Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 november 2004, 13:56   #141
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

negationist !!!!!!!

kom maar eens hier se dat ik U eens in den bak gooi... nu durfde nie meer he...

(ge hebt denk ik nog gelijk ook ... maar zo is (en wordt) het toch altijd min of meer verkocht he... ook aan mij...)
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!

Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 29 november 2004 om 13:57.
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2004, 14:01   #142
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
negationist !!!!!!!

kom maar eens hier se dat ik U eens in den bak gooi... nu durfde nie meer he...

(ge hebt denk ik nog gelijk ook ... maar zo is (en wordt) het toch altijd min of meer verkocht he... ook aan mij...)
Als ik in den bak zit krijg ik kost en inwoon en moet ik gene stook en ellentriek betalen! Dan kan ik mijn pensioen helemaal opzij zetten!
En dan heb ik nog gezelschap want nu zit ik als alleenstaande te koekeloeren als het slecht weer is!
Oud 29 november 2004, 14:07   #143
Gunter
Partijlid

Standaard

Citaat:
In naam van de vrije meningsuiting in het vrije westen (weet je nog waarvoor de Amerikanen gekomen zijn en gesneuveld zijn .... ) laat die Verbeke gerust.

(voila das back on topic)
Altijd maar die Amerikanen? Ook de Russen, Canadezen, Britten, Polen, Marokkanen, Fransen, etc. hebben daarvoor gestreden.
Gunter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2004, 14:07   #144
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Noteer maar dat ik in mijn meer dan 20 jarige beroepservaring nooit ofte nimmer nog een spiegeling, een verschuiving, ontbinden in componenten (of hoe heet dat ook weer), of weet ik veel welke andere tangens of cosinussen nodig heb gehad. Ze hebben der wel 6 jaar van mijn jonge leven mee verkloot...
Om nog maar te zwijgen van de afgeleiden-differentialen-integralen, tafels van vermenigvuldiging, tafels van logaritmie, bruggen voor ezels, decimalen infinitesimalen en een onvindbare determinant!
Oud 29 november 2004, 14:17   #145
Isegrim
Lokaal Raadslid

Standaard

En toch ook wel een fiks pak geschiedenis. Over de godsdienstoorlogen bv met de zin "cuius regio illius et religio". Perfect van toepassing op de dogma's van de pc - religie.
Isegrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2004, 14:31   #146
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Om nog maar te zwijgen van de afgeleiden-differentialen-integralen, tafels van logaritmie, bruggen voor ezels, decimalen infinitesimalen en een onvindbare determinant!
bweuk superstaaf,

vuile sadist hou uwen mond eens zeg...

jakkes 'k hem ineens ne vuile smaak in mijne mond

wat een daghengst..-1
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 29 november 2004, 14:34   #147
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gunter
Altijd maar die Amerikanen? Ook de Russen, Canadezen, Britten, Polen, Marokkanen, Fransen, etc. hebben daarvoor gestreden.
ja zeg ik zijn nu nie zo'nen ijverigen dat ik hier alle geaillieerden eens wou opsommen he...
daarvoor moet ik teveel antwoorden in te veel topics..

vraagt blijft of ze daar wel echt voor gestreden hebben he.... of dat ze dachten het te doen... 't is ze gelukt maar na amper een goei 30-35 jaar ging de vrijheid weer om zeep .... als ze het al niet eerder was he

Oud 29 november 2004, 14:45   #148
Gunter
Partijlid

Standaard

Citaat:
ja zeg ik zijn nu nie zo'nen ijverigen dat ik hier alle geaillieerden eens wou opsommen he...
daarvoor moet ik teveel antwoorden in te veel topics..

vraagt blijft of ze daar wel echt voor gestreden hebben he.... of dat ze dachten het te doen... 't is ze gelukt maar na amper een goei 30-35 jaar ging de vrijheid weer om zeep .... als ze het al niet eerder was he
Uit naastenliefde zijn ze niet begonnen aan die oorlog. Kijk maar naar vredesonderhandelingen van de Romeinen tot nu: de winnaar probeerde bijna altijd er zijn voordeel uit te halen. De Amerikanen hebben hier in onze gebieden geïnvesteerd na de oorlog (Marshall plan) maar wat ze er aan verdiend hebben is nog veel meer. Oorspronkelijk was dat geld bedoeld voor heel Europa, dus het was aanvankelijk niet een Koude Oorlog maatregel, het is dat wel geworden.

Men had liever dat Europa niet zou lijden onder de armoede, vernedering en crisis, zoals na WO1, veel van de oorzaken van WO2 zijn daar te vinden. Men heeft ook Japan zo heropgebouwd.
Oud 29 november 2004, 16:02   #149
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sommigen doen hier alsof de Holocaust iets is zoals die wapens in Irak, iets waar bijna geen documenten van zijn, een fabricatie. Dat is niet zo, er zijn enorm veel bewijzen voor zoals ik reeds gezegd heb.
*knip*

Negationisme en revisionisme zijn strafbaar en bijgevolg niet toegestaan op dit forum.

Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 29 november 2004 om 16:02.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2004, 16:06   #150
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Hendrik
@Jan Van den Berghe

Het lijkt mij niet noodzakelijk om een werk te lezen dat de holocaust ontkent om aan te nemen dat de holocaust heeft plaats gehad. Dat staat overduidelijk in andere werken te lezen.
Ik blijf erbij dat men niet verder dan het eerste studiejaar gekomen is als men dat wel doet.
Dat elk historisch werk wel één of ander historisch feit voorbijgaat is ook duidelijk. Geen enkel geschidkundig werk bevat dé waarheid.
Maar tussen het beschrijven van dé waarheid en het ontkennen van feiten is er een groot verschil.
*knip*

Negationisme en revisionisme zijn strafbaar en bijgevolg niet toegestaan op dit forum.
Oud 29 november 2004, 16:08   #151
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie
De meeste revisionisten zeggen dat de holocaust wel degelijk heeft bestaan.
Wat ze betwijfelen zijn vooral

-Het bestaan van gaskamers of toch dat die frequent zouden zijn gebruikt.
-Het getal 6.000.000
-Revisionisten zijn ook van mening dat de meeste slachtoffers zouden zijn omgekomen door ontbering en thyfus i.p.v. geëxecuteerd.
-De revisionisten willen af van de holocaust als een soort politieke religie.
Correctie: ALLE revisionisten zijn het er over eens dat de joden werden vervolgd onder nazibestuur.

*knip*

Oud 29 november 2004, 16:13   #152
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er zijn genoeg bewijzen van de Holocaust:
1) die 6-7 miljoen mensen waren op enkel jaren tijd nergens meer te vinden. Zijn die allemaal samen op vakantie gegaan of zo?
*KNIP*

Laatst gewijzigd door Peter Johan : 4 december 2004 om 23:34. Reden: Revisionisme-negationisme
Oud 29 november 2004, 16:15   #153
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
5) Vele van de kampen bestaan nog. Ik heb zelf Auswitch en Birkenau gezien, het zou nogal straf zijn als de nazi's in het midden van de oorlog zomaar al die infrastructuur zou gebouwd hebben.
etc.
Men ontkent het bestaan van de kampen niet, wel betwijfelt men het plan van de systematische jodenuitroeiing. Dat zijn wel onderscheiden zaken.
Oud 29 november 2004, 16:37   #154
Gunter
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Men ontkent het bestaan van de kampen niet, wel betwijfelt men het plan van de systematische jodenuitroeiing. Dat zijn wel onderscheiden zaken.
De kampen bestonden uit meer dan enkel barakken, zoals een kamp voor politieke gevangenen zoals het kamp waar mijn grootvader in beland is. Die hadden geen gaskamers en crematoria. De enorme hoeveelheden aan lege blikken Zyklon-B gas die teruggevonden zijn, zullen ook waarschijnlijk gebruikt zijn als onkruidverdelger of zoiets zeker?

Ook kregen de joden niet de mogelijkheid die mijn grootvader kreeg: te werken op het land bij een Duitse boer. Als overtuigingsmiddel stak men alsmaar meer mensen in de barrak en bleef men evenveel eten geven. Nee, men hield de joden goed in het oog. Ze deden hun arbeid onder bewaking in de nabijheid van het kamp en werden daarna goed gecontroleerd.

De Tweede Wereldoorlog kende vele vluchtelingen, van joden, communisten, etc tot nazi's zelf. Maar de nazi's zelf hadden een geoliede documentatie van alle joden in Europa (met dank aan IBM) waarin men de afkomst van mensen snel kon nagaan. Waarom zouden ze dat toch opstarten, zo'n kostelijke onderneming als ze dat volk niet systematisch wilden uitroeien. Er waren systematische opsporingen en razzia's, een georganiseerd systeem om afkomst te bepalen, centraal georganiseerde plaatsen voor het transport naar de kampen, de systematische georganiseerde kampen zelf, etc. Een mens zou hier nog beginnen denken dat er helemaal niks aan de hand was, maar joden werden op georganiseerde wijze uit de maatschappij gehaald, tijdens een wereldoorlog en afgemaakt. Kinderen werden geëxecuteerd van het moment ze uit de wagon waren en van hun ouders gescheiden werden (soms ging mama mee ...) omdat ze te jong waren om te werken.

De getuigenissen van kampbewoners - bewakers en -bevrijders blijven ook staan als een huis.
Oud 29 november 2004, 16:54   #155
Tegendradigaard

Standaard

Wat wel zeker vaststaat was dat men de Joden eigenlijk op een eiland wou zetten.. Madagascar dacht ik ?

Oud 29 november 2004, 16:57   #156
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De kampen bestonden uit meer dan enkel barakken, zoals een kamp voor politieke gevangenen zoals het kamp waar mijn grootvader in beland is. Die hadden geen gaskamers en crematoria. De enorme hoeveelheden aan lege blikken Zyklon-B gas die teruggevonden zijn, zullen ook waarschijnlijk gebruikt zijn als onkruidverdelger of zoiets zeker?
*knip*

Oud 29 november 2004, 16:58   #157
Gunter
Partijlid

Standaard

Citaat:
Wat wel zeker vaststaat was dat men de Joden eigenlijk op een eiland wou zetten.. Madagascar dacht ik ?
In de eerste jaren van het nazi-regime hebben de Duitsers gepraat met zionisten over de creatie van een joodse staat maar al snel zijn die gesprekken afgebroken.
Oud 29 november 2004, 16:58   #158
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, Himmler was de mening toegedaan dat men de joden na de oorlog best naar Madagascar stuurde. Hiermee volgde hij de ideeën van de Fransen die voor WO I dergelijke opvattingen al hadden geuit.
Oud 29 november 2004, 17:03   #159
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard revisionisme-negationisme

Citaat:
De getuigenissen van kampbewoners - bewakers en -bevrijders blijven ook staan als een huis.
*KNIP*

Laatst gewijzigd door Peter Johan : 4 december 2004 om 23:36.
Oud 29 november 2004, 17:05   #160
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een mens zou hier nog beginnen denken dat er helemaal niks aan de hand was, maar joden werden op georganiseerde wijze uit de maatschappij gehaald, tijdens een wereldoorlog en afgemaakt. Kinderen werden geëxecuteerd van het moment ze uit de wagon waren en van hun ouders gescheiden werden (soms ging mama mee ...) omdat ze te jong waren om te werken.
*knip*

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be