![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je nog op een betere manier duidelijk maken dat je enkel maar de draad wil rekken en naast de kwestie praten?
Citaat:
"Cannabis geneest geen kanker en zal dat nooit doen." Je begint vaker en vaker uzelf feiloos te fileren geert. Alleen jammer dat je het zelf niet eens doorhebt. Citaat:
Komen er zo nog? Je best vriend aan cannabis gestorven, je oma kanker (hahaha!!!),... Wat volgt?
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is pas interessant want dat zou dan de eerste cannabisdode zijn in de wereld ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw geloof is gebaseerd op een Belgische wet uit 1973. lachwekkend! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.hln.be/in-de-buurt/ichte...ohol~af074405/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Drugs in welke vorm dan ook zijn kankers op zich.
Marijuana has both short-and long-term effects on the brain. Shit happens? Zij die het exporteren/maken/aanbieden trekken er zich waarschijnlijk geen bal van aan als het maar kassa kassa klinkt. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge zo begint ga je nooit in de hemel belanden ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 22 december 2019 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als ik zin heb in een roes, lijkt het mij, als meerderjarige, eigenlijk een betere keuze dan alcohol. En op de koop toe is de roes veel aangenamer dan zat worden.
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
weken dood.Mooi toch ? Wat moet je meer ? Al dat gedoe rond drugs wordt fel overroepen. Van pure drugs ga je niet dood..... https://www.ad.nl/rotterdam/jules-de...-heb~a7b6174e/ Speed ![]() Het leven is strontvervelend zonder speed. ![]() ,,Ik gebruik iedere dag speed, zodra ik bij mijn positieven kom. En dat is minder vaak dan vroeger. Het zal best slecht voor je zijn, maar ik merk daar niets van. Volgens het boekje kun je misschien niet leven zoals ik, maar ik ben al veel ouder dan mijn vader ooit geworden is. Hij werd 58 en ik heb hem nooit anders gekend dan met pijn in zijn sodemieter. Ik heb nog nooit wat gehad, heb niet eens een huisarts. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 22 december 2019 om 14:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ex-voetballers lopen drie en een half keer meer kans om te sterven aan dementie https://www.welingelichtekringen.nl/...-dementie.html Laatst gewijzigd door fred vanhove : 22 december 2019 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het is gewoon boecht.
A new Addiction Biology study provides the first evidence of a blunted response to stress-induced dopamine signaling in the brain's prefrontal cortex in individuals at high risk for psychosis who regularly used cannabis. Ik zou dat niet aanraden, en eerlijk gezegd, kwezels die ze loslaten op kinderen om dit satan geloof te prediken verdienen de gevangenis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals bij alcohol is er verschil tussen gebruik en misbruik. Ik ken geen kwezels die een satan geloof los laten op kinderen, dacht dat dit door mannen in een jurk in de kerk wel voorkomt? Maar wel absurd dat je die dan in de gevangenis wilt steken Geert. Bovendien is er verschil tussen effect of schadelijk effect, net zoals bij alcohol, wie een biertje drinkt heeft ook " effect" maar daarom nog geen opgelopen schade. Laatst gewijzigd door alice : 23 december 2019 om 09:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan mij moeilijk voorstellen dat ge een joint opsteekt met een andere bedoeling dan om het effect. Als ik een advocaatje bij mijn koffie krijg denk ik niet direct aan drugs, en eet dat helemaal niet op voor het effect. Laatst gewijzigd door Bobke : 23 december 2019 om 10:29. |
|
![]() |
![]() |