Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 december 2019, 15:43   #141
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De mensen zonder papieren zijn allicht niet gevaarlijk maar mensensmokkelaars en hun medeplichtigen wél.
Veel geld betaald om ergens illegaal binnen te raken, bereid zijn om zware tocht te ondernemen om ergens illegaal binnen te raken, geen onmiddellijke bron van inkomsten... Toch maar niet blindelings uitgaan van hun goede bedoelingen.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2019, 15:43   #142
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Gij weet zeker niet hoe gevaarlijk mensen zijn zonder papieren ?

Vraag me af wie dat eigenlijk ooit heeft uitgevonden dat een mens altijd een papier moet bij hebben
Het wordt zelfs verwacht van de autochtone Belg dat hij zijn identiteitsbewijs bij heeft, dus van mensen die van de andere kant van de wereld komen mag dat zeker verwacht worden.

Ik herinner mij dat ik als kind tegen mijn voeten kreeg van de politie omdat het achterlicht van mijn fiets niet brandde en ik me niet kon legitimeren.
Oud 13 december 2019, 15:45   #143
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Veel geld betaald om ergens illegaal binnen te raken, bereid zijn om zware tocht te ondernemen om ergens illegaal binnen te raken, geen onmiddellijke bron van inkomsten... Toch maar niet blindelings uitgaan van hun goede bedoelingen.
Dat klopt. Het zou de eerste keer niet zijn dat de politie rammel krijgt ipv andersom.
Oud 13 december 2019, 15:45   #144
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
nee, dat kind werd voor het schieten getoond hé, de feiten niet op zijn kop zetten.
Zij, de illegalen hebben gespeeld en verloren...
Als je voor een niets wordt voorgehouden dat je liefdadig moet zijn en maar moet geven en maar moet toelaten, terwijl zij die de macht hebben om iets te doen alleen hun eigen zakken vullen en geen zier inzitten met de bevolking en hun welstand en vrijheid... Hewel dan kunnen ze voor mij hun liefdadigheid liever gisteren dan vandaag steken waar hij thuishoort... In hun eigen broekzak...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2019, 15:47   #145
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
allez, Marie, op zo'n moment moet een professional toch zeggen 'tampis, ik blijf er nog wel wat achter rijden of zelfs ik staak de achtervolging omdat het te gevaarlijk wordt voor derden' ... maar beginnen schieten als ge weet dat er een onschuldig kind in de camionnette zit??? ... dat passeert in geen enkele normale rechtstaat zonder een straf voor die agent ze, zo'n beoordelingsfout.
2
Oud 13 december 2019, 15:48   #146
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
ik geloof het niet, ik denk zelfs dat de man gewoon politieagent is kunnen blijven.
Gelukkig maar... Want je moet verdomd wel heel dwaas zijn om in dit land nog politieagent te willen worden... Jijzelf bent gewoon en schietschijf waar de criminelen op mogen schieten maar probeer verdorrie niet zelf iets terug te doen of te voorkomen...
Oud 13 december 2019, 15:50   #147
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Zij, de illegalen hebben gespeeld en verloren...
Als je voor een niets wordt voorgehouden dat je liefdadig moet zijn en maar moet geven en maar moet toelaten, terwijl zij die de macht hebben om iets te doen alleen hun eigen zakken vullen en geen zier inzitten met de bevolking en hun welstand en vrijheid... Hewel dan kunnen ze voor mij hun liefdadigheid liever gisteren dan vandaag steken waar hij thuishoort... In hun eigen broekzak...
en dat onschuldig kind kan dan den boom in?
en terwijl iemand anders verwijten 'laag te zijn'

waarom? omdat ne flik een gigantisch foute inschatting maakte?

ik dacht het niet.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2019, 15:51   #148
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gelukkig maar... Want je moet verdomd wel heel dwaas zijn om in dit land nog politieagent te willen worden... Jijzelf bent gewoon en schietschijf waar de criminelen op mogen schieten maar probeer verdorrie niet zelf iets terug te doen of te voorkomen...
Zo is dat.

Er zijn feiten genoeg die dat bewijzen.
Oud 13 december 2019, 15:52   #149
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
niks schietschijf, er is op geen enkel moment uit de camionette gevuurd, er waren daar ook geen wapens.

en ik weet uit ervaring dat zo'n schietgrage cowboys door oprechte flikken echt niet op handen gedragen worden.

je schat dit helemaal verkeerd in Marie.
Oud 13 december 2019, 15:53   #150
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Zo is dat.

Er zijn feiten genoeg die dat bewijzen.
dat klopt, maar dat is geen reden om deze schromelijk foute inschatting onder de mat te vegen, Knuppel.
Oud 13 december 2019, 15:54   #151
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het wordt zelfs verwacht van de autochtone Belg dat hij zijn identiteitsbewijs bij heeft, dus van mensen die van de andere kant van de wereld komen mag dat zeker verwacht worden.

Ik herinner mij dat ik als kind tegen mijn voeten kreeg van de politie omdat het achterlicht van mijn fiets niet brandde en ik me niet kon legitimeren.
Ik vind dat een mens ook zonder papieren zou mogen blijven in het leven. Een mens is het enige levende wezen dat vanaf zijn geboorte papieren moet hebben. Zonder papieren bestaat ge niet. Ik vind dat raar
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2019, 15:56   #152
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
voor een illegaal is zo'n mensensmokkelaar zijn held ze, die gaat daar niks slechts van zeggen ... zonder zat m nog ergens aan de andere kant vd wereld in de miserie.
ook van een huisjesmelker die er aan 14 op matrassen één appartement verhuurd gaan zij niks slechts zeggen, zonder die man sliepen ze buiten.
Oud 13 december 2019, 15:56   #153
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vind dat een mens ook zonder papieren zou mogen blijven in het leven. Een mens is het enige levende wezen dat vanaf zijn geboorte papieren moet hebben. Zonder papieren bestaat ge niet. Ik vind dat raar
ik wil het toch niet meer proberen zonder bvb wc papier.
om zo maar één voorbeeld te noemen.

Laatst gewijzigd door Anna List : 13 december 2019 om 15:57.
Oud 13 december 2019, 15:57   #154
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
allez, Marie, op zo'n moment moet een professional toch zeggen 'tampis, ik blijf er nog wel wat achter rijden of zelfs ik staak de achtervolging omdat het te gevaarlijk wordt voor derden' ... maar beginnen schieten als ge weet dat er een onschuldig kind in de camionnette zit??? ... dat passeert in geen enkele normale rechtstaat zonder een straf voor die agent ze, zo'n beoordelingsfout.
Luister als die camionette met illegalen aan boord een alleenstaand en/of eenmalig geval is of was, oké... Nu niet...

Kun jij je inbeelden dat vele internationale vrachtwagenchauffeurs nu met de schrik aan hun dagtaak beginnen...
Heel dat gedoe met die illegalen gaat niet alleen die illegalen aan maar maakt van ons land een heel gevaarlijk land...
Vroeger, zelfs als vrouw, liep je midden in de nacht over straat zonder de minste problemen... Hoeveel procent van ons grondgebied waar dat nu al uiterst gevaarlijk is en zelfs niet meer doenbaar???

En dan maar blijven vragen dat wij medelijden zouden hebben???

Wat gaan die grote roepers over liefdadigheid morgen vertellen als ze de hele boel verrot hebben???
Tuurlijk het zal wel de fout van extreem rechts zijn zeker???
Oud 13 december 2019, 15:57   #155
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Met een beetje geluk zit ge voor uw ganse carrière achter een warm gezellig bureeltje wat met papiertjes te rommelen. Je bent vastbenoemd een mooi loon en gratis kledij.
Ge kunt dan zelfs op heel wat uren per dag op uw telefoontje tokkelen . En als de telefoon gaat snauwt ge de mensen af en zegt ge dat ge in het Frans dat ge geen Nederlands verstaat.
Oud 13 december 2019, 15:58   #156
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Luister als die camionette met illegalen aan boord een alleenstaand en/of eenmalig geval is of was, oké... Nu niet...

Kun jij je inbeelden dat vele internationale vrachtwagenchauffeurs nu met de schrik aan hun dagtaak beginnen...
Heel dat gedoe met die illegalen gaat niet alleen die illegalen aan maar maakt van ons land een heel gevaarlijk land...
Vroeger, zelfs als vrouw, liep je midden in de nacht over straat zonder de minste problemen... Hoeveel procent van ons grondgebied waar dat nu al uiterst gevaarlijk is en zelfs niet meer doenbaar???

En dan maar blijven vragen dat wij medelijden zouden hebben???

Wat gaan die grote roepers over liefdadigheid morgen vertellen als ze de hele boel verrot hebben???
Tuurlijk het zal wel de fout van extreem rechts zijn zeker???
marie, ik begrijp dat allemaal

en toch is dat geen reden om niet elk geval apart op zijn eigen schuld of misdrijf te beoordelen en in het wilde weg te beginnen schieten.

net om dat verschil te maken zijn die politiemensen wel opgeleid ze.
Oud 13 december 2019, 15:59   #157
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ik wil het toch niet meer proberen zonder bvb wc papier.
om zo maar één voorbeeld te noemen.
Hoe ? Ik gebruik nooit meer wc papier. Hebt gij dan geen water om uw gat af te kuisen ? Uw auto kuist ge met water maar uw gevoeg wrijft ge wat weg met papier ...bwekkes.
In Azië en vele delen van de wereld gebruikt men geen wc papier.
Vraag dat maar eens aan een Japanner.

Naam: download.jpg
Bekeken: 35
Grootte: 6,1 KB

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 december 2019 om 16:02.
Oud 13 december 2019, 16:00   #158
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoe ? Ik gebruik nooit meer wc papier. Hebt gij dan geen water om uw gat af te kuisen ? Uw auto kuist ge met water maar uw gevoeg wrijft ge wat weg met papier ...bwekkes.
en dan met uw vingers de stront wegvegen?

nee dank u, doe mij maar papier en achteraf een nat doekje.
Oud 13 december 2019, 16:01   #159
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
en dat onschuldig kind kan dan den boom in?
en terwijl iemand anders verwijten 'laag te zijn'

waarom? omdat ne flik een gigantisch foute inschatting maakte?

ik dacht het niet.
Dat onschuldige kind??? Hoeveel onschuldige kinderen, ouderen, armen, hulpbehoeftigen lopen er rond waar er zogezegd geen geld meer voor over blijft om ze te helpen omdat ze het geld aan deuren en vensters hebben uitgegooid voor anderen die het niet verdienden???
Oud 13 december 2019, 16:05   #160
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
en dan met uw vingers de stront wegvegen?

nee dank u, doe mij maar papier en achteraf een nat doekje.
Uw vingers maar neen gij.
Niks voor niks vinden veel volkeren ons viezerikken.
We zijn dan ook gezegend met aambeien als geen ander
Naam: maxresdefault.jpg
Bekeken: 66
Grootte: 22,6 KB

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 december 2019 om 16:07.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be