![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel geld betaald om ergens illegaal binnen te raken, bereid zijn om zware tocht te ondernemen om ergens illegaal binnen te raken, geen onmiddellijke bron van inkomsten... Toch maar niet blindelings uitgaan van hun goede bedoelingen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner mij dat ik als kind tegen mijn voeten kreeg van de politie omdat het achterlicht van mijn fiets niet brandde en ik me niet kon legitimeren.
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt. Het zou de eerste keer niet zijn dat de politie rammel krijgt ipv andersom.
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je voor een niets wordt voorgehouden dat je liefdadig moet zijn en maar moet geven en maar moet toelaten, terwijl zij die de macht hebben om iets te doen alleen hun eigen zakken vullen en geen zier inzitten met de bevolking en hun welstand en vrijheid... Hewel dan kunnen ze voor mij hun liefdadigheid liever gisteren dan vandaag steken waar hij thuishoort... In hun eigen broekzak... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() Gelukkig maar... Want je moet verdomd wel heel dwaas zijn om in dit land nog politieagent te willen worden... Jijzelf bent gewoon en schietschijf waar de criminelen op mogen schieten maar probeer verdorrie niet zelf iets terug te doen of te voorkomen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en terwijl iemand anders verwijten 'laag te zijn' waarom? omdat ne flik een gigantisch foute inschatting maakte? ik dacht het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn feiten genoeg die dat bewijzen.
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en ik weet uit ervaring dat zo'n schietgrage cowboys door oprechte flikken echt niet op handen gedragen worden. je schat dit helemaal verkeerd in Marie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ook van een huisjesmelker die er aan 14 op matrassen één appartement verhuurd gaan zij niks slechts zeggen, zonder die man sliepen ze buiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
om zo maar één voorbeeld te noemen. Laatst gewijzigd door Anna List : 13 december 2019 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kun jij je inbeelden dat vele internationale vrachtwagenchauffeurs nu met de schrik aan hun dagtaak beginnen... Heel dat gedoe met die illegalen gaat niet alleen die illegalen aan maar maakt van ons land een heel gevaarlijk land... Vroeger, zelfs als vrouw, liep je midden in de nacht over straat zonder de minste problemen... Hoeveel procent van ons grondgebied waar dat nu al uiterst gevaarlijk is en zelfs niet meer doenbaar??? En dan maar blijven vragen dat wij medelijden zouden hebben??? Wat gaan die grote roepers over liefdadigheid morgen vertellen als ze de hele boel verrot hebben??? Tuurlijk het zal wel de fout van extreem rechts zijn zeker??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge kunt dan zelfs op heel wat uren per dag op uw telefoontje tokkelen . En als de telefoon gaat snauwt ge de mensen af en zegt ge dat ge in het Frans dat ge geen Nederlands verstaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en toch is dat geen reden om niet elk geval apart op zijn eigen schuld of misdrijf te beoordelen en in het wilde weg te beginnen schieten. net om dat verschil te maken zijn die politiemensen wel opgeleid ze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Azië en vele delen van de wereld gebruikt men geen wc papier. Vraag dat maar eens aan een Japanner. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 december 2019 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nee dank u, doe mij maar papier en achteraf een nat doekje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() Dat onschuldige kind??? Hoeveel onschuldige kinderen, ouderen, armen, hulpbehoeftigen lopen er rond waar er zogezegd geen geld meer voor over blijft om ze te helpen omdat ze het geld aan deuren en vensters hebben uitgegooid voor anderen die het niet verdienden???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niks voor niks vinden veel volkeren ons viezerikken. We zijn dan ook gezegend met aambeien als geen ander ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 december 2019 om 16:07. |
|
![]() |
![]() |