Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 juli 2019, 10:07   #141
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik zou het kunnen geloven als het bijvoorbeeld over OVLD zuipschuit De Wael ging.

Nu, persoonlijk, ik meen dat drie maand rijverbod + een examen en psychologische testen, een enorme boete aangepast aan zijn inkomen, zodat het weldegelijk pijn doet, en een tiental verplichte bezoeken aan de Dossinkazerne een redelijke straf zou zijn voor iemand met zulke voorbeeldfunctie.
Vooral dat... Hoe goed is ons la Belgique toch met zulke vooruitstrevende oplossingen die niets oplossen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2019, 10:09   #142
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Mocht hij zichzelf kennen en in vraag stellen dan zou hij zijn domme vragen niet stellen Marie. Of wel krijgt hij een antwoord dat goed is ofwel verzoekt hij U om te liegen. Vragenstellers lokken meestal leugens uit.
zij zijn zo dom dat ze niet beseffen dat anderen kunnen zijn zoals zijzelf?
Vraag hem of hij ooit al eens vreemd geweest is en dan weet je dat hij een leugen voor waarheid moet verkondigen. Vragen stellers zijn dus stomme kloten.
Oud 11 juli 2019, 10:10   #143
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
GvD, ge hebt heel uw leven geen dag gewerkt, ge leeft van het pensioen waarvoor ik betaal, en gij denkt dat uw levenswijze het paradijs is?

Er zijn er nog die moeten werken, om uw PS regime leventje te kunnen betalen hé!
Geertje, niet alles door elkaar gooien en er zo'n rompslomp van maken...
Een kat zou zijn eigen jongen niet vinden in die warboel...
Oud 11 juli 2019, 10:16   #144
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Geertje, niet alles door elkaar gooien en er zo'n rompslomp van maken...
Een kat zou zijn eigen jongen niet vinden in die warboel...
Voor u ist gemakkelijk, gij hebt geen belastingsaangifte. Ik heb er weeral een avondje aan gezeten.

Mijn belastingen gaan naar u, die van u niet naar mij.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2019, 10:18   #145
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Voor u ist gemakkelijk, gij hebt geen belastingsaangifte. Ik heb er weeral een avondje aan gezeten.

Mijn belastingen gaan naar u, die van u niet naar mij.
En die van mijn man en kinderen worden uitgegeven aan de verdere afbouw van onze regio...
Oud 11 juli 2019, 10:22   #146
Zephyrkaos
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
En die van mijn man en kinderen worden uitgegeven aan de verdere afbouw van onze regio...
misschien ga je beter ook daar woonen, met de nakende vlaamse onafhanklijkheid is la wallonie toch volgens de vlamingen bankrot
wat gaa je dan doen zonder je uitkering , van werken hebt je toch nooit iets gehoort, profiteur!
Oud 11 juli 2019, 10:30   #147
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Dat zijde gij niet. Die zitten niet op deze site zich te wentelen in zelfbeklag. Ik zaag hier toch ook niet over mijn gezin of over mijn achtertante?

Uwe man is ne waal die heel zijn leven heeft gewerkt (als ik u mag geloven), gij een Vlaming die heel haar leven geen dag heeft gewerkt.

Ge kunt misschien eens beginnen gaan werken, werk genoeg, voor degenen die willen.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2019, 10:33   #148
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zephyrkaos Bekijk bericht
misschien ga je beter ook daar woonen, met de nakende vlaamse onafhanklijkheid is la wallonie toch volgens de vlamingen bankrot
wat gaa je dan doen zonder je uitkering , van werken hebt je toch nooit iets gehoort, profiteur!
Is het duimpje wel goed nat alvorens je erop begint te zuigen???
Oud 11 juli 2019, 10:34   #149
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat zijde gij niet. Die zitten niet op deze site zich te wentelen in zelfbeklag. Ik zaag hier toch ook niet over mijn gezin of over mijn achtertante?

Uwe man is ne waal die heel zijn leven heeft gewerkt (als ik u mag geloven), gij een Vlaming die heel haar leven geen dag heeft gewerkt.

Ge kunt misschien eens beginnen gaan werken, werk genoeg, voor degenen die willen.
Geert je vertelt regelrechte leugens, dus zwijg beter ipv hier te komen doen alsof je de haan hebt horen kraaien...
Oud 11 juli 2019, 11:25   #150
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Geert je vertelt regelrechte leugens, dus zwijg beter ipv hier te komen doen alsof je de haan hebt horen kraaien...
Door gewoon de optelsom te maken van wat je hier allemaal zelf al vertelde door de tijd heen is geert zijn conclusie niet alleen logisch, ze is onvermijdelijk. Nu beweren dat het leugens zijn, is volkomen ongeloofwaardig. Dat is alsof je wat je vroeger zei, nu wil negeren en zelfs tegenspreken.

Jij schijnt te denken dat er hier geen mensen actief zijn die heus wel in staat zijn om te onthouden wat deze of gene pakweg 6 maand of een jaar geleden vertelde.

Big mistake.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2019, 11:34   #151
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Door gewoon de optelsom te maken van wat je hier allemaal zelf al vertelde door de tijd heen is geert zijn conclusie niet alleen logisch, ze is onvermijdelijk. Nu beweren dat het leugens zijn, is volkomen ongeloofwaardig. Dat is alsof je wat je vroeger zei, nu wil negeren en zelfs tegenspreken.

Jij schijnt te denken dat er hier geen mensen actief zijn die heus wel in staat zijn om te onthouden wat deze of gene pakweg 6 maand of een jaar geleden vertelde.

Big mistake.
Bravo Pandareus, de leugens zijn begonnen toen jij mijn weigering om persoonlijke gegevens door te geven, wat mijn goed recht is want we zitten op een anoniem forum, en neen ik stond en ik sta niet op de dop, eenzijdig ging interpreteren en mij ging inschrijven bij de Vlaamse doppers in Wallonië en dus als Vlaamse profiteur, verdubbeld daar ik voortdurend tegen het Waalse geprofiteur van la Belgique reageer...

Dus Pandareus, tot daar jouw grote schijnheiligheid, jouw grote leugenmond...

Maar ja, als men de leugen maar genoeg herhaalt, en vreemd het zijn steeds en opnieuw zij die zogezegd voor la Belgique stemmen, die zo lafhartige systemen toepassen, dan moet er toch iets waar van zijn...

Grote, leugenachtige lafbekken dat jullie zijn... jullie aanwezigheid is in tegenstelling dat jullie zelf geloven, eerder een verdere afbraak van la Belgique dan een steun aan wat een normale democratische natie zou moeten zijn...

Bravo voor de zoveelste leugen en de zoveelste totaal verdraaide voorstelling van de realiteit die je hier gebracht hebt...

Voor de zoveelste keer heb je jezelf in je onderbroek gezet...

Laatst gewijzigd door marie daenen : 11 juli 2019 om 11:35.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be