![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De Vriend VS is duidelijk een Utopie! De VS heeft ook hier overeenkomsten verbroken, en de koerden laten stikken. Wat ze onder demagoog Trump stelsel matig doen.Al is het Simplisties alleen Trump aan te duiden... de rest in de VS doet mee!!!! Om te overleven vroegen ze dan maar hulp aan Assad die tenslotte Syriër is! De Koerden willen op deze manier een etnische zuivering voorkomen. Assad en zijn regime heeft bovendien ( voor de oorlog toestanden in zijn land) in het verleden nooit christenen, koerden of anders denkende het leven onmogelijk gemaakt of hen systematisch opgejaagd of vermoord. Wat de agressieve extreme moslimbroeder sultan Erdogan met de Turkse Koerden wel deed, ganse families opjagen, hun inkomen vernietigen of hun gronden en bedrijven inpikken en overleveren aan de Vriendjes van extreme moslimbroeder sultan Erdogan , hen opsluiten en zelfs vermoorden, de bewijzen vernietigen door ganse steden te vernietigen in Turks Koeren gebied is al decennia aan de gang. Dat er dan verzet kwam van de Turkse Koeren om te overleven lijkt nogal logies, alleen werden de koerden nooit door de wereld gesteund toen ze schreeuwden om hulp. In tegendeel ze werden door de giftige preken van Turkije van bij de geboorte “getatoeëerd” als terroristen! En de wereld stond er bij en keek er naar!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 14 oktober 2019 om 19:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 14 oktober 2019 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als Europa ooit in een grootschalige oorlog betrokken raakt kunnen we enkel hopen dat de juiste mensen zullen opstaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die in het midden is een Ariër. De twee anderen zijn vuile Linkse undercover agenten.
![]()
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Zelfs onze "Brave" Boudewijn was niet bang om Moïse Kapenda Tshombe te laten vermoorden toen die Congo wou los rukken van België! Dus opnieuw....
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik verdedig democratie, diplomatiek onderhandelen geen enkele repressie zelfs niet deze dat de Spaanse regering nu toepast op Catalanen! Noord Ierland is en voorbeeld dat na jaren van haat en Wraak vrede kan....vrees echter dat via opgedrongen Brexit de kans op bloedvergieten ook daar weer toe neemt! Want jarenlange onderdrukking vergeet men niet snel!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk zullen ze dat. Oorlog en vrede bepalen wie in de geschiedenisboekjes zal verschijnen. Zonder WO II zou Petain nog steeds een held uit WO I zijn geweest, zou Neville Chamberlain niet de geschiedenis zijn ingegaan als mossel en Josip Bros Tito zou allicht een nobele onbekende zijn gebleven. Sommigen, zoals Churchill, gaan zich onderscheiden en anderen, zoals Vidkun Quisling, zullen gebrandmerkt worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
Ze kan alleen met sancties druk uitoefenen op oorlogvoerende buren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En Rudi Vrankx vangt hun vrouwen en kinderen daar wel op als ze vluchten zodat ze veilig in België geraken......
![]() |
#155 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat nog altijd niet wil zeggen dat ze geen 100 jaar achter staan.
![]() |
#156 |
|
![]() Ken jij toevallig een islamitische dictator/leider/president die géén x-doden op z'n conto heeft ?
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ken jij toevallig een Russische/leider/president die géén x-doden op z'n conto heeft ? ![]() Of Engelse, of Franse, of Duitse, ....
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 14 oktober 2019 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat de buren als je ze al buren kunt noemen uitsteken dat is hun zaak zolang het geen bedreiging voor ons is.. De Amerikanen gingen het in Irak ook eens oplossen en gans het Midden Oosten staat ondertussen op zijn kop.
![]() |
![]() |
#159 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hij zou zich wel eens lelijk vergaloppeerd kunnen hebben daar in Koerdistan.
![]() |
![]() |
#160 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |