![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() Alleen als het om rechts uitschot moet dat volgens u, anders ben je de eerste om iedereen te veroordelen, dus nogmaals houd uw eigen maar voor de gek gezien uw sympathie voor dit stuk stront overduidelijk is.
Laatst gewijzigd door dpg : 21 juni 2019 om 10:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de vrijheid van het individu moet zo groot mogelijk zijn. het gerecht en politie moeten zich rigoureus aan de wet houden. pas als aan die voorwaarden voldaan werd, mag de crimineel ongenadeloos hard gestraft worden, wat mij betreft inclusief niet indrukbare straffen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
me dunkt dat elke universitair gebaat zou zijn met zulk een 'beroeps'diploma. al was het maar om eens een jaartje tussen een representatiever staal vd bevolking te vertoeven dan in de universitaire ivoren toren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat werkt hun campagnes op sociale media zelfs nog meer dan een handje. DVL zal gisteren vast en zeker nog een filmpje gepost hebben op FB met een hoop gelul die zijn volgers slikken als zoete koek. Die kijken niet meer naar de VRT of VTM hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben eerder ontgoocheld, om maar niet te zeggen gedegouteerd, door de richting die deze draad, weeral eens, genomen heeft.
Als Vlaamsgezinde hier een boodschap verkondigen "dat we een sterke leider" nodig hebben is een boodschap die stinkt. Voor het bevorderen van de Vlaamse belangen hebben wij geen sterke leider nodig maar een sterke groep mensen met een democratische ingesteldheid en een grote dosis moed. Anderzijds, onze belgicisten zijn duidelijk aan WO2 verslaafd en hebben blijkbaar in hun computerbestanden een reeks historische foto's van Vlamingen uit de collaboratie permanent beschikbaar. Waar ze dan telkens met wellust uit putten. Over die andere collaboratie geen woord natuurlijk, laat staan foto's want die franstalige collaboratie was "onbestaand". De "truc" van De Wael (eigenlijk van zijn medewerkers) heeft het voordeel gehad dat de franstaligen, genre "la mitraillette", op een sisser is uitgelopen. Daar zaten ze dan, met hun "rode driehoek badge". Alsof ze door de aanwezigheid van de jongeheer Dries V.L. ineens niet meer in het Federaal Parlement maar in een Nazi-concentratiekamp zaten... ![]() Gans deze comedie was volstrekt onnodig. Maar blijkbaar zijn de vertegenwoordigers van "WalloBrux" zo hatelijk fanatiek dat het scenario van van De Wael op de voorzittersstoel met naast hem Driesje V.L. als hulpje, voor hoop en al zowat anderhalf tot twee uur, hen in de gordijnen jaagt. De Wael was dus bereid om een oude eerbiedwaardige traditie op te offeren om het franstalig linkse zootje terwille te zijn. Wel, of ze het nu graag hebben of niet, Van Langenhove zit in het Federaal Parlement en blijft er. Ze zullen er een hele legislatuur mee geconfronteerd worden, vijf lange jaren. Dries Van Langenhove bevalt mij hoegenaamd niet en waar hij voor staat nog veel minder. Maar wat mij gans mijn leven reeds ergert is de politiek-correcte éénzijdigheid rond gans het gedoe. WalloBrux koestert een politieke partij, met name de PTB, die onbeschaamd aanleunt bij een gedachtegoed dat volstrekt haaks staat op de essentie van een parlementaire democratie. Er zijn, zowel in de recente geschiedenis als in de huidige tijd, ettelijke voorbeelden van regimes die, ter wille van de "dictatuur van het proletariaat", blijk hebben gegeven bereid te zijn tot daden die volstrekt in strijd zijn met de principes van de zo de hemel in geprezen Rechten van de Mens. Met andere woorden, franstalig links vertoont een walgelijke graad van schijnheiligheid. Objectiviteit is aan de franstaligen duidelijk niet besteed, niet t.a.v. de Vlamingen en evenmin tegenover extreem politiek gedachtegoed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dus die "vlaamsch nationale" kiezers zijn dom klootjesvolk. Laatst gewijzigd door dpg : 21 juni 2019 om 10:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Hoe is't trouwens met die laatste, goed hoop ik. ![]()
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb zo goed als nooit de binnenkant van een aula gezien, behalve tijdens de examens. 5 jaar gestudeerd, 5 jaar geslaagd. Het is niet omdat je buiten uw studies nog andere bezigheden hebt, dat je 8 jaar moet doen over een studie van 5 jaar.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |