de ontwikkeling van de atoombom en gaf de nazi's het nakijken op dit vlak. Zeer domme mensen die nazi's. Als er dan al zogenaamde 'untermenschen' waren in dit verhaal, dan waren het wel de nazi's en hun verderfelijke, weinig intelligente botte ideologie. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 3 maart 2019 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Minister-President
|
![]() Dat leid je af uit de ongezien massale opkomst bij iedere betoging van rechtse extremisten in Vlaanderen, of wat?
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rechts ?
Links ? Jongeren willen altijd DUIDELIJKE TAAL. Rechts & links spreken meestal klare taal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Gij schrijft zo een vreemde zaken, Dit spant weer de kroon... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In sommige VB-families is dit de normaalste zaak van de wereld.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 3 maart 2019 om 17:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://youtu.be/j8z5wBwY5Zw Laatst gewijzigd door Anna List : 3 maart 2019 om 17:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Joden zijn niet ook helemaal niet ‘boos’ zoals Vlaamse media ononderbroken verkondigden na een reeks wansmakelijke voorvallen maar we vinden het wel schokkend en we kunnen met de beste wil van de wereld niet begrijpen wat er grappig is aan de deportatie en vergassing van bijna 23.000 joden – de grootste misdaad die ooit op het Belgisch grondgebied gepleegd werd. We zouden het eveneens choquerend vinden als de openbare omroep een cabaretier of stand-upcomedian zou opvoeren om grappen te maken over de slachtoffers van Marc Dutroux of over de kleine kindjes die vermoord werden in een crèche in Dendermonde. Persoonlijk zeg ik steeds: met ons mag er zeker gelachen worden. Lach met onze ‘rare’ feesten of eetgewoonten, maak grapjes over de bijbel, over Abraham of Mozes, ja, lach zelfs met onze rare kledij of om mijn keppeltje. Maar lach niet met miljoenen onschuldige mannen, vrouwen en kleine kinderen die op een beestachtige manier werden gedeporteerd en vermoord, enkel omdat ze joods waren." (November 2018) En zo is het maar net. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 3 maart 2019 om 18:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 3 maart 2019 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |