![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als ge die Beaucourt moet geloven was hij den enigste wat weekend-doden te zien kreeg in België en heeft 'em tussen soep en patatten ook nog es alle miserie in het buitenland opgelost met dat crisi-team. Straffe gast, misschien is het één van die mensen die zichzelf wel in twee kunnen knippen ![]() Soit, ik heb m'n doktoors liefst wat minder op tv en wat meer aan het werk.
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Gouverneur
|
![]() "
Citaat:
![]() Zijt blij dat er geen wet is die domheid bestraft, Mohawkske, want gij zat mee met de eerste lichting in de bak. Zwak/sterk is kinnekespraat op het internet. Psychische en andere problemen: zonder is gezonder.
![]() |
![]() |
#144 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Eigenlijk geloof ik niet dat mensen die gezond van geest en lichaam zijn met drugs beginnen te experimenteren. Misschien moeten we het probleem eens ten gronde aanpakken en er dus voor zorgen dat mensen gezond van geest en lichaam worden. Neem de oorzaak weg waardoor mensen drugs gaan nemen en het probleem is voor 90% opgelost. Maar ja, dat is moeilijker dan gewoon drugs verbieden.
Ik den hier ook aan de reclamecampagnes voor alcohol en sigaretten, bijzonder in de 50er,60tiger jaren. Eerst mensen verslaafd maken , dan de belastingen flink (lees staatswinst ) opschroeven en dan alles vebieden. Nogal gemakkelijk vind ik. Ik behoor tot de zeldzame gelukkigen die probleemloos is kunnen stoppen met roken, maar zoals gezegd "zeldzame". De meeste mensen hebben er flink wat moeite mee en daar kan ik dan wel begrip voor opbrengen. Het was 40 jaar geleden ook al bekend dat roken schadelijk is voor de gezondheid. Toen had men maatregelen moeten nemen.
![]() |
#145 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Spijtig dat ik dan geen Limburger ben.
![]() |
#148 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Soit |
|
![]() |
![]() |