![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, we wachten nog steeds vol ongeduld op een flardje van al die bewijzen die je ons beloofde, waaruit zou kunnen blijken dat ik "adoptie door perverten" verdedig, dat ik "circulatie van besmet bloed" verdedig of dat ik "homo-bashers uit islamhoek" verdedig. Of anders natuurlijk een verontschuldiging voor de onterechte beschuldiging die je me naar het hoofd slingerde...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#143 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verontschuldigingen dan maar?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#145 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 3 december 2004 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
#147 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#150 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Peutertuin niveau?
Laatst gewijzigd door Eternity : 3 december 2004 om 15:49. |
![]() |
![]() |
#151 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hey Hyoens... Je bent deze thread toch nog niet vergeten hé? Ben je nog steeds op zoek naar je bewijzen?
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#155 | |
Burger
|
![]() Citaat:
In beide gevallen, hetero en homo, gaat het om mensen, en de meerderheid in beide groepen is heel gewoon. In beide groepen heb je snoeshanen. Moeten alle hetero's over dezelfde kam geschoren worden als een Dutroux meisjes misbruikte en Fourniret zijn misdaden bekend werden? Moeten alle hetero's over dezelfde kam geschoren worden als een stelletje hetero's zich af en toe in een parenclub moeten gaan uitleven? Het ergert mij mateloos dat men stelselmatig alles doelbewust op een hoop gooit, een sfeertje en een stemming creëert, en dan met een onschuldig gezicht verklaart: we hebben op zich niets tegen die mensen. Kom er dan tenminste rond voor uit dat je er helemaal tegen bent, maar blaas niet warm en koud. Maar ja, rechtlijnigheid is nu niet meteen aan onze politici, ook de Belangers, besteed. Men kan niet loochenen dat figuren als La Colen en Marc Joris binnen en buiten de partij nogal fulmineren tegen homo's, en dan hebben zij het niet gemunt op bepaalde uitwassen, maar op homo's in het algemeen. Overigens zouden Vlaams-nationalisten toch ergens een zekere vorm van begrip - daarmee bedoel ik zelfs nog geen goedkeuring - moeten kunnen opbrengen voor groepen die eeuwen lang bepaalde rechten ontzegd werden. In het 19de eeuwse belgië was een Vlaming een tweederangsburger, gewoon omdat hij anders was, dan het herenvolk; nog in de twintigste eeuw werd het Nederlands nog als minderwaardig beschouwd en belasterd als een taal voor knechten en meiden, maar niet geschikt voor wetenschap en cultuur. De tijden zijn gelukkig veranderd, dankzij de inzet van zo velen. Men kan het niet eens zijn over bepaalde punten en komma's, maar een aantal fundamentele rechten kan men aan een groep van ons volk niet zo maar blijven ontzeggen op basis van stereotiepen of argumenten als : het is altijd zo geweest. Laatst gewijzigd door Hagal : 9 december 2004 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
#156 |
Minister-President
|
![]() Belachelijk gewoon die foto's van Jan, zo'n foto's komen even goed voor bij heteroparen maar ja daarvoor wordt de moeite niet gedaan hé om eens te meer de homo's in een slecht daglicht te plaatsen.
De foto's in mijn onderschrift en avatar zeggen al genoeg; maar ja dat willen ze niet zien éh. De homofoben!
#157 |
Banneling
|
![]() geweld is gewoon af te keuren en dat weet het Blok ook, het is verdorie niet omdat je tegen homohuwelijk bent dat je meteen homohater bent, weer één van die vooroordelen.
|
![]() |
![]() |
#158 |
Minister-President
|
![]() Dat hier homohaters van formaat zitten, dat ziet zelfs een blinde en toeval of niet dat zijn teovallig allemaal menen van het Vlaams Belang die dan zogezegd niets tegen homo's hebben maar ze wel met alle zonden van de wereld bedelven.
Maar neen hoor het Vlaams Belang heeft absoluut niets tegen homo's, waar haal je dat nu??? Laat me niet lachen hé.
#159 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Misschien moeten ze eens een lijstje opstellen met zaken die homo's wel mogen en welke niet. Ik neem aan dat homohuwelijken niet kunnen voor de Vlaams Belangers, alsook adoptie van kinderen. Maar verder? Wat mogen zij nog allemaal niet? Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd. Mogen zij bv. gewoon gekleed over straat lopen of moeten zij juist vreemd uitgedost zijn, dus herkenbaar? Mogen zij gewoon 's avonds voor de tv zitten of een boek lezen i.p.v. alweer eens naar die homodiscotheken te gaan? Vanuit Vlaams Belang-hoek roept men zo vaak dat ze gewoon moeten doen, die homo's, maar wat is gewoon dan? Ze illustreren hun standpunt altijd met karikaturen of extreme foto's, maar waarom tonen zij nooit eens gewone homo's? Misschien omdat die niet herkenbaar zijn? Misschien omdat die helemaal niet zo opvallend zijn als zij wel beweren? Misschien omdat het gewone mensen zijn? |
|
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hé, Hyoens, HIER brandt de lamp!
![]() |