![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wij, flaminganten, zouden het dan wel veel moeilijker hebben om de nog niet overtuigde kiezers over de streep naar onze kant toe te trekken. Want dan zijn de enige argumenten nog het veilig stellen van taal, cultuur en nog wat van dien bla bla ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 16 juli 2019 om 10:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben al wakker, en aangenaam verrast kijkend naar de vorming van de federale en Vlaamse regeringen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En uw antwoord was? En die sukkelaar die je vermeldt laat je best genieten van zijn vakantie. Het is hier nu rustig. De paus vervangt God op aarde en God is door de eeuwen heen altijd bruikbaar geweest om het plebs zand in de ogen te strooien. Bovendien het kost niks om hem te gebruiken. Integendeel. Hij heeft steeds zaad bovenop in het bakje gebracht. Of hij zou bestaan laat ik graag in het midden. Maar de moraliteit van sommigen van zijn volgelingen is te zeer afwijkend van hetgeen er in de Bijbelse teksten staat. Alleszins staat er in dat proza niet wat een echte democratie zou moeten zijn. Het is dus ook niet hun probleem. Waarom zou ik mij daar dus nog zorgen over maken? Als God dus schijnaar via zijn tussenpersoon of wie dan ook afwezig geeft als er geen gelijkheid en eerlijkheid is op aarde dan hoeft ook dat voor mij niet meer. Het is al moeilijk genoeg met de veroorzaakte miserie dat we er God nog bij moeten betrekken. Het is te gemakkelijk om een opperwezen verantwoordelijk te stellen voor de vuiligheid van sommige mensen. Dit gaat voor mij één stap te ver. Dus ik trek het mij niet meer aan. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 16 juli 2019 om 10:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() of we blijven de Waalse potverteerders onderhouden en laten onze eigen ouders een hele dag in volle pampers zitten omdat er onvoldoende middelen over zijn voor de eigen ouderenzorg. legitieme keuze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, het zijn de Belgicisten die halstarrig hun ogen gesloten houden en denken dat ze nog in het oude Belgenland wonen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Let wel, niet die wil dat ANDEREN belastingen moeten betalen he. Daar krijg je een meerderheid van 99% voor. Maar die wil dat ze ZELF belastingen betalen en niet noodzakelijk de anderen. Hoeveel volk zou zoiets willen ? Laatst gewijzigd door patrickve : 16 juli 2019 om 10:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zal er iets veranderen Marie? Ik betwijfel het. Onlangs had ik een discussie met een familielid. En die werd kwaad omdat ik zei dat de kleine spaarder zijn appeltje voor de dorst de laatste jaren vooral werd opgevreten. Intrest op spaargeld was volgens hem zeer onrechtvaardig. Oke dan maar! Maar wie zorgt er voor dat vooral die kleine spaarder gekloot wordt door de devaluatie? Binnen een paar jaar staat zowel deze spaarder als de krekel aan te schuiven bij het OCMW. Als die instelling nog bestaat dan. Men verschuift gewoon de armoede naar een latere datum. Het valt dus voor velen nog niet op dat er momenteel nog te veel hun zakken vullen. En hoe! De miljoenen meer of minder die in die zakken verdwijnen is dus wel rechtvaardig voor de profiteurs? De kleine man; die zich veel ontzegde om zijn oude dag door te komen; in zijn onderbroek zetten is het enige nog rechtvaardige principe dus? De Kaaiman-eilanden gaan binnen kort toch overbevolkt geraken? ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 16 juli 2019 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Europees Commissaris
|
![]() Jij weet dat en ik weet dat. Maar wanneer zullen anderen het weten? Ik mag toch ook eens een moeilijke vraag stellen? ![]() Ik hoop wel niet dat de paus er op zal antwoorden! Want dan worden het weeral vijgen na Pasen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jammer, maar tot kijk, we zien elkaar hier misschien nog.
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als hij een muis ziet lopen komt deze steeds van zijn buurman. Dus als hij verhuist gaat die muis tevreden zijn want hij strooit graag gif tegen een heel leger muizen. Hij overdrijft en veralgemeent graag. Ik ken er zo nog ene. Die beweerde voor dertig jaar terug reeds dat alle werklozen profiteurs waren. Ik zal hem niet vernoemen. Ik heb al vijanden genoeg gehad en dit zonder namen te vernoemen. Ge krijgt die zo al gratis. Het volstaat dat sommigen weten dat je al gekloot werd om nog een schep aarde op uw kist bij te krijgen. Gratis dus! Alleen de dieren weten dat de mens het gevaarlijkste beest op aarde is. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 16 juli 2019 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Franstaligen ook niet. Ze komen er massaal wonen en ze hebben het volste recht er te komen wonen. Als dit u niet bevalt, is dit enkel en alleen uw probleem.
|
![]() |
![]() |